vineri, 16 august 2024

CERUL SE VA DESCHIDE SI PE ROMÂNI ÎI BOTEZ !




                                                     Dragii mei,

În aceasta după amiaza ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care ne spune asa:
              "Cerul se va deschide!
             Se va lumina!
             Şi o vorbă se va înmulţi,intru multi ani !
            Eu va pun in Numele Tatalui ,si-al Fiului si-al Sfantului Duh! 
          Veti fi o sumedenie de oameni sub Cerul Meu,căci,Cerul Meu modalitate scrisă se considera.
          Pe  acesti români îi botez !"

Dragii mei, aceste cuvinte Divine mi-au adus bucurie infinita,mi-au adus putere sufleteasca si trupeasca.
Poate fi ceva mai frumos si mai sfant ,decat Graiul Duhului Sfant? Decat Graiul Mantuitorului nostru drag si Prea Scump Iisus Hristos,si al Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu? 
Cu siguranta nu poate fi nimic mai de pret si mai frumos, decat CUVANTUL DUHULUI SFANT !
Suntem un popor ales fratilor ! 
Un popor ales care sa-L primeasca pe IISUS HRISTOS in a Doua Sa Venire pe pămant.
Haideti sa dam dovada de dragoste si iubire faţă de Aproapele nostru,faţă de Dumnezeu si Maica Sfanta ,sa credem cu toata fiinta noastra in PREA SFANTA TREIME si-n MAICA LUMINII.
Imagini pentru iisusImagini pentru maica domnului
Sa ne plecam genunchii nostri si sa ne rugam pentru sanatate,pentru Credinta statornica,pentru iertare de păcate si pentru mantuire.
Sa cerem iertare pentru clevetirea noastra de zi cu zi,pentru jignirile aduse semenilor nostri, pentru rautatea sufletului nostru si pentru împietrirea inimii noastre.
Sa aducem multumire Lui Dumnezeu si Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu,pentru faptul ca suntem in viata,pentru ca suntem sanatosi alaturi de cei dragi, pentru toate cate primim in DAR de la Divinitate.
Asa sa ne ajute Dumnezeu si Maicuta Domnului,Amin!
                          Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Slavă Ție Doamne Slavă Ție 🙏🙏
    Minunat doamna Maria.
    Ce poate fi mai minunat și mai bine pentru noi decât iubirea lui Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏
    Cu mult drag doamna Maria 🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Slavă Ție Doamne Iisus Hristos Mulțumesc, Mulțumesc, Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. botezul acum va fi cu FOC de la SF DUH

    RăspundețiȘtergere