luni, 14 februarie 2022

INCEPE URGIA ?

                                 Prieteni dragi, 

A venit momentul in care, aceste Mesaje mai vechi, trebuie aduse in actualitate,din pacate.

 Sa mai indrazneasca cineva sa spuna ca ,tot ceea ce eu scriu,nu ar fi de la DUHUL CEL PREA SFANT!

Sunt 4 ani de cand am scris acest MESAJ divin!

Asa cum am spus intotdeauna, tot ce eu scriu sunt numai din Graiul Duhului Sfant, si toate se vor adeveri in timp.


                               Octombrie 2018,ora 23,07 !


                                         Dragii mei,


Tot în aceasta seara ,in timp ce scriam la articolul anterior,aud glas care spune ceva tare ingrijorator.

               "Începe Urgia !
Iar un alt glas, intreaba:
              Care? Teoria româno -rus?
Si i se raspunde asa:
                  Vor muri multi oameni."
Clipă în care ,il vad pe PRESEDINTELE PUTIN la un birou,aratand cu mâna spre în faţă,inspre Romania.


                                       Imagini pentru PUTIN IMAGINI.

Prieteni dragi, ma doare sufletul sa spun aceasta, dar trebuie sa primim toate cate ne sunt scrise de SUS.
Asa precum ne facem curatenie in casele noastre, în sufletul nostru,tot la fel si BUNUL DUMNEZEU trebuie sa faca curatenie în NOUL SĂU IERUSALIM.
Pentru ca MANTUITORUL nostru sa vina pe pămant romanesc,trebuie s-avem curata camara sufletului nostru,trebuie ca s-avem curata Romania Duhului Sfant.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,ca sa ne dea putere si sa le putem duce pe toate fratilor.
                             Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Mai nou acuma toți mafioți placă la Dubai și fac afaceri de acolo iar noi prostimea stăm carne de tun ... iar dumneavoastră spuneți că Dzeu face curățenie cu cei rămași în țară!? Câtă nedreptate:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu ne va judeca pe toți după faptele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut un vis ciudat azi.

    Eram afara cu copiii de la bloc,parcă eram copii și coboară dintr-o mașină un prezicator din Romania cunoscut care apare pe la tv ,nu ii dau numele.Amuzati și totodată uimiți unul dintre noi întreabă acel prezicător daca are viață lungă și dacă mai are mult de trăit iar persoana respectivă da din cap și da de înțeles că nu dar se apropie sa ne zică niste detalii.Mai jos las toată replica acelui prezicător cunoscut care s-a apropiat de noi și ne-a zis:

    Mă tem că vine SFARSITUL dar pentru toți..nu numai pentru el(cel ce a întrebat mai înainte),vine SFARSITUL LUMII pentru toți,îmi pare foarte rău, chiar sunt trist/a ,nu avem ce face,chiar îmi pare rău,îmi pare tare rău,vine SFARSITUL LUMII al omenirii",îmi pare rău să vă zic asta.



    Observ că afară e o zi foarte înnorată și e cat pe ce sa vina o furtună,o ploaie puternică adică erau nori urâți.

    Si visul meu se termina aici.



    Mă tot gândesc la acel vis,oare a fost un vis premonitor?Chiar așa se va întâmpla?Va veni Sfârșitul omenirii,sfârșitul lumii?Vom trăi și vom vedea dar după cum vedeți multi prezic sfârșitul lumii în secolul acesta,ce va fi ,o să vedem.Cert e că oricum planeta Pamant suferă din multe cauze..



    RăspundețiȘtergere