miercuri, 28 noiembrie 2018

DEVESELU ( SAU O PARTE DIN EL ) VA DISPĂREA DE PE FAȚA PĂMÂNTULUI !!! CRUCEA LUI HRISTOS , CU DEVESELU !


                                           Prieteni dragi,

Datorita tensiunii extreme dintre SUA si RUSIA, este bine ca sa ne amintim de ţinta care va fi lovita de rusi, la noi in ROMANIA.
Prima lor ţinta,va fi distrugerea Scutului antiracheta al SUA,de la DEVESELU.
Iata dragilor articolul din 2016 :



                                         15 Mai 2016 ,ora 15 ,10 !

                              HRISTOS  A ÎNVIAT !

                                     Dragii mei, 

Nu este nicio bucurie pentru România, că avem la DEVESELU Scutul antiracheta, având în vedere controversele dintre SUA si RUSIA. 
ROMÂNIA, as putea spune fara sa gresesc,si-a semnat singură disparitia DEVESELULUI de pe Hartă.
 Iata dragilor, ce MESAJE am primit astazi după amiaza  în legatura cu DEVESELU. 
Deci, în timp ce mă odihneam puțin stând doar cu ochii închisi,fără să dorm, pot spune că a plouat asupra mea cu diferite MESAJE.
Dintre care ,am gasit de cea mai mare si mai urgentă importanță, DEVESELU.
Glasul spunea așa :
                     ” Deveselu ! 
                 Fug Oițele de la Deveselu !”
Dragii mei, în acest caz putem spune că, Oițele sunt locuitorii din Deveselu.
Populatia din DEVESELU va fi  nevoită să -si abandoneze casele si munca de-o viață, numai ca sa-si salveze viața.
La doar 15  minute după ce -am auzit cele scrise mai sus, aud un alt glas si mai grav care ,spune ceva cutremurător.
După care ,și văd ceva înspăimântător.
Glasul spunea așa:
                    ”Deveselu!
                 Sfânta Cruce a Lui Hristos.
                Crucea Lui Hristos cu Deveselu !” 
Moment în care ,văd dragilor înspre SUD o întindere mare de Pământ pe care, nu mai exista niciun pom, nicio casă, ci totul arăta precum un VULCAN în plină eruptie.
Așa arăta în revelatia ce mi-a fost descoperita ,ceea ce cândva fusese Comuna Deveselu:
 .
Și Cerul ca de noapte se înrosise de atâta foc si zgură, ce reprezenta acum (in trairea mea )comuna DEVESELU.
Glasul din CER ,continua să spună:

                ”Sfânta Cruce a Lui Hristos să fie cu Deveselu !” 

Dragii mei, ca întotdeauna eu mi-am făcut datoria de suflet si am scris ceea ce mi s-a spus si mi s-a îngaduit a afla, cu Voia si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfânt despre DEVESELU si nu numai.
Eu nu stiu când anume si in ce fel se va distruge comuna Deveselu, dar din păcate, în timp ,asa va fi precum mi -a fost arătat.
Acum,depinde numai de faimosii nostri conducători,atât cei din țară, cât mai ales cei dinafară de la care primim ordine și pe care ordine ,trebuie sa le executăm fără a crâcni.
Să ne rugăm fratilor mai mult ca niciodată, pentru ca Bunul Dumnezeu si Măicuța Domnului să apere Deveselu ,să apere România viitorului Nou Ierusalim.
Să nu mai ne certăm unii cu altii, sa nu ne adunăm comori pe Pământ, ci sa ne adunăm comori în Cerul Sfant,prin împlinirea cu dragoste a celor 10 Porunci dumnezeiesti,care sunt:
                                                  Cele 10 porunci Dumnezeiesti .
                 Cele 10 porunci - Decalogul :

1.  Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2.  Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3.  Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4.  Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5.  Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6.  Sa nu ucizi.
7.  Sa nu fii desfranat.
8.  Sa nu furi.
9.  Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.

                                     Cu dragoste,
                                                Maria.

19 aug. 2016 - Drept consecință,voi continua sa scriu pe BLOG, tot ceea ce urmeaza a se intampla ... Dragii mei, sa nu uitam ca eu am mai scris despre DEVESELU. ... Maria Ghiorghiu ... D-nă Maria,mă sperie acest previziuni ale d-voastră.

                           Noapte de 18 -19 August 2016,ora 0,35 !

                                                 Dragii mei, 

În altă Țară, oameni care au astfel de previziuni, oameni care au un astfel de DAR dumnezeiesc,sunt căutate de Autoritati pentru a colabora.
La noi însă, orgoliiile si mândria sunt la mare înălțime.
Eu m-am oferit GRATIS, ca sa le dau astfel de Informatii Autoritatilor in drept.Dar nimeni nu a dat niciun semn, ca ar dori o cât de mică colaborare.
Drept consecință,voi continua sa scriu pe BLOG, tot ceea ce urmeaza a se intampla.
Iata dragilor o convorbire dintre două glasiuri distincte intre ele, in timp ce eu scriam la articolul anterior.
Citez:
                      ” Deveselu !
             Să-i dau acel Cod rosu ? 
Alt glas spune:
                Nu ! Eu nu i-l dau pe acela !
Dar primul glas spune:
              Da!”
Clipă în care, văd înspre Sud un Cer de noapte, iar jos pe Pământ ,văd o persona care se apleaca si trage cu mâna sa , ceva de jos în sus; ceva ca un fitil, sau ca un buton . 
În aceasta clipă dragii mei, s-a declansat o Explozie puternică, încât Pământul ,arăta precum un vulcan în clocot.


                                Image result for duhul sfant
  .
De deasupra Exploziei declansate de acea mână criminală,Își ia zborul un imaculat Porumbel alb, adică, DUHUL CEL PREA SFÂNT.
Până la momentul Exploziei,DUHUL SFÂNT statuse deasupra pământului,acolo la DEVESELU.
Dragii mei, sa nu uitam ca eu am mai scris despre DEVESELU.
Iata: 

DEVESELU VA DISPĂREA DE PE FAȚA PĂMÂNTULUI !!! CRUCEA ...

https://plus.google.com/.../Q4ighMerU8h
May 15, 2016 - DEVESELU VA DISPĂREA DE PE FAȚA PĂMÂNTULUI !!! CRUCEA LUI HRISTOS , CU DEVESELU ! DEVESELU VA DISPĂREA DE PE FAȚA PĂMÂNTULUI !

Dragii mei, trebuie sa fiti ferm convinsi că, DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,ocrotesc ROMÂNIA.
Sa ramanem plini de CREDINȚĂ si de DRAGOSTE , iar NĂDEJDEA sa ne-o punem numai în DUMNEZEU si niciodata in oameni.
                              Cu dragoste,Maria. 



2 apr. 2017 - Dragii mei, în acest caz putem spune că, Oițele sunt locuitorii din Deveselu. Populatia dinDEVESELU, va fi ... Publicat de Maria Ghiorghiu la ...
              Noapte de 26 -27 Februarie 2017,ora 1,34 !

                                       Dragii mei, 

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas foarte puternic, care spune ceva cutremurător.
Iata ce spunea glasul:

                 "Urmează!
                America va distruge România !"

Dragii mei, am scris adeseori despre SUA si DEVESELU.
Am scris adeseori despre miliatrii americani si tancurile americane din România.
Eu stiu ca suntem în NATO,dar oare vecinii nostri ruşi,stau cu mâinile în sân, văzând cum si cât suntem de înarmaţi?
În mod indirect,prin depozitul de armament si prin soldatii americani de pe teritoriul ROMANIEI,SUA ne va distruge. Suntem in mare pericol, avînd in vedere că stam ca un mare junghi in coasta rusilor.
VLADIMIR PUTIN nu sta deloc degeaba; dar aceasta este o alta poveste adevarata.

Iata:

                     Noapte de 11 -12 Decembrie 2016,ora 0,45 !

                                  Dragii mei,

Si tot in aceasta noapte,in timp ce scriam la articolul anterior, vad dragilor, de parca as fi avut un ochi la ceafa,vad un oras mare la Sud - Est.
Eram undeva sus,si ca din Elicopter, priveam la orasul de jos,plin de case si blocuri, un oras normal, dar foarte mare ca intindere.
Brusc,un foc violent,cu flacari uriase, a cuprins ca intr-un cerc tot acel oras, de pe margine incepand.

 Image result for focul iadului..
Dragii mei, in acest moment aud si un glas care striga asa:
                     `` Vai! E un adevarat Iad!
Dar un alt glas,completeaza asa:
                         Iadul pe Pamant!,,
Dragilor, daca ar fi vorba despre Romania,ma gandesc numai la DEVESELU, pentru ca eu stiu ce am vazut, si despre care am scris aici pe blog.
Sa nu uitam acel MESAJ:
                              Fug oitele de la DEVESELU.
                                  sau:
                CRUCEA LUI HRISTOS,sa fie cu DEVESELU.
Dar se poate intampla orice, si in alta Tara.
Noua nu ne ramane decat, sa ne intarim in Credinta si sa avem Nadejde in BUNUL DUMNEZEU si -n MAICUTA DOMNULUI, ca ne va apara si ne va ocroti,atat pe noi, dar si pe Semenii nostri.
                                                    Cu dragoste,Maria.

P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA  CUVANTULUI  LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in parte,iar 
DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


P.S.
Nu pot sa spun decât:
DUMNEZEU si MĂICUŢA DOMNULUI,să fie cu noi ,cu poporul Său ales,căci avem mare nevoie de AJUTORUL DIVIN.



COD ROȘU DEVESELU !??? COD ROȘU DEVESELU ! ???


https://plus.google.com/.../posts/d9RpVT7VSHh

Translate this page
Aug 18, 2016 - COD ROȘU DEVESELU !??? COD ROȘU DEVESELU ! ???



Dumnezeu există - Mărturii.: DEVESELU ( SAU O PARTE DIN EL ) VA ...


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../deveselu-va-disparea-de-pe-fata.ht...

Translate this page
May 15, 2016 - Fug Oițele de la Deveselu !” Dragii mei, în acest caz putem spune că, Oițele sunt locuitorii din Deveselu. Populatia din DEVESELU, va fi ...


                                            

37 de comentarii:

  1. Chiar de ar fi razboi alianta cu SUA este cel mai bun lucru facut de Romania si singura noastra solutie pentru relatia Germania -Rusia-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 01:55,sa fim seriosi alianta cu SUA, este ce a mai proasta si de rau augur pt Romania. Americanii n au fost nici odata cu noi...sunt doar interese. Cauta in istorie si ai sa vezi cine a bombardat Bucurestiul in al doilea razboi mondial...si apoi sa vad daca mai zici daca este cea mai buna solutie...Noi ca natie nu avem ce cauta in razboiul altora, trebuia sa ramanem o tara neutra sa ne pastram integritatea si suveranitatea...Ungaria nu mai avea curaj sa ceara autonomie si nici Rusia nu ne mai amenita, cu scutul de la Devesel. Alianta Nato ne a ales pt carne de tun...pacat de copiii nostri..sunt multe de spus...dar nu este momentul...toate sunt la timpul si momentul potrivit !

      Ștergere
    2. craciune, ai dreptate,insa mesajul d.nei Maria este in timp.
      Pana in anul 2022 in Romania va fi PACE .
      Deveselul nu va disparea,mai vorbim dupa anul 2022.
      Sunt niste "forte intunecate puternice" cu "decizii" asupra omenirii DAR LUPTA INTRE BINE SI RAU Este supravegheata urmatorii 3 ani.
      Decizia Suprema apartine TATALUI CERESC si surpriza va fi in
      CADOUL DE CRACIUN.
      Sa fiti iubiti si sanatosi ROMANI FRUMOSI.

      Ștergere
    3. An.20:09 "Cadoul de Craciun"este in 2018?

      Ștergere
  2. <>.

    Mă văd silit să spun ADIO vouă -

    Un “trebuie” nebun m-a reclamat

    Eu mâine am proces, la ora două

    N-am avocați, doar preoți mi s-au dat -

    La Dumnezeu, instanța hotărăște

    Dosarul meu, demult s-a pronunțat!

    Ce-am obținut a fost o amânare

    Dar și aceea mi s-a terminat.

    Sunt condamnat să plec în nemurire

    Cu libertatea prinsă-n vârf de băț

    Vin soli sa-I dea lui Dumnezeu de știre

    Cu mine, România s-a predat!

    Adrian Paunescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Celebrul Traian Berbeceanu îl face praf pe Eugen Teodorovici, în scandalul momentului! ‘Ce fumezi, bre?’


    Fostul șef de la Brigada de Combatere a Criminalității Organizate (BCCO) Alba Iulia, Traian Berbeceanu, l-a criticat dur pe ministrul Finanțelor, Eugen Teodorovici, într-o postare pe rețelele de socializare.

    Șeful de la Finanțe a declarat că le-a propus celorlalți miniștri din UE să limiteze permisul de muncă la cinci ani, pentru fiecare stat membru, ceea ce ar fi o adevărată lovitură pentru românii care lucrează peste hotare.

    Pe Facebook, celebrul fost șef de la Crimă Organizată îl asigură pe Teodorovici că românii din Diaspora nu se mai întorc în veci.

    „Nea Genule, ce fumezi bre că pare marfă de calitate?!
    Îți zic io, nene, că ăia de au plecat și cei ce vor pleca în continuare de urâtul vostru, nu se mai întorc în veci. Chiar de-ar fi să limitați „permisul de muncă la 5 ani pentru fiecare stat membru”, așa cum vor bicepșii lui matale, românașii știu că sunt 28 de state membre iar cloaca voastră va fi mereu ultima opțiune.

    LE. Frate-meu, care-i de douășcinci de ani în Germania, m-a rugat să vă transmit că „beep”, scrie, pe Facebook, Traian Berbeceanu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta a fost si scopul amplasarii scutului anti racheta la noi sa fim tinta. Datorita conducatorilor acestei tari am ajuns in halul asta. Pai daca desfiinteaza Deveselul desfiinteaza si capitala ca e la 180 km distanta.😞 Suntem intre ciocan si nicovala. Nu ne vrea nimeni binele toti sunt dupa interese personale. Pacat ca avem minti luminate si nu au loc de prosti lacomi si rau intentionati. Sf Treime sa ne apere si ocroteasca. Este greu sa nu ne ingrijoram dar credinta inseamna sa lasam in grija Lui si noi sa gandim pozitiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mintile luminate au si bun simt,nu se amesteca in troc,pentru ca sant mancati de porci!Maria H

      Ștergere
  5. Mai bine ramineam o tara neutra,nici cu nato nici cu rusia,acuma uitati-va ce ne paste.Toate din cauza americanilor,ca au pus rachetele lor in tara noastra si rusi sunt nevoiti sa ne atace,dar in general ei nu au treaba cu populatia noastra.ei au treaba cu rachetele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 08:48 tu realizezi ce afirmii??? Săracii rusi ,,sunt nevoiti să ne atace " !!! Din cauza unor slugoi ca tine ,România a platit cu varf şi îndesat Rusiei : teriitorii,aur,grâne in condiţiile în care Rusia a intrat în România CA ALIAT !!!

      Ștergere
    2. Ar pute sa-midea cineva un singur exemplu,cand si in ce conntext au ajutat americanii aceasta tara??Maria H

      Ștergere
    3. Crezi ca suntem lasati sa fim o tara neutra? au grija americanii cu NATO si ue cu fascisti de acolo ca RO sa fie subjugata si jefuita. Ordinele se primesc de la ei. In nici un stat din ue nu exista protocoale secu-justitie doar in Romania. Daca conducatorii nu se supun sunt eliminati si pusi alti in locul lor care se supun. Guvernul actual este demonizat si alungat in fiecare secunda pentruca vrea binele tari. Presedintele tari acest fascist n-a facut altceva decat sa denigreze tara, sa stopeze si sa blocheze toate deciziile guvernului de la bun inceput. Este un guvern votat si ales de poporul roman deci in concluzie cat da verner pe poporul roman? nimica absolut nimica. El ai face pe toti ca sunt penali iar el ce este cu cele 47 de dosare pitite de lazar pe care-l tine in functie tocmai pentru asta. In nici un stat din ue nu exista o structura tip DNA care sa inlature politicienii care nu se supun ordinelor nato si ue. Asta-i Romania libera dupa '89? Si toate acestea scrise de mine aici le-a expus generalul Iliescu altfel nu stiam. Lumea toata este in schimbare, deja se rasufla multe. Ai doresc presedintelui Romaniei sa-i dea bunul Dumnezeu, maica Domnului si toti sfintii din ceruri binele pe care l-a facut si al face in continuare Romaniei, acesta sa-l ajunga insutit!!! AMIN.

      Ștergere
    4. S au luat numai decizii proaste pt tara asta, toti conducatorii au facut sa le fie lor bine nicidecum noua. Ce rahat ne au dat americanii? Ne arunca noua gunoiul de mancare? Ce ne da UE? Ne ia mancarea sanatoasa si ne obliga sa mancam chimicale? Daca noi nu ne iubim tara nu ne o iubeste nimeni vin doar pt jaf la drumul mare. Credeti ca daca crea rusul sa ne termine ne ajuta cu ceva aluatii? Nici nu au timp sa clipeasca. Rugati va mai bine sa fie pace caci suntem ai nimanui fara Dzeu. Rusii sunt mai aproape decat anerucanii trebuia sa ne avem bine cu vecinii nu sa i facem dusmani. Nu ne intreaba nimeni pe noi ce vrem dar la o adica poporul este cel care sufera.

      Ștergere
    5. Multumesc ca mati facut sluga rusiei.Dumneavoastra sunteti sluga americanilor parsivi

      Ștergere
    6. Mona Matei ai perfetta dreptate!!

      Ștergere
  6. Daca noi Romanii,din intreaga lume ne-am uni in rugaciune,si am apleca cu totii genunchii inaintea Sfintei Treimi,si Maicii Domnului,am primi mult ajutor de la Dumnezeu,si am salva tara Mantuitorului Lumii,din mare suferinta care vine pe pamant asa cum scrie in Sfanta Biblie,Apocalipsa,asa cum spune si Sfantul Ardealui,parintele Arsenie Boca,suntem cei de pe urma,si marichinuri vom indura toti pamantenii.Ma gandesc cu mare durere in suflet la acel mesaj al doamnei Maria,ca va arde pamantul,si IISUS HRISTOS,va interveni.Daca cad asteroizii,va fi mai rau ca la un razboi,ca nimeni de pe pamant nu va avea.unde sa se ascunda,decat sa ridicam privirea spre cer,si de acolo vom primi ajutorul divin.Fiecare persoana este libera sa creada ce doreste,noi suntem aici sa va trezim,sa va lepadati de bani,lux,placeri,ca Sfanta Biblie a ajuns la Sfarsit.
    Cei care cred in mesaje Duhui Sfant,au foarte putin timp,sa se hotarasca sa se intoarca in tara,ca asa cum spune si parintele Arsenie Boca,tara va fi inconjurata de flacari.Cei care il iubesc pe Dumnezeu,var veni foarte repede,ca pana luni,mai avem liniste pe pamant,iar cei care nu doresc sa se intoarca,vor suferi foarte mult,ca nu sa-au trezit mai devreme,sau ca nu au crezut in profetiile din Sfanta Biblie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine faceti ca repetati acest mesaj,sa le intre bine in cap oitelor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi spunea o persoana,ca noi Romanii,habar nu avem cat au furat cei care conduc tara,de la revolutie incoace,daca am avea acei bani,Romania,10 ani,nimeni nu ar trebui sa mai lucreze,mumai sa cheltuiasca.Oare sa fie adevarat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TRIST
      ex:1.patriciu credea ca o sa traiasca 7 vieti sa se bucure de
      "bogatia tarii"?? (se bucura ciuciungheza si altii)
      si ca el sunt fff multi care apar pe sticla sa ne faca educatie cum "sa strangem cureaua"vorba lui piticu.
      Apropo : a apucat cineva sa vada piesa de teatru " Chiorul,blonda si piticul"?...

      Ștergere
  9. O doamna Maria nu suntem siguri fratilor nici macar pe ajutorul SUA sa nu ne imbatam cu apa rece.
    S-ar putea sa zicem;unde sunt aliatii nostrii?cum suntem atacati?
    Ma rog la Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa ne aiba sub Acoperamantul
    Sfant.
    Nimeni si nimic nu ne apara interesele decat Bunul Dumnezeu si nu strainii.
    Daca vedem istoria am fost vanduti,ciuntiti tradati de toti.
    Singurul care nu ne va trada niciodata este Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului
    Sa ne rugam si nu vom ramane fara raspuns. Cu mult drag doamna Maria si
    La multi Ani tuturor romanilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mona Matei, probabil ca asa e, dar motivul este ca cine se ia cu Romania o pateste si americanii pe de o parte stiu, pe alta vor sa si verifice...
    frumos e ca stiu si rusii si arabii si atunci ce-o sa faca ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria Handici, in momentul de fata, americanii sant prietenii si aliatii nostri.
    Exemplul ti-l dau eu: lovitura de stat cu # rezistii din piata Victoriei ( nu pe 10 august ci inainte) a fost oprita de catre ei !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 18:30.Normal ca au intervenit americanii.Dar nu din cauză că ne-ar fi prieteni.Lovitura de stat #rezist a fost pusă la cale de mișcarea neonazistă globalistă europeană"îndrumată"de Soros,Olanda si frau Merkel. SUA,prin Trump,este împotriva lui Soros,cu care duce o luptă crăncenă.De aceea au stopat"revoluția hastagiștilor".Pt.ca dl.Soros să nu pună stăpănire pe România,și astfel americanii să piardă poziția strategică pe care o au în prezent în România
      prin bazele de la Kogâlniceanu,Deveselu etc.
      Asta ne salvează,oameni buni, deocamadată:ciocnirea de interese dintre putredul de bogat Soros(cu al său fiu)care vrea sa fie stăpânul absolut al lumii(un fel de anticrist)pe de o parte,și Statele Unite pe de altă parte!!!Toți vor pe lănga poziția strategică și resursele de aur,paladiu,uraniu si molibden din România(cele mai bogate si concentrate din lume) și AURUL MONOATOMIC care se află numai în România,și pe care nimeni nu a reușit să-l izoleze și scoată la suprafață.Rușii au încercat prin anii 60-80,dar după ce le-au dispărut,ca printr-un triunghi al bermudelor,o grămadă de oameni,s-au lăsat păgubași și au schimbat tactica:îi lasă pe alții să dea jertfe umane încercănd să ajungă la praful de aur monoatomic,apoi,dacă se va reuși,va schimba cumva foaia și vor pune măna pe el.
      Ps:aurul monoatomic este esențial ptr.a efectua zborurile interplanetare și galactice,întrucăt nu-și schimbă proprietățile la nici o interferență și nici la salturile în timp sau prin găurile vierme(care nu sunt SF.ci f.reale și utile pt.călătorii rapide la zeci de ani lumină!!)Cine deține acest praf de aur,poate deveni atăt nemuritor,căt și stăpănul acestei părți de galaxie.Dacă Romănia intră in conflict,toți vor proteja de bombardament munții Apuseni,Sfinxul și Ceahlăul,unde știu că sunt rezervele de aur monoatomic.Aici luptele se vor da,doar terestru,la suprafață.

      Ștergere
    2. Anonim 18:30.Dumnezeu îți recomandă să cercetezi mai întăi,apoi să aduci acuze unui om că te înșeală.Ești sigur că scrisorile provin de la dna Maria?De ce ești sigur?Ai făcut cercetări și ai ai ajuns la acest rezultat?
      Anonim 18:30.Dna Maria nu vrea să te dea în judecată pe tine,care ești o victimă a escrocilor,ci pe cei care au încercat să te înșele.De aceea vă cere ajutorul tuturor celor înșelați.Pt.a strănge dovezi in folosul poliției,care a început deja cercetările.Așa că nu trebuie să te simți amenințat de justiție,dacă esti unul din cei ce au primit aceste plicuri,ci numai cei ce au fabricat această afacere se tem(normal,pt a nu fi divulgați).De ce te temi,dacă nu ești unul dintre ei?Nu ai de ce.Așa ca du repede scrisorile primite la poliție.Poliția din toată țara știe despre ce e vorba,mai ales cănd și familiile de polițiști au primit astfel de "oferte".

      Ștergere
    3. Scuze anonimului 18:30.Sunt anonim 17:52 și comentariul meu este dedicat nu ție(nu stiu cum sm gresit,cred ca eram f.indignat de rautatea lui 00:44) ci lui anonim 00:44 care a scris urăt și nefondat despre dna Maria.
      Cu respect!

      Ștergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta ne mai lipsea , ca in rest toate merg bne in tara asta.
    Sper doar ca nenorocirea asta să vină cat mai tarziu posibil. Nu de ala dar prea vin una dupa alta in ultima vreme

    RăspundețiȘtergere
  14. 00,44 iar tu esti dus cu sorcova ca aia era altcineva o impostoare'Maria' si profitoare caci ale doamnei Maria viziunile i se implinec ca are o relatie 'colo sus' Asa ca fi atent cum vorbesti daca vrei sa nu o 'incurci' electric'-craciun

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma gandesc sa ma mut la Deveselu

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt ANONIM 5 de la monahul vazator in duh-pentru D-NUL CRACIUN-a spus asa- AMERICA VA FI LOVITA DE CATASTROFE IAR PUTEREA EI VA FI MICA SI NU VA MAI PUTEA SA AJUTE POPOARELE-de altfel putem observa ca USA este lovita mai mereu de tornade, inundatii ,incendii-biciul aspru va veni si in ROMANIA si-n alte tari pt neascultare de DUMNEZEU nu suntem in stare sa-l acceptam pe DUMNEZEU ca stapan-de ce?-va doresc sanatate si pace in suflet si-n lume

    RăspundețiȘtergere
  17. DA 01,36 dar va mai dura pina atunci cel putin un razboi mondial si oricum pe Pamint e singurul nostru sprijin deocamdata pina Rusia va deveni cu adevarat crestina,situatie in care am putea fi si prieteni.
    SUA nu va mai putea sa joace vechiul rol in lume dupa schimbarile climatice care o vor situa in epicentrul dezastrelor naturale , cutremure si in final DEZMEMBRAREA ei in mai multe entitati de state,
    Apocalipsa climatica la care din pacate Trump isi aduce aportul hotaritor prin negarea ei si neluarea de masuri corespunzatoare-craciun

    RăspundețiȘtergere