marți, 20 august 2019

UN ALT CUTREMUR INTENS !


                            20 August 2019,ora 6,09 dimineata !

                                  Dragii mei,

În aceasta dimineata,m-a trezit o lumina alba si stralucitoare,lumina ce-mi arata inspre Est o cladire cu un hol lung si intunecos.
Brusc ,incepe un Cutremur intens si de lunga durata.
Imagini pentru seismograf.
Holul se legana puternic, dar cu miscari precum valurile apei pe care merge vaporul.
era o miscare in lung,sau ca o cernere lunga.
Dragii mei, vom mai auzi de un Cutremur intens,un Cutremur cu o bataie mai lunga.
Unde anume se va produce,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu este faptul că , noi am fost si suntem ocrotiti de Bunul Dumnezeu si de Maicuta Domnului care,ne ajuta in fiecare clipa a vietii noastre.
Sa nu intarziem a cere Ajutorul Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu , in fiecare clipa a vietii noastre, cum tot la fel ,nu trebuie sa uitam a multumi pentru toate cate am primit in DAR.
Iar cel mai mare DAR,este VIATA noastra ,familia si pruncii pe care ni I-a daruit Dumnezeu si Maica Domnului,Carora Li se cuvine toata slava si cinstea ,inchinarea si iubirea ,acum si-n vecii vecilor ,Amin.
                                     Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Tornada de foc pe un cimp incendiat din Israel,aveati o viziune cu asa ceva acun vreo 2-3 luni.
    O fi vreun semn pentru Netanyahu premierul Israelului care fiind in vizita in Ucraina cu sotia si intimpinat conform obiceiului cu piine si sare ,a aruncat piinea pe jos,tot atunci in avion sotia a vrut sa intre in cabina pilotilor sa-i certe ca nu i s-a salutat prezenta in avion.?-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Australia, Noua Zeelanda, Papua Noua Guinee avertizate de cutremur ,in urma celui din I.Solomon.

    RăspundețiȘtergere