vineri, 11 februarie 2022

VINERI 11 FEBRUARIE 2022,ORA 11,30,NE REINTALNIM PE BZI LIVE, CU ROXANA CARAIMAN!

                               



Dragii mei,

Ne reintalnim VINERI 11 FEBRUARIE 2022,tot aici pe BZI LIVE
ora 11,30 !
Va astept cu mare drag ,si v-ati obisnuit deja, imi puteti pune si intrebari in direct!
As vrea sa va rog tare mult, ca sa dati LIKE la Canalul meu de YOU-TUBE si sa va abonati cat mai multi!
In felul acesta,ma ajutati foarte mult pe mine personal, si voi putea atunci cand voi indeplini toate cerintele YOUTUBE, ca sa pot aduna banii necesari pentru Editarea Cartilor ,ori de cate ori va fi nevoie. Acum insa, sunt doar la inceput si nu implinesc numarul de abonati si de like-uri pe care le cer YOUTUBE.
trebuie sa am peste 1000 de abonati, iar in termen de 1 an de zile, 4000 ore de vizionare. Sunt extrem de zgarciti in acest domeniu YOUTUBE. Incerc si eu Marea cu degetul,cum se spune.
Va multumesc din toata inima!
Cu multa dragoste si pretuire pentru voi toti,
Maria Ghiorghiu!
P.S.
Nu uitati!
ABONATI-VA va rog frumos, la CANALUL meu de YOU-TUBE.

8 comentarii:

  1. Într-un comunicat Biserica se dezice de AUR cu implicarea credinței în politica dar și de orice Dictatura trecuta sau...ACTUALA-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. V-am zis că pandemia se va termina in anul 2022 încă din decembrie 2020.Vedeti că spre asta se îndreaptă lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se aude prea bine acum în direct vocea d. Stra, cred ca microfonul sau distanta nu sint prea bune - Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. A început Nuremberg 2
    https://www.youtube.com/watch?v=ELTFNkCdzjA&t=609s

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne Ajuta doamna Maria
    Am urmarit aici pe blogul dv. Interviul dat
    Ma bucur tare mult să aflu că nu va fi război acum.
    Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca ați calmat avantul securistilor cu al treilea razboi mondial, dna Maria. Mare curaj ati avut sa spuneți la tv ca nu va fi razboi. Veti fi atacata de mulți necredincioși. Mulți au spus aici ca nu va fi razboi in România. Oculta se încăpățânează sa creeze panică poporului roman. Sunt oameni care doresc răul și se hrănesc cu rău_

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim12 februarie 2022, 17:08 Nu va incepe niciun razboi in care sa fie Romania implicata.Covidul e anemic ! Deci e pe terminate !

      Ștergere
  7. d-na MARIA poate nu razboi dar rusii au bomba sonica ce poate produce cutremure si schimbari climatice

    RăspundețiȘtergere