joi, 26 august 2021

CERURILE SE VOR MICSORA ,IAR PAMANTUL SE VA ADANCI !

 

                             Dragii mei,

Astazi dimineata,ma trezeste un glas care se roaga asa:
" Unge Mainile Tale Doamne si sfinteste capul meu ! 
Unge inima Ta Doamne si sfinteste inima mea !
Atunci vei binevoi Jertfa Dreptatii,Prinosul si arderile de tot,
Atunci vor pune pe Altarul Tau, vitei."


Ce frumos dragii mei, ce frumos se ruga acest glas. Nu am mai auzit nicicand asemenea cuvinte, care te fac sa-ti pleci capul si sa te smeresti cu sufletul.
Dar iata ce spune un alt glas, chiar acum:
      "In urma Cerurilor,toti vor striga .
       Vor micsora Cerurile ,vor adanci pamantul.
                 Toti vor striga !"


Dragii mei, toti strigam si vom striga catre Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului. Toti am strigat macar o singura data catre Dumnezeu,dar din pacate, nu pentru a-I multumi pentru ca traim si ne bucuram,ci pentru a-L intreba: de ce Doamne,mi-ai dat mie necazul acesta?De ce Doamne ma pedepsesti?
Din pacate,numai pentru a-L judeca pe Dumnezeu,pentru aceasta strigam.
Sa invatam dragilor, sa invatam a-L striga pe Dumnezeu si pentru a-I multumi pentru toate Darurile din viata noastra,pentru faptul ca suntem vii si ne bucuram de cei dragi.
Sa strigam cu lacrimi catre Maica Lui Dumnezeu, si s-O rugam ca sa ne ajute cu Rugaciunile Sale catre Fiul Sau si Mantuitorul nostru Iisus Hristos,pentru ca sa fim iertati de gresalele noastre si mantuiti.


Fiti buni dragilor,fiti iubitori si milostivi,iubiti-va familia,iubiti-va prietenii,iubiti-va si dusmanii.
Numai asa putem face Voia Lui Dumnezeu!
                          Cu dragoste,Maria.


                                    

4 comentarii:

  1. care ceruri? cele spirituale sau cele fizice-cele fizice vazute sunt in extinctie iar pamantul nu se poate adanci decat in urma coliziunii cu un corp ceresc-cerem explicatii daca tot vedeti ce a fost acum 2000 de ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca 'cerurile se vor micsora 'este scaderea spiritualitatii printre oameni pe 'Pamintul [care'] se va adinci' prin cresterea materialismului adincinduse spre degradare si distrugere si violente-Iadul pe Pamint cum s-a intimplat cu Focul din Grecia ,California etc-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Patru explozii teroriste in jurul aeroportului din Kabul-Afganistan au omorit peste 100 de oameni din care 15 soldati americani ,ranind circa 200-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. Va veni Dumnezeu insusi cu Iisus si.vor face unitate planetara de credinta cu Judecata.

    RăspundețiȘtergere