luni, 14 februarie 2022

LUMEA DE FOC A ROMANIEI !

     


                                      Prieteni dragi, 

A venit momentul in care, aceste Mesaje mai vechi, trebuie aduse in actualitate,din pacate.

 Sa mai indrazneasca cineva sa spuna ca ,tot ceea ce eu scriu,nu ar fi de la DUHUL CEL PREA SFANT!

Sunt 3 ani de cand am scris acest MESAJ divin!

Asa cum am spus intotdeauna, tot ce eu scriu sunt numai din Graiul Duhului Sfant, si toate se vor adeveri in timp.

              17  Februarie 2019,ora 7,10 dimineata !


                             Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata dragilor, aud glas care spune asa:

              "Lumea de Foc, a Romaniei !
              Ma tem ca Rusia, cand o sa-i facă...."

Apoi ,glasul se opreste ,iar eu ma grabesc a-mi nota toate cele auzite.
Prieteni dragi, iata ce ne asteapta:
            Lumea de Foc ,a Romaniei !
Iar aici,ne gandim iar la DEVESELU si SCUTUL american anti-racheta,ne gandim iarasi cu teama si ingrijorare mare, la RUSIA.
                                       Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Dna Maria, dvs unde vă adăposti în caz de război? să venim și noi ăștia mai slabi de înger cu dvs...unde stați dvs ne o fi mai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga creștine,nu avem unde sa ne adăpostit decât sub CRUCE SFANTA A MANTUITORULUI LUMII,și EL a stat pe Cruce,a suferit pentru păcatele omenirii ca noi sa ne mântuim, acum este rândul nostru sa suferim pentru IISUS HRISTOS,ca am uitat de suferinta LUI.

      Ștergere
  2. Vă contraziceti singură

    Maria Ghiorghiu12 februarie 2022, 18:28
    Anonim12 februarie 2022, 17:08 Nu va incepe niciun razboi in care sa fie Romania implicata.Covidul e anemic ! Deci e pe terminate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Focul poate fi pus în România și intenționat ca diversiune de cei care vor sa acționeze în Ucraina, mai ales ca se anunță seceta prielnica incendiilor provocate sau nu-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. spioni sunt si de la rusi si de la americani la noi asa ca unde sa te duci ca sa scapi?!

    RăspundețiȘtergere