joi, 15 august 2024

Tecuci-14 August 2024, Sfanta Biserica Maica Precista,Sfanta Slujba a Prohodului Adormirii Maicii Domnului , savarsita de un Sobor de Preoti !

Seara de 14 August 2024, Tecuci-Sfanta Biserica Maica Precista-cu Hramul Adormirii Maicii Lui Dumnezeu !
Sfanta Slujba săvârsită de un Sobor de Preoti !
Este divin de frumos! 
Cantarea Prohodului Adormirii Maicii Domnului ,nu am putut s-o filmez,deoarece, am cantat si eu cu inima si cu sufletul, cu intreaga-mi fiinta.
Sa ascultam Cuvantul de Predica si sa ne bucuram inima si ochii sufletul cu privelistile divin de frumoase,atat din Sfanta Biserica, cat si din curtea Sfintei Biserici.
.
.

.
Cu speranta ca v-am bucurat inima si sufletul cu aceste doua mici clipuri video, va spun ca intotdeauna,

                                              Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu