luni, 3 februarie 2014

URMEAZĂ UN NOU CUTREMUR , CARE NE VA SCOATE DIN AMORŢEALA RUTINEI ZILNICE , ŞI NE VA AMINTI CĂ , DUMNEZEU ESTE DEASUPRA NOASTRĂ !

                  3  FEBRUARIE  2014 , ora 6,50 dimineaţa !

                         Dragii mei, 
Cutremurul de astă noapte, care s-a produs  în zona VRANCEA, de 4,3 grade, la ora 2,26 , ne-a scuturat puţin şi nu prea tare.
Dimineaţă la ora 6,50 mai stăteam în pat. Brusc ochii mi se inchid şi văd şifonierul foarte greu din camera mea, care nu se clatină la un cutremur mic, cum cel de 4,3 grade, acum se cutremura tare , dinspre vest la est !
UN  CUTREMUR avea loc sub privirea ochilor mei închişi.
M-am cutremurat si eu de cele văzute, si iată că v-am spus si vouă, nu ca să vă temeţi , ci pentru ca să vă convingeţi de cele scrise de mine, că nu sunt de la mine,ci de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT.
Fiţi buni şi milostivi, aveţi CREDINŢĂ tare în BUNUL  DUMNEZEU şi-n MAICA  DOMNULUI, şi veţi fi ocrotiţi de orice necaz si durere.             Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu