vineri, 16 septembrie 2016

MĂ CHEAMĂ ,GHEORGHE GHEORGHIENI , DUDA !

                              15 Septembrie 2016,ora 23 ,50 !

                                                Dragii mei,  

În aceasta seara dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune asa:

              ”Mă cheamă Gheorghe  Ghiorghieni !
Iar un alt glas completeaza dragilor:
                 Duda !”

Moment în care ,văd un domn între două vârste ,îmbracat cu un costum negru impecabil, si care se afla intr-un loc public, precum cel al unui Spital,pe un hol lung.
Acest bărbat mă priveste în ochi, si-l vad cum se prabuseste pe o banca de pe hol,langa alti bolnavi.
Brusc,cineva intervine si-l aseaza intr-un scaun cu rotile, si iese cu el din multime.
Acest om cu numele prescurtat de : DUDA,nu mai putea merge pe ale sale picioare.
Dragii mei, eu nu stiu cine este acest GHEORGHE Gheorghieni,care se va îmbolnavi atât de grav, dar DUDA,stiu ca este principele RADU DUDA. Oare sa fie vorba despre el?
Căci seamănă oarecum omul pe care l-am vazut ,cu RADU DUDA.    
Voi ce spuneti?
                          Cu dragoste,Maria.  

20 de comentarii:

  1. Multumim doamnei Maria pentru efortul depus de a ne comunica si noua aceste mesaje.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo,fericire?!!!Cu capatzanele alea urate?!Aoleo

      Ștergere
    2. "Ti-ai scris Fericire si pe spate ca Udrea"?Bine ca mai sunt si oameni fericiti!

      Ștergere
    3. Fericire,iti dorim doar Fericire,din suflet.

      Ștergere
  2. In data de 12-13 sept 2016 ora 1,13 a-ti scris pe blog "un tinar actor un artist va pleca in lumea cea vesnica" deci fereasca Bunul Dumnezeu dar Radu Duda este un fost artist actor dupa cum reiese din biografia dinsului.

    RăspundețiȘtergere
  3. In data de 12-13 sept 2016 ora 1,13 a-ti scris pe blog "un tinar actor un artist va pleca in lumea cea vesnica" deci fereasca Bunul Dumnezeu dar Radu Duda este un fost artist actor dupa cum reiese din biografia dinsului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea e tanar Radu Duda , e din 1960 , are 56 de ani .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei nascuti in anul 1960 suntem vesnici "tineri si nemuritori" si foarte rar "nelinistiti".;)
      Asadar, vom auzi despre un eveniment trist in ceea ce priveste Casa Regala a Romaniei, probabil ca-i vorba despre regele Mihai.

      Ștergere
  5. Si ți se pare ca ar fi foarte batrân?Eu l-am vazut si la varsta lui, pot spune că arată impecabil,spre deosebire de unii,care la 40 arată de 60.Eu le doresc sănătate tuturor indiferent de varstă.DS

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca-i tanar sau mai putin tanar,hai sa nu-l plangem pe Duda care traieste ca o capusa,cititi pe WWW Justitiarul.Ro din ce traieste asa zisa familie regala,sa zisele capete incoronate(incornorate)pe care nu le-am incoronat noi.Nimic din ce este de la Dumnezeu nu este intamplator.Asa ca...Dumnezeu cu mila Lui pt.fiecare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar nici batran nu e......

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca alti pleaca la 80. 90 si dece credeti ca la nici 60 esti batrin asa credeam si eu odata dar ficare pe rind o sa vada ca mintea omului nu imbatrineste (sufletul) ci doar corpul intelepciunea vine cu ani (dar nu la toti).

    RăspundețiȘtergere
  9. Gheorghieni este un sat in judetul Cluj.Neluta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Neluta, dar ce treaba are cu Duda? Acolo locuiesc mai mult maghiari (ostezeni), este un sat cu etnici maghiari.

      Ștergere
    2. Dar exista un oras cu aceasta denumire si in judetul Harghita

      Ștergere
  10. Sunt foarte multe mesaje misterioase pentru noi, oamenii.
    Sunt in Romania vechi asezari unde s-au nascut si trait multi asceti; zic si eu. Neluta

    RăspundețiȘtergere
  11. Poate e vorba de Gheorghe Ghiorghiu

    RăspundețiȘtergere
  12. se pare ca vedeti scena emotionanta prin ochii acestui Gheorghe,la care priveste Duda,receptie a unei stari emotionale puternice provocate de scena de viata sau moarte a unui infarct-craciun

    RăspundețiȘtergere
  13. Poate erea vorba de Ioan Gyuri Pascu care a decedat in aceasta dimineata la vasta de 55 de ani .Dumnezeu sa il ierte !

    RăspundețiȘtergere