miercuri, 23 februarie 2022

DUHUL CEL PREA SFANT ,STATEA DEASUPRA CRUCII CU IISUS RASTIGNIT ! DUHUL SFANT PURCEDE SI DE LA TATAL SI DE LA FIUL !



                                               25 Iunie 2020,ora 5,35 !

                             Dragii mei,

În aceasta dimineata, ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,si astfel, cu ochii inchisi fiind,vad ca dincolo de plafonul care disparuse, vad un Cer de noapte albastra. Sub Cerul noptii albastre, Il vad rastignit pe Domnul si Dumnezeul nostru Iisus Hristos in carne si oase.
Crucea din lemn cu tot cu IISUS rastignit, era inconjurata de un cerc de Stele albastre foarte stralucitoare.
In Cercul de stele albastre stralucitoare,chiar langa capul Lui IISUS MANTUITORUL nostru drag si Prea Scump si Prea Sfant,sta cu Aripile-I intinse un Porumbel alb imaculat,era Duhul Cel Prea Sfant.
                                  Ce trebuie să facem pentru a dobândi duhul sfânt? – ORA DE RELIGIE.
                                     ISUS ESTE MILOSTIV: martie 2017.
Porumbelul alb statea ca un Mangaietor ce era si ne este noua tuturor, aproape lipit de capul Lui IISUS HRISTOS rastignit pe Cruce.
O pană alba imaculata si orbitor de stralucitoare ,cade din Aripa Duhului Sfant si se aseaza singura, exact in Mâna dreapta a Mantuitorului Hristos.Acum ,Iisus Hristos tinea pana alba a Duhului Sfant in Mâna Sa dreapta,pană ce straulcea precum Lumina orbitoare,iar Duhul Sfant nu se dezlipea de langa capul usor aplecat spre umarul drept al Lui Iisus ,Fiul Lui Dumnezeu si al Maicii Prea Curate Fecioare Maria.
Dragii mei, am mai spus-o si o mai spun:
Biserica Catolica are dreptate cand spune ca :DUHUL SFANT purcede si de la Tatal si de la Fiul! 
Nu de la mine spun aceasta,ci chiar de la Duhul Cel Prea Sfant.
Iata un alt articol care ,dovedeste inca o data daca mai era nevoie ,faptul că, DUHUL SFANT purcede si de la Tatal si de la Fiul! 
Iata:

                  10 - 11 August 2014, ora 2,15  din noapte !


"Duhul  Cel  Prea  Sfânt purcede  şi de la Tatăl şi de  la  Fiul !"
                                                                                                ---

În această noapte dragii mei, în timp ce mă rugam la Bunul  Dumnezeu şi la Maica  Domnului, vedeam ceva minunat, ceva Dumnezeiesc de frumos în Sfânta  Icoană a Mântuitorului.
Această Sfanta Icoana  este adusa chiar de la Mormântul Lui Iisus  Hristos, în urmă cu mai bine de 150 de ani. 
Dragii mei, dacă de cele mai multe ori văd toate cu ochii închişi,iată cum ,in astă noapte, în genunchi fiind, priveam la Icoana Sfanta cu Mântuitorul şi mă rugam Lui în acelaşi timp.
Aceasta este Sfanta Icoana, si are circa 150 de ani,este adusa de la MORMANTUL SFANT din IERUSALIM !


Şi spre uimirea mea, văd cum Sfânta Icoană este învăluită într-o lumină albastra-violet şi transparentă, iar de pe capul Lui  Iisus  Hristos se desprinde  O  COROANA  din Lumina albă stralucitoare, precum Mitra de mai sus, doar că ,nu era înfundată la partea de deasupra.
Era o  COROANA alcătuită din Raze albe stralucitoare care se terminau la vârf cu însemnul Sfintei Cruci, şi însăşi Razele din care se formase Coroana Împărăteasca avea semnul Sfintei Cruci.
Coroana Împăratului Ceresc  se înconjurase de o Lumina aurie ca de Soare, si astfel, se deplasa ca  prin plutire înafara Sfintei Icoane, spre Răsărit.
Apoi dragilor, tot din Chipul Mântuitorului, din gura Lui Iisus  Hristos a ieşit şi Duhul Cel Prea  Sfânt ,sub chip de Porumbel alb ,orbitor de stralucitor.                                               .....

Imediat după ce Coroana  a ieşit înafara Sfintei Icoane, vad cum din Chipul Mântuitorului ,din Gura Sa Prea Sfântă iese un PORUMBEL alb, orbitor de stralucitor care zboară, dă din aripi precum păsările Cerului pe care le vedem noi.
Porumbelul alb orbitor, iese din Gura Mântuitorului, zboară şi El tot spre dreapta Icoanei  Sfinte, spre Răsărit. 
Auzeam fratilor fâlfâitul  aripilor Duhului  Sfânt şi eram uimită să văd toate acestea cu ochii firesti, cu ochii deschisi.
După ce şi PORUMBELUL  alb s-a îndepărtat ,văd din nou  COROANA  din raze de Lumină albă foarte strălucitoare care se aşează singură pe Capul  Lui  Iisus  Hristos si straluceste ca un Soare, după care ,se indepărtează ca si prima dată şi o văd stralucind lânga Sfânta Icoana, iar DUHUL  SFÂNT rămâne pe Chipul Lui  Iisus  Hristos, în Gura  Lui Iisus  Hristos ,dând din Aripi si stralucind cât zece Sori la un loc.
Aşadar dragii mei, pot să afirm şi eu că:

Duhul  Cel Prea Sfânt, purcede  şi de la Fiul, nu numai de la Tatăl.
Dovada vie am avut-o astă noapte când ,am văzut cu ochii mei cum Duhul  Sfânt a iesit din Chipul Lui Iisus  Hristos, a iesit din Gura Mântuitorului.

Eu stiu că Biserica Ortodoxa Româna prin Simbolul Credinţei, spune că : 
Duhul  Sfant purcede numai de la Tatăl.   
Catolicii au dreptate insa! DUHUL  SFANT purcede si de la Tatăl şi de la Fiul !
Eu am văzut aceasta si nu mă pot preface că nu am văzut, numai ca să fac pe plac BOR.
DUHUL  SFÂNT purcede (vine ) şi de la TATĂL  şi de la FIUL în aceeasi măsură.
Dar iată că, am primit chiar în aceasta clipă şi DOVADA vorbită de un glas din dreapta mea. 
În timp ce scriam mai sus, am luat Iconita cu Mântuitorul în mâna mea, am privit-o si cu lacrimi am spus:
Doamne, Te rog ajută-mă ca să nu gresesc !
Şi în această clipă, un glas puternic în dreapta mea îmi spune:

                  "Duhul  Sfânt purcede şi de la Tatăl şi de la Fiul, în aceeaşi  măsură !"

 Ce DOVADĂ ne mai trebuie fratilor, mai mult decât aceasta care s-a înfăptuit în timp ce scriam ?
Acum ,fără teama de a greşi, vă spun cu mâna pe inimă şi pe suflet, dragii mei, că...
           DUHUL  SFÂNT, purcede şi de la Tatăl şi de la Fiul în aceeaşi măsură  !
Şi nu de la mine spun aceasta, ci chiar de la  DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT, care mi-a vorbit mie păcătoasa în aceste momente.

Chiar dacă în Simbolul Credintei al Bisericii Ortodoxe Române se spune : 
               " Si intru Duhul Sfant, Domnul de viata Facatorul,
Carele de la Tatal purcede, Cela ce impreuna cu Tatal si cu Fiul este inchinat si slavit,
Carele a grait prin prooroci."


Corect este : Şi întru Duhul Sfânt care purcede si de la Tatăl şi de la Fiul ...!
Să nu credeţi fraţilor că-mi este uşor ca să mă lupt cu Preotii  BOR care sustin că DUHUL  SFANT purcede numai de la TATĂL. Dar ,eu nu ma pot preface că nu am auzit si că nu am văzut ADEVĂRUL  adevărat !
DA !  DUHUL  SFANT purcede în aceeasi măsură şi de la Tatăl şi de la Fiul !

 Şi a spus Iisus :
21."Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi.
22.Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;
23.Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.
24.Iar Toma, unul din cei doisprezece, cel numit Geamănul, nu era cu ei când a venit Iisus.
25.Deci au zis lui ceilalţi ucenici: Am văzut pe Domnul! Dar el le-a zis: Dacă nu voi vedea, în mâinile Lui, semnul cuielor, şi dacă nu voi pune degetul meu în semnul cuielor, şi dacă nu voi pune mâna mea în coasta Lui, nu voi crede.
26.Şi după opt zile, ucenicii Lui erau iarăşi înăuntru, şi Toma, împreună cu ei. Şi a venit Iisus, uşile fiind încuiate, şi a stat în mijloc şi a zis: Pace vouă!
27.Apoi a zis lui Toma: Adu degetul tău încoace şi vezi mâinile Mele şi adu mâna ta şi o pune în coasta Mea şi nu fi necredincios ci credincios.
28.A răspuns Toma şi I-a zis: Domnul meu şi Dumnezeul meu".

Şi nu văd fratilor, de ce nu ar accepta si BOR ceea ce sustine Biserica Catolica,precum că ,Duhul Sfant purcede si de la TATĂL şi de la FIUL!
Ce greseala atât de mare este ca sa recunoastem că : DUHUL  SFANT purcede si de la TATĂL şi de la  FIUL ?
Cine are de căstigat si cine are de pierdut ?
Pentru că ,atât CATOLICII cât şi ORTODOCŞII iubesc la fel  şi pe TATĂL şi  pe FIUL. 
Şi nu înţeleg de ce atâta ură si de ce sa nu sarbătorim în acelasi timp, Sfintele Pasti şi Craciunul ? 
Daca TREIMEA este UNIMEA,atunci, scris este ca DUHUL SFANT purcede si de la Tatal si de la Fiul in aceeasi masura!
Să nădăjduim că Bunul Dumnezeu va lumina mintile celor care conduc atât Biserica Ortodoxă ,cât şi Biserica Catolică şi până la urmă ,vor deveni o singură Biserică în care DUHUL  SFANT purcede şi de la TATĂL şi de la FIUL !

                                   Cu dragoste, Maria. 

4 comentarii:

  1. SLAVA TIE Doamne Slava Tie
    O zi binecuvântată tuturor 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai tricolorul,ce inseamna oare?Sfanta Treime,Tatal,Fiul si Imparatul Ceresc,Sfantul Duh,la care ne inchinam,Treimea cea nedespartita.Pa,pa.

    RăspundețiȘtergere
  3. catolicii spun ca DUHUL SFANT PURCEDE SI DE LA TATAL SI DE LA FIUL-nimeni din ortodoxie nu a declarat asa ceva!

    RăspundețiȘtergere