joi, 22 august 2019

ÎN OGLINDĂ , VEDEAM SFANTA EVANGHELIE , IN LOCUL CHIPULUI MEU !

                           22 August 2019,ora 4,11 zori de zi !

                             Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori,m-a trezit o Lumina alba si stralucitoare foarte, lumina ce-mi arata un Cer senin de ziua si o masa cu 2 scaune .
Brusc,nu mai eram in locul meu in pat, ci eram pe unul din cele doua scaune ,de la masuta de sub Cerul liber.
Aud un glas care, rasuna de peste tot,un glas care ma striga pe  nume:
             "Maria!
  In aceasta clipă,eu privesc in jurul meu,privesc si Cerul stralucitor de frumos,dar nu vedeam pe nimeni.
  Si iarasi aud:
               Maria!
Acum ,eu îi raspund fara a deschide gura mea, îi raspund cu glasul sufletului meu asa:
            Da! Dar nu te vad!Nu te vad bine!
In aceasta clipă ,in faţa mea apare o silueta  in alb,dar eu nu-i vedeam chipul.
Silueta in alb trage celalalt scaunel,se aseaza pe el,si-mi intinde o Oglinda normala.
Îmi spune fara cuvinte ,ca sa privesc in Oglinda din faţa mea.
Deci,mainile acelei siluete imi tinea Oglinda,si cum ar fi fost firesc,trebuia ca eu sa-mi vad chipul meu,deoarece,eu priveam in OGLINDA.
Numai că, nu vedeam al meu chip,ci vedeam ceva Dumnezeiesc. Vedeam o SFANTA EVANGHELIE din aur,orbitor de stralucitoare.
Silueta in alb statea pe scaunel, chiar langa mine,si-mi tinea Oglinda pentru ca eu sa privesc in ea.
Cand mi-a intins Oglinda,am zis asa cu glasul sufletului meu:
           "Ia sa vad,eu sunt ?"
Si nu eram eu,ci era LUCRAREA LUI DUMNEZEU,a MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS prin mine roaba Sa; era Sfanta si Dumnezeiasca Evanghelie cu ,coperti din aur orbitor de stralucitor.Aceasta -mi arata Oglinda ,cand eu ma priveam in ea.
Copertile Sfintei si Dumnezeiestii Evanghelii erau din aur si lucrate fin,in relief.
In mijlocul ei, pe Coperta faţă ,statea IISUS HRISTOS cu chip si bust tot din aur.
Vad tot in Oglinda, cum ,deasupra umarului stang al LUI IISUS HRISTOS ,sta scris tot cu aur, un Cuvant din patru litere.
Cuvantul incepea cu litera O mare de tipar.Celelalte trei litere ,care erau după O mare,nu le puteam citi,deoarece,erau pe dos in OGLINDA;erau greu de deslusit.
Vad in Oglinda cum ,SFANTA EVANGHELIE din aur plutea in aer;stralucea mai tare decat Soarele de pe Cer. 
Sfanta Evanghelie era doar la 5 cm distanta de mine si plutea in aer ,precum o frunza in vant; se legana usor in aer.
Silueta sta inca langa mine si-mi tine OGLINDA cu ambele maini,iar eu ,continuam sa ma minunez si sa ma intreb,cum este posibil ,ca eu sa privesc in OGLINDA si sa nu-mi vad chipul?
Si totusi,este posibil! 
             Imagini pentru sfanta evanghelieImagine similară
Ceea ce la oameni nu este cu putinta,la Dumnezeu toate sunt cu putinta!
Prieteni dragi, in clipa cand mâinile a retras Oglinda ,iar silueta a disparut,aud glas care spune asa:
            "Maria,tu faci o LUCRARE de Viaţă!
           Sa nu renunti la Inscrisurile tale,căci vei da foc CREDINTEI celei Adevarate!
Sa scrii tot ce vezi si tot ce ai s-auzi !"

După aceste cuvinte dragilor, am tresaltat puternic in patul meu, de parca as fi cazut de la inaltime, apoi,am aprins veioza si mi-am notat toate cate am vazut si am auzit.
Chiar de-ar fi ca sa nu aprind veioza, atunci cand iau pixul in mâna dreapta si incerc sa scriu pe caietul de langa pernuta mea, din mâna mea,din degetele mele,ies Lumini albe,verzi de smarald,albastre transparente ,aurii si rosii,violet,etc etc.
Cu aceste Lumini ce-mi ies din mâini,eu pot scrie si pe intuneric,deorece,imi lumineaza foaia de caiet.Sunt precum luminile de laser,dar mai stralucitoare si transparente.
Prieteni dragi, tot ce eu scriu ,scriu de la DUHUL CEL PREA SFANT;scriu de la PREA SFANTA TREIME si de la MAICUTA DOMNULUI, Pururea Fecioara Maria.
Eu nu oblig pe nimeni ,ca sa creada !
CREDINTA fratilor,se traieste,se simte cu inima si cu sufletul.Cine nu are acel graunte de mustar de Credinta,acela nu va crede niciodata in nimeni si in nimic;chiar daca spune ca el(ea )crede in Dumnezeu.
Nu poti spune ca tu crezi in BUNUL DUMNEZEU, dar nu crezi in MAICA DOMNULUI care L-a nascut pe IISUS HRISTOS ,prin Puterea Duhului Sfant!
Nu poti spune ca ai CREDINTA,daca nu-ti iubesti Aproapele , il urasti,il jignesti, in judeci,etc,etc. Aceasta nu e CREDINTA! Este hulă împotriva DUHULUI SFANT care, nu se va ierta niciodata; nici in viata aceasta,nici in cea vesnica.
Nu poti spune ca esti credincios,daca îi judeci si-i jignesti pe cei care, fac parte dintr-o alta RELIGIE! Cine esti tu ,ca sa-i judeci si sa-i jignesti pentru CREDINTA lor?
De voiti ca, cel de langa voi sa va faca Bine, atunci ,faceti si voi Bine celor din jur.
Daruiti iubire Aproapelui si veti primi Iubire dumnezeiasca.
Daruiti mila celor necajiti si amărâti,si veti primi iertare pentru păcatele voastre.
Impacati-va cu toti dusmanii,apoi, faceti Rugaciuni pana la Pămant;numai asa vor fi primite Sus in CER.
Tineti strans legate in inima si-n suflet Credinta,Nadejdea si Dragostea, aceste 3 Virtuti Dumnezeiesti , si va veti face bineplacuti Lui IISUS HRISTOS si PREA CURATEI FECIOARE MARIA,Imparateasa Cerului si a Pămantului,Carora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
P.S.
Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale 

ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de 

ajutorul vostru financiar.

Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 

suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 

caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !

Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 

cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru

 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze

BUNUL DUMNEZEU DARUL vostru cât de mic 

si sa vi-l înmulteasca. 

Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL

 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 

că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 

ADEVARUL DUHULUI SFANT !

         Imagini pentru duhul sfant imagini

Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 

gratuit toate CARTILE ,toate volumele.

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 

apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va

 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea

 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!


Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 

volum doreste,iar eu sa pot strange 


banutii pentru urmatoarele doua volume ,


pe care urmeaza ca sa le editez.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :
.Imagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiuImagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiu
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai 
mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill


 mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
                  

                                                    Cu dragoste,Maria.





                                           

14 comentarii:

  1. Doamna Maria,nu cumva acel CUVANT din 4 litere era OMUL?Puteti sa va aduceti aminte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria,eu nu am inteles prea bine ce vrei sa spui prin: "era LUCRAREA LUI DUMNEZEU,a MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS prin mine roaba Sa; era Sfanta si Dumnezeiasca Evanghelie"
    Sa intelegem ca Domnul Iisus, te-a insarcinat sa scrii o noua evanghelie? "...prin mine roaba Sa"

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu Atotputernic a sosit iar noile cuvintele ale duhului sfânt către bisericii au fost spuse
    https://ro.kingdomsalvation.org/

    RăspundețiȘtergere
  4. Evanghelia împărăției veșnice a sosit printre oameni
    https://ro.kingdomsalvation.org/

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem invitați sa ne zidim in Cuvîntul Evangheliei. Astfel devenim "temple ale Duhului Sfînt"...dar este o lucrare în care e nevoie de stăruință, nevoință, perseverență, întelegere tainică, dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  6. 😂😂 Narcisism! Supraevaluare! Trufie!
    Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ai scrie tu o noua Evanghelie! Tulai! Multi nebuni...
    Maria, te-ai indragostit de tine insăți? Nu ai soț?

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa cred si eu ca atunci cand se va vești Sf. Evanghelie la toataumea aproape va fi venirea Domnului Nostru Iisus Hristos.
    Acum totul se vestește foarte repede prin telefonie in toata lumea.
    Suntem aproape de venirea Mântuitorului Nostru. Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  8. Greu cu bolile netratate...Constat,cu ingrijorare,ca din ce in ce mai multi oameni au grave pro bleme medicale.

    RăspundețiȘtergere
  9. 12:16, subscriu! Are, dar e colegul de camera...nu mai indeplineste cealalta functie. Saracul! 👄👄👄👄👄

    RăspundețiȘtergere
  10. 16:26, daaa si sunt liberi!! Liber sa spuna, sa faca ce vor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Problema e alta, astia cu probleme ii molipsesc si pe ceilalti care incep sa se creada gata mantuiti daca cred tot ce li se spune.

    RăspundețiȘtergere