miercuri, 21 august 2019

DORUL DE MAMA SI DE TATA , ATUNCI CAND , NU MAI SUNT PRINTRE NOI !

        Sarut mâna iubită mamă,sarut mâna Tată !

                            Dragii mei,

Au trecut 22 de ani de cand iubita mea Mama nu mai este printre noi, si 21 de ani de cand dragul nostru Tata nu mai este printre noi.
                        Imagini pentru lumanare aprinsa
                            Este posibil ca imaginea să conÅ£ină: 1 persoană, stând în picioare.
A fost nevoie ca ai mei Părinti sa mearga la Ceruri,pentru ca eu sa raspund chemarii Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului.
Cat timp erau in viata,nu bagam in seama toate cate vedeam si auzeam; spuneam ca-s gandurile mele sau ca sunt intamplari.Nu acceptam in viata mea, in inima si-n sufletul meu, ca exista si o Lume nevazuta.
La Sfanta Biserica,mergeam doar la PASTI si la CRACIUN,si-atunci stateam maxim 10 minute.
Cand BUNUL DUMNEZEU a hotarat ca sa-mi ia de langa mine Părintii trupesti,toata iubirea si dragostea mea , tot sufletul meu,toate le-am daruit Prea Sfintei Treimi si Prea Curatei Fecioare Maria.
Abia atunci ma intorsesem cu faţa spre Dumnnezeu si spre Impărăteasa Cerului si a Pămantului,din nefericire pentru mine,pentru purtarea mea de pana atunci.
De mic copil stiam ca sunt mai altfel decat ceilalti copii,dar nu intelegeam ce se petrece.Părintii mei,Dumnezeu sa-i odihneasca in pace,ziceau ca inventez si ca nu e adevarat ce spun;iar cand se adevereau,ma intrebau cu uimire,cum de am stiut? Iar eu le raspundeam râzand: asa am stiut eu; am ghicit.
Dar de fapt,era PUTEREA DUHULUI SFANT asupra mea si mila Maicii Domnului.
Iar anii s-au scurs,eu am plecat la scoli ,si astfel am stat prea putin cu Părintii pe acasa; nu am avut suficient timp ca sa stam impreuna.
Iar cand credeam ca vom avea tot timpul din lume, Mama si Tata au plecat din asta Lume.
Dar daca ei nu plecau, cu siguranta ca astazi eu nu mai scriam aici pe BLOG,din TAINELE si MINUNILE LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI.
Toate au un Pret pe Lumea aceasta. iar eu ma bucur infinit de mult,ca Bunul Dumnezeu si Maica Domnului mi-au dat un asemenea DAR si HAR.
Stiu ca Sufletul Mamei mele si al Tatalui meu,este bine acolo Sus, mi s-au aratat in vis de multe ori. Ma rog pentru tine Mama si Tata,ma rog pentru fratii mei si pentru toti cei dragi care nu mai sunt printre noi.Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va odihneasca in pace!
Asadar ,nu-mi ramane fratilor, decat, sa va rog ca sa aveti grija de parinti oricat de departe v-ati afla; sunati-i mereu, spuneti-le cat de mult îi iubiti si cat de dor va este de ei.
Spuneti-le din inima : Sarut mana Mama,sarut mana Tata, si va multumesc ca mi-ati dat viata ,m -ati crescut si m-ati ajutat sa devin ceea ce sunt astazi.
Părintii mei dragilor, au plecat foarte de tineri la Domnul! Deci,nu se stie niciodata ce se poate intampla ,ca apoi sa regretati ca nu le-ati spus cat de mult îi iubiti si-i respectati.
Sunati-i dragilor si faceti-le o bucurie imensa ,vorbind cu ei si mangaindu-i cu o vorba buna,cu o vorba de Duh.


28 feb. 2017 - Încărcat de EuroMusicStudioRo
Fuego - Cantece pentru mama 2017 Subscribe to EuroMusicStudioRo: ...
9 nov. 2017 - Încărcat de Fii De Folos
Aboneaza-te la acest canal te rog frumos ca sa te poti bucura de cantari minunate, muzica crestina ...

                                  Cu dragoste,Maria.

33 de comentarii:

  1. Foarte frumos ati spus si din tot sufletul, mi-au dat lacrimile . Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti parintii nostri , sa le fie tarana usoara si greselile vietii lor iertate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt in acest asentiment. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe parintii doamnei Maria si sa aseze sufletele strabunilor nostri in pace, armonie si bucurie vesnica!

      Ștergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=9NDouPzwG9w

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trăit cu emoție tot ceea ce a ti scris,avînd aceeași soartă.29de ani la tata 21 la mama.Regretele sunt mari dar fără răspuns.Dumnezeu sa i odihnească în pace pe toti părinții nostrii

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace si sa Ia in frumosul si curatul RAI alaturi de toti Sfintii ca au chipuri de oameni buni.Oameni din timpuri mai bune cu frica si dragoste de Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer nu am nici o parere anume despre mesajele dumneavoastra. Doar daca le compar cu pretentia ca ar veni de la Dumnezeu , Duhul Sfant etc. caz in care imi rezerv dreptul de nu crede. Am alte crezuri sa le numesc asa care nu se pupa cu ce credeti dumneavoastra. Stiu ca ati deschis acest blog , pentru cei care bat la unison , cei care va cred , altfel cum sa imi explic invitatia ce o faceti celor care nu va aproba sa plece de aici , dar va reamintesc ca acest blog e public. Lumea vine , pleaca , isi da cu presupusul sau nu , e la vedere. As putea si eu sa va invit daca nu va place ,sa va faceti un blog privat , pe baza de legitimatie , ca la partid. Sau fondati o secta. Ca unii isi pun poalele in cap , e o chestie de educatie , nu puteti sa-i schimbati , sau sa-i invitati sa plece acasa. E o situatie pe care trebuie sa o asumati si acceptati fie ca va place fie ca nu. Sunt oameni cunoscuti in spatiul public cu bloguri mai ”lumesti” ca acesta care sunt injurati ca la usa cortului. Riscurile meseriei. Revenind la blogul dumneavoastra. Daca i-ati respecta pe cei care vin aici si a-ti fi interesata doar de propagarea mesajelor ati putea pentru inceput sa nu interferati cu mesajele si sa le da-ti si interpre tarea care va satisface. Nu de alta dar pe multi dintre cei ce va citim mesajele nu ne intereseaza ce credeti dumneavoastra legat de propriile mesaje. Daca primiti mesaje despre Iohanis , nu ne intereseaza ce parare aveti despre el. Nu ne intereseaza ce parere aveti despre nimeni din politica. Nici ce partid preferati. Citeodata optiunile politice pe care le aveti sunt atat de transparente ca si un copil le poate ghici. Daca PSD va dispare nu vreau sa stiu ce parere aveti despre asta. E o forma de respect , pentru ca in orice spatiul public calca oameni de toate felurile. Alimentati ura , in mumele iubirii facandu-va publice opiniile. Aveti decenta , daca sunteti onesta sa scrieti doar mesajele. Rece si la obiect , precum un reporter. Daca mesajele sunt pentru toti , atunci pentru toti sa fie. Nu ma intereseaza nici dominatiunea religioasa pe care o aveti. Un om care cauta Adevarul nu e interesat de afinitatile dumneavoastra ortodoxe. Despre extraterestrii ce sa mai vorbim. Nu ma intelegeti gresit , nu am nimic cu ceea ce credeti. Doar ca mesajele nu sunt despre dumneavoastra. Daca sunt despre noi , oamenii in general atunci lasatile in seama noastra. Iar daca sunt despre dumneavoastra atunci va spun , renuntati la blog sau fondati o secta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 19.31 Intri sa iti sustii o teorie fara cap , fara coada . Muta-te pe alt blog unde nu citesti nimic din ceea ce nu iti convine si nu rezoneaza cu ideile tale de aici .

      Maria transmite ceea ce vede , ceea ce primeste , ca iti convine sau nu .
      Scrie din tot mapamondul si din politica interna si externa. Doar Vanga mai avea aceste capacitati .

      Ștergere
    2. 19.31 BRAVOOO ALEXANDRU! Foarte adevarat ce spui, mai trebuie ca autoarea blogului sa fie suficient de inteligenta ca sa inteleaga ce ii ceri. De asta ma indoiesc pentru ca orgoliul si placerea de a avea putere de manipulare e mare.Si apoi mai sunt destui catelusi ca anonim ca 21.44 care intretin prin lingusiri metehnele adminului.

      Ștergere
    3. 00.23
      Sa iti fie rusine , in nemernicia ta , tu doar intri pe blog sa spui bravo celor care denigreaza cele scrise de Maria . Inca odata sa iti fie rusine ca sub anonimat esti vipera, si acuzatoare .

      Esti permanent prezenta sa denigrezi si sa-i aprobi pe cei care scuipa venin .

      Stergeti d-na Maria aceste forme meschine de postari si lasati-i sa latre pe alte forumuri si site-uri .
      Contributia lor e lasitatea si mizeria sufleteasca .

      Ștergere
    4. 07:52, mereu ceri acelasi lucru. Urat suflet ai. Si ti-ai pus cenusa in cap...degeaba!

      Ștergere
    5. 00:23, ma, voi daca nu jigniti nu puteti trai?. Creierul vostru este alimentat de ura si resentimente?. Ce fel de oameni sunteti?.

      Ștergere
  6. Ooo!!Doamna Maria cât de mult plâng și eu după cei dragi care au plecat din aceasta lume.
    Tata,apoi mama care a murit în brațele mele,mama soacră care a murit în brațele mele tata socru care a murit în brațele mele,soțul a murit la spital si nu ma lăsat să intru.
    Toți au murit în brațele mele mai puțin soțul meu,care mia frânt inima.
    Asa a vrut DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI,ii visez ma ajuta ii simt mai ales prezența soțului meu.
    Da,imi este tare dor de ei,sunt tristă dar ma rog la BUNUL Dumnezeu sa aiba mila de sufletele lor.
    Va inteleg perfect ce simțiți.
    Cat de mult imi doresc sa ne întâlnim atunci când BUNUL Dumnezeu va voi.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
  7. 19:31, Doamneeeee!!!! Jos palaria in fata ta!!!!!!
    Te iubesc! Citind mesajul tau, imi spun: mai exista oameni normali! Tara isi poate reveni!!!


    Multumesc, 19:31!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeu sa ii odihneasca in pace, in sanul lui Avram, acolo unde sfintii se odihnesc ! Amin !

    RăspundețiȘtergere
  9. Batrani parintii, patimiti, impovarati
    de ani; si de copii demult uitati.
    Batrani parintii... Si coboara in pamant,
    si parca-au fost candva, si nu mai sant...
    Batrani parinti. Ca doi mosi, ca doi stramosi.
    Frumosi ca sfintii si ca sfintii inimosi.
    Batrani parintii. Ca parintii, ca ai mei.
    Si-atat de singuri, si atat de putintei!
    Batrani parintii. Si ca fulgii de usori.
    Si fulgii cad incet-incet, luminatori:
    din ceruri cad, din nesfarsire, din namiezi...
    Si eu raman, si eu astept alte zapezi.
    Se duc parintii, duc-se-duc... Nu la arat.
    Nu la cosit. Si nu la treierat!
    Incet se duc, batrani se duc de langa noi:
    se duc de tot, se duc la ultimul razboi.
    Dincolo de este, dincolo de-a fost
    canta cucuvaiul ragusit, anost.
    Dincolo de cantec si de paradis
    ingerul meu doarme cu un ochi deschis.
    Dincolo de toate grijile lumesti
    nu mai spune nimeni pruncilor povesti.


    Autor: Dumitru Matcovschi

    RăspundețiȘtergere
  10. O, ce frumoşi ne sunt părinţii,
    Părinţii mei, părinţii tăi!
    Aşa frumoşi sunt numai sfiinţii,
    Numai fiinţa lacrimii!

    Putem trăi în voie bună
    Şi fără aur sau argint.
    E greu să nu ai un prieten,
    Străin eşti fără de părinţi.
    Noi ştim că ei de dragul nostru
    Îşi poartă crucea bucuroşi,
    Viaţă lungă dă-le, Doamne,
    Şi ţine-i veşnic sănătoşi.

    Autor: Grigore Vieru

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă mai ai în lume azi o mamă
    Încă mai poţi să te numeşti copil
    Dacă-ţi trăiesc chiar amîndoi părinţii
    Mai poţi să simţi că încă eşti copil.
    Dacă ai harul şi îţi trăieşte mama
    S-o preţuieşti şi vei fi fericit
    Dacă-ţi trăiesc chiar amîndoi părinţii
    Tu ai cui să spui atunci cînd eşti mîhnit.

    Mai poţi să le săruţi aceia mînă
    Ce îngrijorîndu-se adesea a obosit
    Cu dragoste i-ai dreapta şi o sărută
    Căci pentru tine a îmbătrînit.
    Mai poţi să dai şi azi florile iubirii
    Părinţilor în casa-n care ai crescut
    Nu la mormînt le trebuie trandafirii
    Ci în căsuţa în care ai crescut.

    Părinţii tăi doresc să-i laşi aproape
    De sufletul tău cît incă mai trăiesc
    Dar tu nu ştii că în taină ei veghează
    Cu Duhul Sfînt la tine se gîndesc.
    Mai poţi să simţi că încă eşti puternic
    Mai poţi umbla prin lume apărat
    Dacă părinţii tăi mai sînt în viaţă
    Ţi-e sufletul şi duhul mîngîiat.

    Voi toţi acei ce aţi rămas în lume
    Orfani, nemîngîiaţi şi părăsiţi
    Mai este în ceruri pentru voi un Tată
    Un Dumnezeu ce vă cheamă să veniţi.
    Orfanilor le este mamă şi tată
    Şi pentru văduve le e ocrotitor
    Acesta este Dumnezeul nostru
    La El veniţi ca să aveţi Mîntuitor.

    Adrian Paunescu

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamna Maria credeti ca razboiul va veni, va incepe intr-un an , 2 ani ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Dumnezeu sa i odihneasca pe Parintii dumneavoastra si pe ai nostri, mutati de aici si sa ne rugam Maicutei Domnului sa i mantuiasca pe toti. Sa ne rugam mereu pentru toti cei adormiti, din toate locurile si din toate timpurile.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alexandru; orice om liber are dreptul la un punct de vedere, va respect parerea. Amintiti va pasajul din Sfanta Scriptura despre potopul din vremea lui Noe. Parea ca totul va decurge firesc si dintr o data s a produs neasteptatul. Oamenii fusesera avertizati de Noe dar l au considerat 'nebun'. E bine sa fim cu luare aminte. Va rog sa retineti si faptul ca doamna Maria, la finalul oricarei viziuni, ne indeamna la comuniune intreolalta si impreuna, cu Dumnezeu si Maica Lui PreaSfanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 22.54 n-ai inteles nimic din comentariul lui Alexandru, dar nimic! Mai citeste inca o data si are nimic de a face cu ce spui tu.

      Ștergere
  15. Personal va inteleg perfect. Pana la solzosi. Sincer, lasati-va de stiintifico-fantastice, mergeti pe calea credintei, problema dumneavoastra. Aia cu solzosii tine de altceva. Penibil

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu dumnezeu înainte.nimic fără dumnezeu nu mișcă și nu respiră pe acest pământ. Slava lui dumnezeu tatăl și unicului său fiu iisus hristos. Dumnezeu să te ierte mami și să te ducă la lumină. 😭😭😢😓🙇‍♂️🙇‍♀️🤲🙏

    RăspundețiȘtergere
  17. 19,31 BRAVO Alexandru.Credeam ca nu e nimeni mai Arogant si Prost ca Iohannis.
    Pina nu ai aparut TU sa-l intreci.
    Cum s-ar zice orbul da lectii doamnei Maria care vede cu trei ochi.
    'Bravo' orbule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 01:54, care e al treilea? Ala maro?

      Ștergere
    2. 01.54 vrei sa spui ca tu vezi bine? Vai de capul si de ochii tai daca totul se rezuma la ura pentru Iohannis! Altceva mai stii? Pai nu, pentru ca a avut cine sa va cultive ura ffata de presedinte.Cica „blogul lui Dumnezeu”, unde oamenii „credinciosi”invata sa urasca. Asa inteleg ei „crestinismul” adminului. Voi sunteti credinciosi dar nu fata de Dumnezeu ci fata de autoarea blogului.

      Ștergere
    3. Domnule anonim 01.54 (evident sunt ironic), insasi anonimatul sub care va ascundeti m-ar putea determina sa va ignor , o meritati din plin. Am sa fac o exceptie pentru a incerca sa va deschid si dumneavoastra al trei-lea ochi. Va rog sa ma credeti ca numarul de ochi nu garanteaza claritatea vederii , iar daca pentru cei doi ochi pe care ii aveti intre urechi sau inventat ochelari , pentru al trei-lea ochi nu a inventat nimeni , inca , nici macar un amarat de monoclu. Acestea fiind zise va urez succes in calitate de proaspat clarvazator.

      Ștergere
    4. „numarul de ochi nu garanteaza claritatea vederii ”, EXCELENT SPUS, BRAVOOO!

      Ștergere
  18. Alexandru spui'Daca primiti mesaje despre Iohannis'.
    Tu ii fi unul din aia care-i duceti Paltonul' pentru stele si bani grei si mai faci aici si lectii de deontologie , manipulare si Diversiune.
    Voi a-ti adcus Romania aici pe ultimul loc in Europa insuflindu-le Romanilor ne-simtul civic care voua v-a priit ca aparatori ai lui Dinca si altor panarame de profitori ca Iohanis cel fara copii dar traficant de copii.

    RăspundețiȘtergere
  19. 00,25 Tu nu intelegi nimic,nimic,chiar NIMIC.

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim 22.54 sa nu confundam ce anunta Noe .Nu cred ca Noe primea mesaje politice sau ca Dinca va murii inainte sa recunoasca de lantul criminal din care face parte .Mai inainte sa credeti faceti putina judecata si apoi vedeti daca puteti crede ca Dumnezeu poate trsnsmite aceste lucruri .Nu vreau sa sm dreptate este doar punctul meu de vedere .

    RăspundețiȘtergere
  21. Păcat ca nu intelege toata lumea aceste mesaje venite din cer si transmise noua de doamna Maria însărcinată de Dumnezeu și Duhul Cel Preasfant sa vedem noi si sa ne pregătim sufleteste.
    Cine crede sa creada ,Cine nu sa nu odihnească mesagerul asa mi se pare normal.
    Cu mult drag doamna Maria si putere pentru a merge mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  22. Alexandru, in principiu ai dreptate, dar tine cont ca viziunile i au aparut Mariei G. si ca urmare a framantarilor danse+ inimii sale bune; asadar dansa are dreptul in opinia mea si la 50 la suta interpretare a viziunilor Chiar daca o face prost.
    Fara dansa nu aveai tu,, Alexandru'' ce sa interpretezi mai corect sau nu.
    Acum sa te vad, iti astept reactia desi o banuiesc...

    RăspundețiȘtergere