sâmbătă, 10 august 2024

MARIA ! NU TE TEME MARIA !



                                    Dragii mei,

În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas dumnezeiesc care rasuna si in Cer si pe Pămant.
Glasul ma striga pe nume:
                 "Maria ! Nu te teme Maria !
                  S-a adeverit Maria!
           Maria,si pentru ca s-a adeverit, acum încep ei a vedea in tine,ceea ce in viata nu se vede !"
             Nu te teme Maria !
              Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu mult mai mult, Eu iti voi da HAR !"
Iar in urmatoarea clipă dragilor, imi aud glasul sufletului meu care, striga fara ca eu sa deschid gura mea.
Citez:
                "Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !
                Nadejdea mea este puternica !
              Puternica !"
Nu aveam nicio putere omeneasca asupra glasului sufletului meu; si chiar simteam acea legatura puternica si launtrica cu Dumnezeu Cel Atotputernic si cu Maicuta Domnului.
Dragii mei,nu va pot descrie in cuvinte ,ceea ce simteam in inima si-n suflet.
Desigur ,ca nu ma tem de nimeni si de nimic,in viata aceasta grabnic trecatoare.Doresc doar, sa fac Voia Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu,sa scriu al Său Cuvant asa cum imi este grait de Duhul Cel Prea Sfant, si cine vrea crede,cine nu,nu.
CREDINTA se simte,se traieste cu sufletul,cu inima,nu se vede.
Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Prea Curata Fecioara Maria,pe noi toti,Amin!
                             Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. Lenan antrenirul scotian de la echipa de fotbal Rapid e
    -schimbarea deosebita anuntata in un Mesaj implinit despre echipa rapidistilor-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat doamna Maria 🙏
    Așa este cu cât credință unui om este mai mare, necuratul se zbate mai tare,prin adepții lui,striga,rage, lăsații sa strige,acolo este un om al lui Dumnezeu.
    Unde nu se aude nimic,acolo sunt ai lui deja.
    Cate ispite nu are un om când se apropie mai mult de Dumnezeu și Maicuta Domnului,multe,multe ispite.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa va binecuvinteze și să fie cu noi cu toți doamna Maria 🙏🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏🥰

    RăspundețiȘtergere
  3. TAS-tribunalul sportivilor a judecat si hotarit ca eroarea arbitrilor si ca Barbosu Ana va primii medalia de Bronz pentru sol si probabil va fi retrasa medalia americancei.
    Cealalta contestatie a lui Voinea se pare ca nu va fi judecata ca depusa gresit si nu in timp util si urca totusi doar pe locul 4-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări Dna Maria !!!😘😘♥️♥️

    RăspundețiȘtergere
  5. IISUS HRISTOS- nu s-a temut de nimic- mie mi-ati spus in mesaj ca nu va temeti de nimeni si nimic- de ce spune SF DUH sa nu va temeti?

    RăspundețiȘtergere