marți, 22 februarie 2022

SA SPUI !!! CEVA SE AUDE !

                                


"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                                      

                            22 02 2022, ,ora 14,22 !

                                        Dragii mei, 

In aceasta dupa amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care -mi porunceste pur si simplu asa:

                       "Sa spui ! 

                 Iata,ceva se aude !"

Clipa in care ,vad inspre Sud cum o mare suprafata de pamant se ridica, se rupe si se inalta de cativa metri, apoi, totul se clatina foarte tare,ametitor de tare. 

Pamantul s-a ridicat, s-a rupt si s-a inaltat de parca pe sub el ar fi fost un monstru urias. 

Apoi,leganatul lui, nu numai a suprafetei care s-a ridicat, ci a pamantului intreg cat vedeam cu ochii,era foarte puternic,ametitor de tare.

Dragii mei, asa mi s-a poruncit ca sa spun, eu am spus aici prin scris, dar ce anume va fi, ce se va intampla sau cand ,eu nu stiu a va spune. 

Eu nu pot decat ,sa fac tot ceea ce mi s-a poruncit de la Dumnezeu,de la IISUS HRISTOS si Duhul Cel Prea Sfant. Numai BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI stiu ce se va intampla,daca va fi vreun Cutremur puternic sau ceva ce ar putea legatura cu un posibil Razboi,ca tot il avem in coasta noastra. 

Sa ne rugam dragilor, sa ne rugam cu toata fiinta noastra ca sa fim sanatosi si sa avem pace si liniste in tara si in lume. 

                                       Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Un vulcan ar putea fi în multe locuri, mai aproape pot fi Etna în Sicilia sau Vezuviu lingă Neapole ambele Italia-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Omenirea va fi zguduita din temelii,în lumea asta care trăim acum cu peste 1800 de religii,mulți se umesc creștini,dar mulți nu o iubesc pe SFANTA FECIOARA MARIA,alții fug de SFANTA CRUCE,de Icoane,Lumânări etc.Suntem foarte mândri ca suntem creștini dar adevărul este altul,care scrie numai în SFANTA BIBLIE CEREASCA,când se va descoperi de DIVINITATE,în România,și va fi cutremur ca să iasă la lumina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca va fi un vulcan si pana erupe va fi cutremur de pământ.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți

    RăspundețiȘtergere
  4. sa spui -ceva se aude-bombele ,rachetele rusilor

    RăspundețiȘtergere
  5. Probabil o sa fie la urgia judecatii. Mai.mari cutremure sau miscare planetara decit stunci nu va fi.

    RăspundețiȘtergere