marți, 20 noiembrie 2018

INTRAREA MAICII DOMNULUI IN SFANTA BISERICA ,ACUM 2000 DE ANI !


 INTRAREA  MAICII  DOMNULUI, ÎN  SFÂNTA  BISERICĂ !
                   21 Noiembrie 2018!

Asa s-au petrecut toate acum 2000 de ani, precum am scris mai jos, de la DUHUL CEL PREA SFÎNT :

                          Image result for DUHUL SFANT IMAGINI


                                       11 Noiembrie 2015, ora 22,52 !

                                            Dragii mei, 

În această noapte, in timp ce scriam aici pe Blog, vad ceva uimitor.
Văd dragilor un Cer senin bleu stralucitor spre Apus, iar jos pe Pământ, văd o lumină aurie ca de Soare.
În această Lumină ca de Soare ce s-a asternut pe Pământ, văd Cete ,Cete de Sfinţi ai Lui Dumnezeu.
Aceste Cete de Sfinţi, prinse în Lumina aurie si transparenta, erau asezate în asa fel incât ,formau niste scări interioare deasupra Pământului.
Vad cum se deschid două Usi precum Cele ale Sfantului Altar, iar pe aceste Usi, vad cum vine păsind peste Sfintii din lumina aurie, Sfanta  Ana și Prunca sa MARIA care ,nu avea mai mult de trei anisori.
Sfanta ANA îsi îndruma copila ,pe MARIA, cum sa paseasca pe cele câteva trepte, formate din trupurile Sfintilor Lui Dumnezeu care,stateau culcati cu faţa lor la Pămant.

                           ..

Prunca MARIA, alerga cu piciorusele-I sfinte peste cele câteva trepte ( 3- 4 trepte ) formate din trupurile Sfintilor,trupuri vii.
Mama Pruncii MARIA, SFANTA  ANA ,o tinea usor din spate, ca nu cumva să se împiedice si sa i se intample ceva rău.
Sfanta Ana cu Prunca Maria  au mai facut câţiva pasi, si au ajuns în faţa USILOR  SFANTULUI  ALTAR.
Aici, văd un Preot în vârstă care se apleaca ,si o ridică de jos în braţele Sale pe Prunca Maria care, era luminată si ocrotită de un Soare nevazut .
Sfânta Ana  isi tine copila, care este jos în picioare, o tine de pe la spate, si-o indrumeaza cu dragoste, cum sa coboare peste Sfintii care se facuseră trepte.
Copila Maria, aleargă peste capetele Sfintilor, si ajunge în Sfanta Biserică, unde ,în faţa Usilor Sfinte larg deschise, o asteapta un bărbat în varstă, în vesminte preotesti. 
Preotul întinde mâinile sale spre copilă, iar Prunca îi sare în brate pur si simplu de parca l-ar fi cunoscut dintotdeauna, si astfel ,intrau amândoi în Sfantul Altar.
Dragii mei, stim cu totii că in fiecare an la 21 noiembrie, sarbatorim INTRAREA  MAICII  DOMNULUI  în Sfanta Biserică.
Dragii mei, nu va pot spune in cuvinte  ce inseamna pentru sufletul meu, ca sa calatoreasca in timp, inapoi cu 2000 de ani ,si sa vad, sa traiesc live aceasta mare Minune.
Inima-mi se bucura, sufletu-mi plânge de bucurie, iar ochii mei sunt pe acest monitor, unde ,cu mare dragoste sufletească, am scris pentru voi toti ,cei care iubiti pe Dumnezeu si pe Maica Domnului, pentru ca si voi sa cunoasteti cum s-a petrecut MAREA  MINUNE a INTRARII  MAICII  DOMNULUI în Biserică.
Iata dragilor,am adus aici mai jos,o alta MARE MINUNE traita de mine cu îngaduinta DUHULUI SFANT si a SFINTEI  ANA,mama MAICII LUI DUMNEZEU.
Iata:
                                        19  Ianuarie 2015 ,ora 20,45 !

                                                                   Dragii mei, 

În această seară, în timp ce scriam aici pe blog, văd dragilor, ca si cum as fi avut un al treilea ochi în crestet, vad Cerul senin ca de noapte, si pe Cer ca si dincolo de plafonul invizibil, văd ca o punte lată ,de stele albe,orbitor de stralucitoare, ce stătea chiar deasupra mea, a capului meu.                             
Era mare, cât jumătate din camera mea.
Desi eram cu ochii în monitor, totusi vedeam CERUL albastru violet, precum  si puntea de stele albe, orbitor de stralucitoare .
Era uimitor ceea ce vedeam deasupra mea. Stiam si simţeam in suflet, că este Mâna Lui Dumnezeu ; că este Puterea Duhului Celui Prea Sfânt. 
În clipa următoare fratilor, desi eram tot in faţa monitorului, vad holul casei mele , care este la distanta de doua camere,faţă de camera in care sunt acum. Vad dragii mei, pe peretele de la Rasarit, apariţia miraculoasa a unei SFINTE ICOANE, de dimensiuni mari.
Circa 80cm /40cm. 
Este asezata, exact pe locul unde eu am deja O Iconita micuta, cu MAICA  DOMNULUI cu PREA CINSTITUL  BRÂU pe mâinile Sale.  
Această Icoana Sfanta,apăruta pentru câteva clipe din Cerul Sfant, pe peretele din hol, arăta aproape aşa :

                            
          Image result for sfintii si dumnezeiesti parintiImage result for sfintii si dumnezeiesti parinti

 Am spus aproape dragilor, deoarece înfăţişa numai pe Mama Maicii Domnului, pe Sfanta Ana, care avea in faţa ei, in picioare, lipita de Dânsa, pe Copila Sa Maria, care nu avea mai mult de vreo 3 - 4 anisori.
Sfânta Icoana Cerească, era înconjurată de jur împrejur, de crenguţe de Brad verde ,si de luminiţe de Stele aurii.
Stelele  aurii, pulsau de jur împrejurul Sfintei Icoane, printre crenguţele de Brad, precum stralucesc si clipesc instalaţiile noastre pentru pom. Numai că, aici, în jurul Sfintei Icoane,se afla un adevărat lanţ de Stele aurii, care clipeau si se roteau de jur împrejurul Sfintei Icoane, cu o stralucire dumnezeiască.
Aud un glas dragii mei, care spune cu multa dragoste :

                    "Mama!
                 Mama Sfintei Fecioare! 
                Mama !"

După  circa 5 -6 secunde ,totul dispare, iar eu rămân cu ochii în monitorul din camera mea, si-mi dau lacrimile de bucurie si de fericire.
Vazusem in Sfanta Icoana ,pe Sfânta  Ana, care o ţinea pe Copila Sa, de circa 3 - 4 ani, în faţa Sa, ţinându-şi mâinile sale ,pe micuţii şi gingaşii umeri ai Copilei , care avea să devină Mama Lui Iisus  Hristos.

                            Image result

Dragii mei, eu nu am gasit pe net O Iconita in care, sa fie reprezentată doar Sfanta  Ana si Copila  Maria ,de circa 4 anisori.  Si am adus aici , Iconiţa de mai sus, in care SFANTA  ANA, îsi ţine Copila în braţele sale, ca sa o cunoasteti mai bine.
Sfanta Ana, în Sfanta Icoana Cereasca din holul casei mele, avea vesminte rosii catifelate, si un Soare stralucitor deasupra capului său, iar în faţa Ei, doar până mai sus de genunchii săi, văd O Copilă atât de frumoasa si de fragedă, cu vesmant alb luminos pe căpşorul ei şi care ,era îmbrăcată  cu vesminte lungi ,tot rosii, dar şi cu albastru. Stătea în picioare ,lipită de Mama Ei,si trecea ca si
înălţime ,cu puţin deasupra genunchilor mamei Sale ,Sfanta Ana.
Mama Sfintei Fecioare, îşi ţinea mâinile sale pe umerii copilei.
Totul era lumina, totul era stralucire, totul era bucurie dumnezeiască.  
Dragii mei, DUMNEZEU  si MĂICUŢA  DOMNULUI, mi-au arătat prin această trăire ,ce Icoana Sfanta sa pun pe peretele din hol, si asa o sa fac.
O să-mi cumpăr O Sfântă Icoană ,cu Sfinţii si Dumnezeiestii Părinţi Ioachim şi Ana, alaturi de Copila lor si Maica noastra, Pururea Prea Curata Fecioara Maria.
Asa sa faceti si voi dragii mei. În general, credinciosii ,au în casa doar Icoane cu MAICA  DOMNULUI si cu IISUS  HRISTOS.
Si este minunat sa aiba fiecare dintre noi, asemenea Sfinte Icoane.
Dar totusi ,nu trebuie ca sa-I uitam pe Sfinţii şi Dumnezeiestii Părinţi ,Ioachim şi Ana, a căror Zi o sărbătorim în fiecare an la 9 septembrie, după Nasterea Pruncii lor, MARIA, care este la 8 septembrie.
Să ne rugăm dragii mei, la Sfinţii si Dumnezeiestii Părinţi Ioachim şi Ana, ca sa ne ajute cu ale lor Rugaciunimla Fiica Lor,si Maica noastra a tuturor, Pururea Prea Curata Fecioara MARIA, Mama Domnului si Mântuitorului nostru Iisus Hristos, ca sa ne fie noua spre bucurie si spre mântuirea sufletului nostru.
Sa aducem închinare, cinste si Slavă , Prea Sfintei Născătoarei de Dumnezeu  şi Maicii Sale Sfanta  ANA!
                                    Cu dragoste, Maria. 


P.S.

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate CARTILE

 absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                .






Un comentariu:

  1. Dragii mei,
    Ne vedem in aceasta seara la ANTENA STARS -AGENTIA VIP !
    Va astept cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere