luni, 14 februarie 2022

O SA NE GONEASCA RUSII ?

  Imagini pentru STEAG ROMANIA.   

                              Prieteni dragi, 

A venit momentul in care, aceste Mesaje mai vechi, trebuie aduse in actualitate,din pacate.

 Sa mai indrazneasca cineva sa spuna ca ,tot ceea ce eu scriu,nu ar fi de la DUHUL CEL PREA SFANT!

Sunt 6 ani de cand am scris acest MESAJ divin!

Asa cum am spus intotdeauna, tot ce eu scriu sunt numai din Graiul Duhului Sfant, si toate se vor adeveri in timp.

               17 Octombrie 2016,ora 6,23 dimineața !


                                        Dragii mei, 

Astazi dimineață treaza fiind,aud glas care spune ceva 

cutremurator.
Glasul spunea asa, dragilor:

                           ” O să ne gonească rusii !

Dar un alt glas intervine ,si continuă:

            Se poate întâmpla, ca rusii să ne ocupe !” 

Dragii mei, după cum vedeti,orice am face sau orice am spune,ne lovim de rusi. Nu putem sa ne culcam pe-o ureche si sa credem ca rusii ne vor mângâia ,în timp ce noi, cu scutul de la DEVESELU îi tot zgândarim.
RUSIA a declarat Razboi pe față, tuturor celor care incearca sa le stea impotriva. 
Sa ne rugam dragilor la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului,pentru pacea lumii intregi,precum si pentru pacea si linistea noastra sufleteasca,Amin!

                                                   Cu dragoste,Maria. 

4 comentarii:

  1. Poate e vorba de Ucraina.
    Cit despre Deveselu Strainu spunea ca scutul poate fi transformat în ofensiv cu rachete de atac și modificări minime-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rusia trebuie sa respecte Legile Internationale si Granitele Statelor!
    Rusia a amplasat rachete nucleare in Crimeea.
    Rusia este cea care ameninta si ataca vecinii sai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu ar fi fost SCUTUL DE LA DEVESELUL rusi nu ar avea nic cu noi ,dar pt ca niste dobitoci din guvern au semnat acum trebuie sa suporte tot rominul

    RăspundețiȘtergere
  4. repet -in caz ca vom fi ocupati sa avem chibzuinta sa nu ripostam-aviz la ocuparea Cehoslovaciei in 1967 cand cehii au fost cuminti

    RăspundețiȘtergere