vineri, 25 februarie 2022

VAI DE CEL CARE HULESTE ,CUVANTUL DUHULUI SFÂNT !

                                                     

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                               .


                              Dragii mei, 

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas din cer care spune hotărât așa:

                         ” Vai de cel care a scris contra Mea!
                     Vai de cel care huleste Cuvântul Duhului Sfânt!”
În aceasta clipă dragilor, văd cum Cerurile se deschid ,iar în Cer, într-o lumină albă orbitor de stralucitoare, se afla TRONUL SFINTEI  TREIMI. 
                    
DUMNEZEU  Tatăl, DUMNEZEU Fiul si Duhul Cel Prea Sfânt,priveau în jos spre noi Fiii Săi. 
Dragii mei, sunteti multi tentati să aruncati cu vorbe grele în mine din pricina necredintei voastre sau pur si simplu ,pentru că asa vă simtiti la voi acasa.
Dar ganditi-va ,că eu nu fac nimic de la mine, ci numai cu DARUL si cu PUTEREA DUHULUI SFÂNT scriu toate si va marturisesc toate,pentru ca atunci cand se vor implini ,voi sa credeti ca nu de la mine sunt, ci numai de la DUHUL CEL PREA SFANT.
Din PORUNCA LUI DUMNEZEU scriu, si nu de dragul de a mă afla si eu in treaba.  
Mai bine este ca voi să cititi din ceea ce eu scriu si sa va abtineti de la cuvinte grele,care vă pot incărca si mai mult sufletul cu păcate. 
Mai bine si mai frumos si bineplacut Lui Dumnezeu este ,ca sa luati de pe acest Blog ceea ce vă foloseste sufletului si nicidecum sa huliti CUVANTUL  LUI DUMNEZEU.
Eu v-am invățat pe voi  si v-am spus ce trebuie sa faceti, dar alegerea, este numai a voastra.
                                         Cu dragoste,Maria. 

2 comentarii:

  1. nu are nimeni de comentat la adresa d-stra atata vreme cat ati scris ca razboiul INCA NU INCEPE-si iata ca dis de dimineata Ucraina e atacata brusc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici soldații ruși capturați nu știau că vor invada Ucraina.
    Au primit ordin pe parcurs.
    Invazie asta a facut Rusia INVAZIE.
    ODATĂ ce te duci peste o țară sa o ocupi?
    Invazie,nu sunt alte țări în război.
    Doamne Apără și ne păzește 🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere