miercuri, 21 septembrie 2016

O CATASTROFĂ CU BOMBĂ (E) !

                                        21 Septembrie 2016,ora 5,15 zori de zi !

                                               Dragii mei, 

În aceasta dimineață în zori, m-a trezit un glas care striga speriat asa:

                        ” Catastrofă  cu bombă !”

După care dragilor, glasul dispare, iar eu ma grabesc a-mi nota in caiet ceea ce mi s-a transmis, iar acum,scriu cu ingrijorare mare vestea extrem de trista, aici pe Blog. 
Să Îl rugam pe BUNUL DUMNEZEU si pe MĂICUȚA DOMNULUI,  ca sa apere România si pe fratii nostri din orice colt al lumii si de pe tot pământul.
Este tare dureros pentru orice suflet,atunci cand pierde pe cineva drag, intr-o asa catastrofă. 
                                                  Cu dragoste,Maria. 

3 comentarii:

  1. Observ ca sunt mai multe mesaje cam cu aceeasi tema, e foarte posibil sa fie Incirlik, Turcia.
    Am scris in detaliu situatia la "BOMBA ATOMICĂ ! MANEVRARE EXTREM DE PERICULOASĂ ! ".

    RăspundețiȘtergere