luni, 14 februarie 2022

FUG OITELE DE LA DEVESELU !

                                           Prieteni dragi, 

A venit momentul in care aceste Mesaje mai vechi, trebuie aduse in actualitate,din pacate.

 Sa mai indrazneasca cineva sa spuna ca ,tot ceea ce eu scriu,nu ar fi de la DUHUL CEL PREA SFANT!

Sunt 6 ani de cand am scris acest MESAJ divin!

Asa cum am spus intotdeauna, tot ce eu scriu sunt numai din Graiul Duhului Sfant, si toate se vor adeveri in timp.

Iata:   FUG OITELE DE LA DEVESELU !           

                        15 Mai 2016 ,ora 15 ,10 !


                           HRISTOS  A ÎNVIAT !

                                 Dragii mei, 

Nu este nicio bucurie pentru România, faptul că ,avem la DEVESELU Scutul antiracheta, având în vedere controversele dintre SUA si RUSIA. 
ROMÂNIA, as putea spune fara sa gresesc,si-a semnat singură disparitia DEVESELULUI de pe Hartă.
 Iata dragilor, ce MESAJE am primit astazi după amiaza, în legatura cu DEVESELU. 
Deci, în timp ce mă odihneam puțin stând doar cu ochii închisi,fără să dorm, pot spune că a plouat asupra mea cu diferite MESAJE.
Dintre care ,am gasit de cea mai mare si mai urgentă importanță, DEVESELU.
Glasul spunea așa :
                     ” Deveselu ! 
                 Fug Oițele de la Deveselu !”

Dragii mei, în acest caz putem spune că, Oițele sunt locuitorii din Deveselu.
Populatia din DEVESELUva fi  nevoită să -si abandoneze casele si munca de-o viață, numai ca sa-si salveze viața.
La doar 15  minute după ce -am auzit cele scrise mai sus, aud un alt glas si mai grav,care spune ceva cutremurător.
După care,și văd ceva înspăimântător.
Glasul spunea așa:
                    ”Deveselu!
                 Sfânta Cruce a Lui Hristos.
                Crucea Lui Hristos, cu Deveselu !” 

Moment în care ,văd dragilor înspre Sud, o întindere mare de Pământ pe care nu mai exista niciun pom, nicio casă, ci totul arăta precum un VULCAN în plină eruptie.
Așa arăta ,ceea ce cândva fusese Comuna Deveselu in acest Mesaj divin:
 .
Iar Cerul ca de noapte, se înrosise de atâta foc si zgură, ce reprezenta acum comuna DEVESELU.
Glasul din CER continua să spună:

                ”Sfânta Cruce a Lui Hristos ,să fie cu Deveselu !” 

Dragii mei, ca întotdeauna eu mi-am făcut datoria de suflet, si am scris ceea ce mi s-a spus si mi s-a îngaduit a afla cu Voia si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfânt despre DEVESELU si nu numai.
Eu nu stiu când anume si in ce fel se va distruge comuna Deveselu, dar din păcate, în timp ,asa va fi precum mi -a arătat.
Acum,depinde numai de faimosii nostri conducători,atât cei din țară, cât mai ales cei dinafară ,cei de la care primim ordine și pe care ordine ,trebuie sa le executăm fără a crâcni.
Să ne rugăm fratilor,mai mult ca niciodată, pentru ca Bunul Dumnezeu si Măicuța Domnului să apere Deveselu ,să apere România Viitorului Nou Ierusalim.
Să nu mai ne certăm unii cu altii, sa nu ne adunăm comori pe Pământ, ci sa ne adunăm comori în Cerul Sfant,prin Implinirea cu dragoste a celor 10 Porunci dumnezeiesti,care sunt:
                                                  Cele 10 porunci Dumnezeiesti .
                 Cele 10 porunci - Decalogul :

1.  Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2.  Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3.  Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4.  Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5.  Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6.  Sa nu ucizi.
7.  Sa nu fii desfranat.
8.  Sa nu furi.
9.  Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.

                                     Cu dragoste,
                                                Maria.

4 comentarii:

  1. Mai devreme sau mai tirziu. RUSIA, EUROPA SUA, CANADA se vor bate pentru interese, petrol și teritoriile din Artica și Groenlanda unde gheata topita de încălzirea globala vor lupta pentru multe bogații minerale-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rusia ar trebui sa se abtina ca a facut multe rele in istorie.Stalin a omorat mai multi oameni decat Hitler.

    RăspundețiȘtergere
  3. DOAMNE,armamentul American va fi luat foarte repede cu putere Divina,ca foc din Cerul Sfânt va cădea peste America.

    RăspundețiȘtergere
  4. rusii au intentia sa faca vizite la scuturile din POLONIA SI ROMANIA-sa vada daca sunt defensive sau pot fi si ofensive-dar americani cu NATO oare sunt primiti la ei in control sau ii fenteaza?1

    RăspundețiȘtergere