marți, 6 august 2024

MUNTELE TABOR ESTE ACOPERISUL RĂULUI ! AM RAMAS FARA TABORURI !

 



                                            Dragii mei,

În aceasta noapte ,în timp ce scriam aici pe BLOG, aud glas dragilor care spune cuiva nevazut de mine ,asa:

               " TABORUL !
           Ar trebui ca sa te duci acolo sus.
            Unde ? Pe Taboru???
           Nuuu ! 
         TABORUL este Acoperisul Răului! 
          Am ramas fara Taboruri!
          Da ! Stiu! Asa este! 
          Am rămas fara Taboruri !"

Iar aici dragilor, toata discutia se termină!
Dragii mei,stim cu totii că pe MUNTELE TABOR ,Iisus Hristos a urcat si S-a schimbat la FAŢĂ.
CHIPUL LUI IISUS HRISTOS dar si Trupul Său S-a imbracat cu Lumină alba,orbitor de stralucitoare de la picioarele Sale in sus.
Mai intai pana la talie, apoi puţin câte puţin, pâna ce LUMINA  alba orbitoare L-a acoperit cu totul.
Eu am vazut toate acestea cu VOIA LUI IISUS HRISTOS si a DUHULUI SFANT.
Acum insa, este atata rau in lume, incat ,nici TABORUL nu-l mai poate acoperi. Oamenii s-au alaturat celui rau,in loc sa mearga spre IISUS HRISTOS si spre MAICUTA DOMNULUI. De aceea ,se spune in mesajul divin ca : "Am rămas fara Taboruri !"
Adica,Credinta este prea putina in lume si este doar caldicica,nu este fierbinte.
Sa ne rugam dragilor, sa ne rugam fierbinte la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului cu toti Sfintii Sai,ca sa fim mai multe Taboruri si sa putem acoperi raul, cu Credinta noastra,cu Rugaciunile noastre,cu bunatatea si cu mila noastra fata de Aproapele nostru, cu iubirea fiecaruia dintre noi fata de Dumnezeu si Maicuta Domnului.
Asa sa ne ajute Prea Sfanta Treime si Maica Luminii,Amin!
                                      Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Sa ne rugam Romani doar asa vom scăpa de rău,

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am ramas fara Taboruri-TABORUL romanilor este CEAHLAUL cu praznicul SCHIMBAREA LA FATA A DOMNULUI- pe 6 aug se poate vedea piramida holografica cu muntele iar in varful piramidei sta o persoana invaluita in aura a fost fotografiata in fiecare an la apusul soarelui

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica fara lucruri sfinte crestine o aluzie la zonele ocupate acum de musulmanii palestinieni si evreii cu idei mercantile departati de principiile crestine.
    Rezultatul se vede razboiul care e intre ei ca parte a Apocalipsei financiare pentru interese materialiste de dominatie -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. continuare 6 aug 22:20-fenomenul se numesteGLORIA si poate fi vazut si in alte luni-ex 16 iulie 2022 youtube

    RăspundețiȘtergere