vineri, 23 noiembrie 2018

S -A ADEVERIT CUMPLIT ! INCENDIU ÎNTR-UN COMPLEX REZIDENTIAL !

                                           Dragii mei,

Scriam in urma cu doar 2 zile, un articol in care ,spuneam despre un Incendiu urias .
După cum veti vedea in articol, ceea ce mi s-a aratat a fost cu INCENDIUL de la Complexul rezidential de langa Bucuresti.
Sa nadajduim dragilor ,că nu sunt si victime omenesti.
Iata linkul cu articolul meu:


Acum 2 zile - UN INCENDIU URIAS LA RASARIT ! 21 Noiembrie 2018,ora 21,54 ! Dragii mei, În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, vad in dreapta ...

Iata si Informatia cu INCENDIUL urias:
Acum 3 ore - Un incendiu de proporţii a izbucnit vineri într-un complex rezidenţial din Chiajna, lângă Bucureşti. 20 de autospeciale ale ISU Bucureşti intervin ...
Acum 2 ore - Un incendiu de proporţii a izbucnit, vineri, la două mansarde de bloc într-un complex rezidenţial din Chiajna, lângă Bucureşti.
Iata si articolul meu mai pe larg:

                            21 Noiembrie 2018,ora 21,54 !

                                   Dragii mei, 

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, vad in dreapta mea inspre Rasarit,vad o cladire mare ca suprafata, cladire ce era in flacari.
Imagini pentru INCENDIU IMAGINI.

Dragii mei, vedeam valuri inalte de fum negru si flacari uriase.
Imagini pentru INCENDIU IMAGINIImagini pentru INCENDIU IMAGINI.
Dragii mei,vom auzi de un INCENDIU devastator inspre Rasarit.
Ce anume va arde si din ce motive,vom afla impreuna fratilor,chiar daca va fi extrem de dureros si extrem de trist.
Sa nadajduim dragii mei, ca oamenii din imprejurimi sau chiar din acea cladire,vor fi salvati la timp.
Doamne ajuta, ca sa nu fie victime !
                             Cu dragoste,Maria.


Dar si Informatia mai pe larg:

Incendiu într-un complex rezidenţial din Chianja



Un incendiu de proporţii a izbucnit, vineri, la două mansarde de bloc într-un complex rezidenţial din Chiajna, lângă Bucureşti. 20 de autospeciale de stingere cu apă şi spumă ale ISU Bucureşti-Ilfov intervin pentru stingerea focului.
UPDATE Focul se extinde, au anunţat reprezenanţii ISU Bucureşti. Este vorba despre trei corpuri de bloc lipite, iar flăcările se extind. Ard mansardele, care sunt din, deocamdată nu s-a extins la etajele inferioare.
Pompierii nu au hidranţi şi trebuie să meargă până la Lacul Morii să încarce rezervoarele.
Până la acest moent, nu se cunoaşte dacă sunt victime.
Mansarda a două blocuri lipite de pe strada Toamnei din Chiajna arde cu flacără puternică. La locul incendiului au fost trimise 20 de autospeciale de stingere. De asemenea, s-au constituit echipe de cautare salvare pentru evacuarea eventualelor victime.
Focul a cuprins întreaga mansardă a blocului şi o parte din etajul 3.
"Arde cu flacără puternică mansarda a două blocuri lipite. Este realizat dispozitiv pentru stingere şi protecţia altui bloc învecinat. Sunt trimise şi cinci autoscări", precizează ISU Bucureşti-Ilfov.
Conform sursei citate, arderea este generalizată la mansardă, cu propagare la etajul trei. Nivelul de înălţime al clădirii unde a izbucnit incendiul este de P plus 3.
În zonă nu există hidranţi, astfel că pompierii trebuie sp meargă până la Lacul Morii să încarce rezervoarele,



Incendiu in Chiajna
Incendiu în Chiajna

Un comentariu: