joi, 15 august 2024

MULTUMIRI DIN TOATA INIMA SI DIN TOT SUFLETUL, PENTRU FRUMOASELE URARI PE CARE LE-AM PRIMIT DE LA VOI, DRAGILOR!

 

.
15 August 2024,

Prieteni dragi, 

Ca de fiecare data, ma coplesiti cu atatea Mesaje frumoase,de suflet.
Am primit astazi sute de Mesaje de la voi, Prietenii mei.
Atat pe Blogul Dumnezeu Exista-Marturii, pe telefon, pe WhatsApp si pe Messenger,am primit de la voi multe Mesaje de Felicitari cu ocazia zilei onomastice, si va multumesc din toata inima si din tot sufletul meu.

.
Dragii mei, imi cer iertare de la voi toti ,cei care mi-ati trimis asa Mesaje frumoase si nu am putut sa va raspund la fiecare in parte, timpul fiind problema.
Dar, m-ati bucurat tare mult si sunt foarte fericita ca sunteti Prietenii mei si cititorii fideli ai Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII si a celor doua pagini de Facebook oficiala https://www.facebook.com/maria.ghiorghiu/,si Dumnezeu exista -Marturii pagina cu like-uri in care, nu am o limita la un anumit numar de Prieteni.

.
Sunteti minunati dragilor, si va multumesc mult pentru dragostea voastra,pentru tot ce este frumos in viata mea.

.

.
La Multi Ani si voua, tuturor celor care ati sarbatorit astazi atat ziua onomastica, aniversara sau orice alta bucurie sufleteasca.

.
Sa fiti cu totii sanatosi dragilor, fericiti si voiosi ,alaturi de cei dragi si scumpi inimii voastre.
Dumnezeu si Maicuta Domnului cu ai Sai Sfinti ,sa va ocroteasca si sa va daruiasca izvor de sanatate si de bucurii divine.
Va imbratisez cu multa dragoste sufleteasca si cu multa recunostinta pentru ca existati in viata mea, pentru ca sunteti Prietenii mei.
Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Nepoata -Arsenie Boca a primit multe batai de la dusmanii lui Iisus,
    Romanul e prea bun dar si prea increzator
    In anul canonizarii parintele asteapta sa vada ce spun oamenii, dar Dumnezeu bun aduce binele canonizindu-l , parintele iubeste poporul enorm si i-l intaresre in credinta ortodoxa
    Pericol e ca sintem tara bogata si frumoasa pe care straini o vor bucata cu Bucata dar noi vrem sa traim in liniste si in credinta ortodoxa-craciun.

    RăspundețiȘtergere