sâmbătă, 24 august 2019

UN NOR NEGRU -BLEUMARIN, VINE DINSPRE RASARIT !

                   
                              24 August 2019,ora 4,44 zori de zi !

                                     Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata in zori de zi,vad in faţa ochilor inchisi,un Cer de ziua inspre Rasarit,un Cer senin pe care ,se deplasa cu repeziciune un Nor mai special.
Era un Nor negru -bleumarin dens, un Nor care arata cu aproximatie asa, la culoare si densitate:
     Imagine similară.
Dar,ceva era in neregula cu acest NOR.
Nu numai culoare inchisa si densitatea lui isea in evidenta,ci si forma lui ca a unei blanite a unui animal.
Aceasta era forma Norului negru-bleumarin care ,se intindea pe Cer pe o suprafata foarte mare; de cativa metri lungime si latime:

     Imagini pentru BLANA DE URS       .

Închipuiti-va dragilor un Cer senin de ziua si un NOR negru si dens, un nor sub forma de mai sus.
Acest Nor negru -bleumarin se deplasa dinspre Rasarit spre noi, cu o viteza uluitoare.
Dragii mei,din păcate,vom auzi despre acest Nor deosebit de suspicios, un Nor cu o forma speciala si cu o culoare extrem de dubioasa pe Cerul senin.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,ca nu cumva sa fie vreun NOR toxic care sa afecteze vietile oamenilor, sanatatea oamenilor.
                          Cu dragoste,Maria.

P.S.
Mesaj de la dna MARIA HANDIC:


Oameni buni,va rog frumos cei care puteti,va rog frumos ajutati-ma!Stiu ca am mai apelat la bunavointa dumneavoastra si pote ca unii se indoiesc la cele scrise de mine,dar nu am posibilitatea sa postez(si nici nu ma pricep)sa postez pe telefon asa multe rezultate de la analize. Am incercat sa-mi suplimenteze la Provident unde mai am datorii dar,numai din octombrie pot face o suplimentare de 1090 de lei.Mai am 9 lei in cont.Cine are posibilitatate ii rog frumis sa ma ajute!Fiti binecuvantati! Imi este rusine ca am ajuns cersetoarea blogului!Maria H în

8 comentarii:

  1. Dupa forma este Urs=Rusia!
    Vin rusii peste noi si Europa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...de parca rusii au plecat vreodata! Foarte prezenti prin cozile de topor tradatoare, loja masonica rusească.

      Ștergere
    2. Dragomire,titulatura de urs a căpătat-o Rusia datorită faptului că făcea parte din U.R.S.S.,bașca căci era "sediul central".dar ca și formă de relief Rusia este proiecția chipului lui Iisus Cristos.(vezi poza de la avatar).de aceea se spune că ortodoxia este ....

      Ștergere
  2. Īncet, īncet vor sä ne distrugă, li s-a pus pata pe România, trimit gaze, radiații...Doamne Sfinte nu-i lasa,ocroteşte-ne de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca rusii sunt "biciul lui Dumnezeu" asta este...
      Dar inainte de asta vom avea cutremurul cel mare!

      Ștergere
  3. MA UITAM DOAMNA MARIA la explozia care a avut loc la Rusi acea rachetă de care ati spus dv.
    Am văzut o postere cum sa intamplat era un cer noros și a început să tine si cred ca dupa cum arata a fost un fulger si mai multe bubuituri apoi un nor negru,negru s-a ridicat ca o ciuperci si a mai bubuit de câteva ori si ieșeau scântei si alt fum gălbui,apoi lumea fugind care in cotro.
    Acum am vazut ca au facut o centrală nucleară plutitoare.
    Nu stiu doamna Maria dar este exact cum scrie la sf. Scriptură prin știința veti pieri.
    Altceva mai este întâlnire celor 7 puteri ale lumii,tare ma gandesc la ANTIHRIST CARE II VA ADUNA PE CEI MARI AI LUMII PENTRU RAZBOI,AL -3-LEA RAZBOI MONDIAL.
    DOAMNE FERESTE SA NU FIE ASA DAR ASA SCRIE IN PROLOAGELE NU STIU DACA AM SCRIS BINE CUVANTUL DAR PARINTELE ILIE CLEOPA SPUNE IN ACEASTA CARTE EXACT CE SE INTAMPLA ACUM.
    BUNUL DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI SA FIE CU NOI CU TOTI.
    CU MULT DRAG DOAMNA MARIA.

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.google.com/amp/s/www.libertatea.ro/stiri/incendiu-puternic-in-zona-nord-a-bucurestiului-2734442/amp

    RăspundețiȘtergere
  5. A erupt vulcanul Stromboli în Sicilia.

    RăspundețiȘtergere