miercuri, 14 septembrie 2016

S - A ADEVERIT DUPĂ 13 ANI ! CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFANT !


                   Dragii mei Prieteni si cititori ai blogului  ,
                     Dumnezeu  Exista -Marturii !
Aceasta este Coperta față si coperta spate, a Cărtii Lui Dumnezeu.
Spun asa,deoarece ,eu am fost si sunt doar condeiul Duhului Sfant, si nimic altceva. 
Fără ajutorul de nepretuit al vostru,pentru Zidirea Cuvantului,nu as fi reusit sa public acest prim volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT.
 Vă multumesc din inimă si din suflet,pentru că m-ati ajutat ca sa se implineasca si articolul trait de mine în 15 Noiembrie  2003 .ora 6,10 dimineaţa, si care are directa legatura cu aceasta Carte.
Iata dragilor copertile ,dar si articolul meu din 2003 : 
             
                15 Noiembrie  2003 .ora 6,10 dimineaţa!

Dragii mei, iată că o Lumină albă stralucitoare mă trezeşte ca de fiecare dată, şi astfel, nu mai sunt în patul meu, ci sunt într-o Sfântă Biserică unde erau mulţi Preoţi, iar eu eram în mijlocul lor fără ca ei să mă vadă.
Brusc, aud un glas care răsună tare de tot  în Sfânta Biserică, şi care -mi spune aşa :

                    "N-am cunoscut pe nimeni, de atâta curăţenie trupească în inimile sufletelor !
                 Trebuie cu adevărat, să-I urmezi Lui Hristos !
                  Să te contopeşti ,cu Logica Lui Hristos !
             Pentru că-n intrările noastre , Dumnezeiesc...
                 Dumnezeieştile  TAINE....!"
În clipa următoare, sunt din nou în patul meu, am lacrimi pe obraji şi mă grăbesc a scrie toate câte mi-au fost adresate.
Şi cu adevărat dragilor, am hotărât ca din acest moment , să-I urmez Lui Hristos cu toată fiinţa mea, trup şi suflet, inimă si cuget, şi să mă contopesc cu Logica Lui Hristos, cu al Său Cuvânt !
Dar iată ,că aud din nou glas care vine din Cer ,şi care spune aşa :

           "Deoarece acest Înger, a strigat din Unghi !
          Doamne !  Din gând, ai Doveditor !”

Clipă în care, văd cu ochii închişi,  o mână ce-mi arată cu degetul spre o vitrină ca de  Muzeu.
Aici în vitrină ,erau multe Cărţi aşezate ca la o expoziţie ,iar in fața vitrinei cu multe Cărti ,se adunaseră multă lume si priveau cu uimire la ele.
În mijlocul lor, nu ştiu cum, dar eram şi eu;iar o mână ce a apărut din senin,îmi arată copertile acestor Cărti.
Rămân uimită de ceea ce vedeam !
Pe copertile Cărţilor, eram chiar eu! 
Cei care priveau Cărţile ,nu vedeau că eram si eu cu trupul acolo! Doar eu îi vedeam pe ei.
Dragii mei, acum înţelegeţi de ce eu trebuie să scriu !
Vă spun cu smerenie şi cu modestie,precum că DUMNEZEU cunoaste inima mea şi gândurile mele  a”DOVEDITORULUI  Său”.
Aceasta este Misunea mea fraţilor !  Să dovedesc că DUMNEZEU  EXISTĂ ! Sa dovedesc că MAICA  DOMNULUI  EXISTĂ !
Să dovedesc că Sfintii Săi Există!
DUMNEZEU fratilor,doar a gândit şi a făcut din mine roaba Sa,un Doveditor al Existentei SALE!
Cine stie dragii mei ? Poate după ani şi ani, tot ce eu scriu va rămâne, ca drept adevărată  DOVADĂ a  EXISTENŢEI  LUI  DUMNEZEU !
Ati văzut fratilor ,că nimic nu mă poate opri de la scris ! Absolut nimeni şi nimic, doar BUNUL  DUMNEZEU !
Nu mă atinge nici ocara semenilor, nici veninul lor asupra mea, nici cuvintele răutăcioase şi jignitoare ale celor mai multi Preoţi !
Când eu ştiu că spun ADEVĂRUL  LUI  DUMNEZEU, iar al Său Cuvânt mi L-a încredinţat mie roabei Sale, de cine să mă tem ? 
Să credeţi fraţilor în DUMNEZEU şi-n MĂICUŢA  DOMNULUI, şi-n Sfinţii Săi, căci cu adevărat EXISTĂ şi cunoaste toate gândurile şi necazurile noastre !
Să iubim pe DUMNEZEU şi pe MAICA  DOMNULUI mai presus de toate, mai presus de familia pe care tot DUMNEZEU ne-a dăruit-o ,din PREA MARE MILA SA !
Oricâte necazuri veţi avea, oricât de grele si de dureroase ar fi , să nu uitaţi niciodată dragii mei ,că DUMNEZEU Exista acolo Sus, si că le vede pe toate, şi le ştie pe toate !
Să vă dăruiti dragilor,trup si suflet în Mâinile  Lui DUMNEZEU şi-n Mila MAICII  DOMNULUI, şi credeţi-mă că nimic nu o să vă mai sperie pe lumea aceasta, în viaţa aceasta grabnic trecătoare !
                              Cu dragoste şi cu preţuire, Maria.

P.S.

Multumiri,multumiri,multumiri din toata inima ,si ma rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului,ca sa vă binecuvinteze cu mila si cu Darul Său, pentru DARUL vostru pe care mi l-ati dăruit din toata inima voastra, pentru zidirea CUVÂNTULUI,pentru zidirea ADEVĂRULUI adevărat.
CONTUL  la Raiffeisen Bank rămâne deschis , pentru viitoarele volume ale ADEVĂRULUI  DUHULUI  SFÂNT, în care puteți depune în continuare,si pentru care vă multumesc din suflet,  dar si inima si sufletul meu rămân deschise pentru voi toti Prietenii de suflet si nu numai.
Iată:

Contul pentru strainătate:


Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307 
sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un nr mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

                  Cu toata dragostea sufleteasca si cu toata pretuirea, pentru voi Prietenii de suflet, 
                                                   Maria Ghiorghiu.

15 comentarii:

  1. Felicitari, sincere Felicitari!!! Dumnezeu sa va insoteasca mereu pe aceasta cale. Cu mare respect. Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari ! s a adeverit mesajul cu viespile !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari , doamna Maria , sunteti o persoana ambitioasa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc din suflet PRIETENI dragi, pentru aprecierile voastre,si pentru cuvintele de suflet.
    Multumesc din inima si cârcotasilor si celor care mă amenință cu fiecare Comentariu, si care Comentariu ,il voi sterge la prima vedere.
    Cine ma ameninta ,indiferent de forma amenințării,să nu uite că pe DUMNEZEU ÎL amenință, prin mine roaba SA,care sunt doar CONDEIUL DUHULUI CELUI PREA SFÂNT.
    Ori DUMNEZEU ,nu rămâne dator nimănui !
    Cu dragoste,Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de preferat sa lasati toate comentariile sa curga, chiar si pe cele carcotase.
      Sa vedem cu totii ca suntem mai multi cei care va sustin si cred in ceea ce spuneti.
      V-am mai scris, in timp, mesaje de sustinere.
      cu drag si credinta, Neluta

      Ștergere
    2. Si cine isi doreste sa vina mai repede?

      Ștergere
    3. FELICITARI DIN INIMA,D-NA MARIA,MA BUCUR ALATURI DE DVS.VA DORESC SI PE MAI DEPARTE ACEEASI TARIE CA SA NE COMUNICATI TOATE''TRAIRILE/COMUNICARILE''CE VI SE ARATA/TRANSMITE.Cu aceeasi fidelitate si respect Minerva P.Sa ne ajute bunul Dumnezeu si sfanta Maicuta Domnului pentru a ne fi iertate pacatele

      Ștergere
  5. D-na Maria imi pare bine că ati reușit să vă vedeți visul implinit de a scoate această minunată carte si sper că vor urma si altele.Vă rog să nu luați in seamă răutățile unor persoane,noi cititorii fideli ai blogului vă susținem necondiționat.După cum poate să vadă oricine,mai de vreme sau mai tîrziu toate previziunile se adeveresc. Astazi s-a implinit si aceea cu roiul de albine la Tîrgu Mureș.DS

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria,va-mpartasesc bucuria acestei reusite,felicitari!
    Dupa atatia ani in care cei ce nu au avut suficienta nadejde in Dumnezeu si au crescut copiii intr-un fel de semiintuneric,iar copiii, deveniti parinti,la randu-le,s-au departat si mai mult si iata-ne astazi intr-o originala democratie in care "minciuna sta cu regele la masa"! Sa nadajduim ca lumina Adevarului va cuprinde cat mai multe suflete,pana nu e prea tarziu si Domnul,care-si iubeste fiii, va intelege si va ierta!
    Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult mai folositoare tuturor ar fi fost sa scrieti o carte in care sa aratati ce va fi in urmatorii 50-100 de ani,ce se va intampla cu Romania(daca va mai exista in urmatoarele decenii)si cu poporul roman care,dupa ultimile date statistice,daca se va mentine "trendul" demografic actual(dezastruos)va disparea in urmatoarele 50-80 de ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. D-na Maria,ma bucura bucuria dvs!Deoarece bucuria este o frecventa a Luminii va doresc sa aveti cat mai multa!
    Cand va suparati pe noi va scade lumina,asa ca acceptati-ne asa cum suntem!La nivel de Esenta suntem toti perfecti,asta-i important sa retineti! 'Rautatile' sunt facute la nivel inconstient,deci "iarta, ca nu stim ce facem"?
    Va adresez inca odata rugamintea;lasati toate comentariile sa curga caci astfel veti demonstra credinta puternica fara frici.Nu va fie teama;pe Dumnezeu nu-l poate rani nimeni!Cei care cred ca ranesc pe cineva nu stiu ca-si ranesc propriul Sine!Dati-le sansa sa constientizeze! Va rog!Din greseli invatam impreuna!Multumesc!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate Eu sunt D nicio sansa sa o convingi. Orgoliul e prea mare. Se crede atat de aparte incat nu suporta nimic din ce i-ar putea rani egoul. Am dreptate Maria?

      Ștergere
  9. Felicitari doamna Maria pt aceasta reusita,sper sa fie un tiraj mare sa putem si noi cei ce nu am contribuit financiar sa achizitionam cartea dv.Cit despre circotasi lasati totul in voia DOMNULUI,si MINTUITORUL IISUS HRISTOS cite nu a indurat din cauza circotasilor din sinedriu.Pina la urma l-au si ucis,nu va mai faceti inima grea pt ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ati inceput primul volum cu mesajele primite recent sau le prezentati pe cele intiale , in ordinea cronologica anilor? Adica , volumul acesta la care perioada va face referire ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ati avut azi prezentarea???

    RăspundețiȘtergere