vineri, 16 august 2019

O ROATA MARE DINTR-UN BÂLCI ,SE VA FACE OVALA !

                                            14 August 2019,ora 23,50 !

                                     Dragii mei, 

În aceasta seara , in timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii pe monitor am in faţa ochilor la o distanta mai mare, o Roata mare precum cele din bâlci.
Pe aceasta Roata ,se aflau scaune cu persoane care doreau ca sa se distreze.

                              Imagini pentru BÂLCI.
Brusc ,ROATA de distractie se face ovala de la partea de sus in jos. S-a turtit la jumatate.
Dragii mei, din păcate ,vom auzi de un astfel de incident intr-un loc de distractie,in care ROATA de inaltime plina cu oameni, se va face ovala.
Unde anume sau cand,eu nu stiu a va spune. Ceea ce stiu, este faptul ca ,trebuie sa ne intarim in Credinta,trebuie sa ne rugam cu inima si cu sufletul la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,ca sa fim apărati de tot raul si de tot necazul.Amin.
                             Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Sa ne fereasca Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce am citit acest mesaj divin am devenit un om mai bun si cunoasterea mi-a crescut exponential. Incredibil domnule Gâdea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se îndoaie probabil din cauza greutății.
    Doamne fereste.
    Cu mult drag doamna Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mulți factori pot duce la un astfel de accident și pe lângă greutate mai intervin și temperatura, gradul de uzură cât și eroarea umană. Să sperăm că nu vor fi accidentați sau morți. Să nu uităm celebra roată de dimensiuni gigante din Londra numită London eye (ochiul Londrei.

      Ștergere