sâmbătă, 31 august 2024

SFÂNTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA ÎN GRADINA RAIULUI ŞI TOTODATĂ LA CĂPĂTÂIUL MEU !

                                Dragii mei,


În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, citind dintr-o Cărticică de Rugaciuni, văd dragii mei ca şi cum aş fi avut încă un ochi la ceafă, văd un câmp verde dumnezeiesc de frumos, sub un Cer senin ,bleu stralucitor.
În mijlocul acestei privelisti dumnezeiesti, stătea în iarba mare până la brâu, Sfântul Părinte ARSENIE BOCA !
 

Era mai tânăr, aşa ca în aceste poze, avea vesminte negre cu dunga rosie la marginea de pe dedesupt.
Asa stând în picioare, în iarba mare si verde ,înaltă până la brâu, SFÂNTUL PĂRINTE ARSENIE BOCA privea spre mine si spre noi toti. 
Sfântul Părinte Arsenie Boca era viu ,în carne şi oase, desi părea bucuros ,totusi chipul său era tare trist si îngandurat.
Ochii Sfantului Părinte Arsenie Boca se asemănau izbitor de tare, cu ochii Mântuitorului nostru Iisus Hristos. 
Sfântul Părinte Arsenie Boca dragilor, face parte din Ceata Domnului nostru Iisus  Hristos.
Sunt sigură dragii mei, că aparitia Sfantului Părinte ARSENIE  BOCA  la căpătâiul meu cu tot cu Gradina Raiului, are o însemnătate deosebita, pentru toti românii. Cred ca ,Sfantul Parinte Arsenie Boca, a voit ca sa ne prevină de ceva ce va urma. 
Si era singur în Gradina Raiului, acoperit fiind până dincolo de brâu, de iarba verde si foarte înaltă. 
Sfântul Părinte Arsenie Boca era usor înclinat de spate pe partea dreapta, ca atunci când, parca vrei sa cosesesti iarba .
Sa -l chemăm dragii mei ,sa-l chemam pe Sfântul PĂRINTE ARSENIE BOCA în ajutorul nostru , căci cu adevărat ne este noua grabnic ajutător si mijlocitor la Domnul nostru Iisus Hristos si la Maica Domnului, pururea Prea Curata Fecioara Maria, Cărora Li se cuvine toata cinstea, slava si închinarea, AMIN !
                Cu dragoste,ca intotdeauna,Maria. 

Un comentariu: