marți, 20 noiembrie 2018

SFÂNTA EVANGHELIE DIN 21 NOIEMBRIE , LA INTRAREA MAICII DOMNULUI ÎN SFÂNTA BISERICĂ !


                INTRAREA  ÎN  BISERICĂ 
     A  PREA  SFINTEI STĂPÂNEI  NOASTRE ,       DE  DUMNEZEU  NĂSCĂTOARE,  ŞI                       PURUREA  FECIOARA  MARIA ! 
                       21 Noiembrie 2018 !

              Imagini pentru intrarea in biserica a maicii domnului

                          LA  UTRENIE, 
      SFÂNTA  EVANGHELIE  DE  LA  LUCA  !

     În zilele acelea, sculându-SE Maria, S-a dus în grabă la munte , într-un oraş al lui Iuda, şi a intrat în casa lui Zaharia, şi S-a închinat Elisabetei.
Iar când a auzit Elisabeta închinăciunea Mariei, a săltat pruncul în pântecele ei ;şi Elisabeta s-a umplut de DUHUL  SFÂNT şi a strigat cu glas mare şi a zis :binecuvântată eşti TU între femei şi binecuvântat este rodul pântecelui tău. Şi de unde cinstea aceasta pentru mine, ca să vină la mine MAICA  DOMNULUI meu? Căci iată, cum a ajuns glasul închinării TALE în urechile mele, a săltat pruncul de bucurie în pântecele meu. Şi fericită este aceea care a crezut că vor fi împlinite întocmai cele spuse ei de  la DOMNUL. Atunci a zis Maria : măreşte sufletul meu pe DOMNUL  şi se bucură duhul meu de DUMNEZEU  MÂNTUITORUL  meu, pentru că a căutat spre smerenia roabei SALE. Iată , de acum mă vor ferici toate neamurile , pentru că mi-a făcut mie mărire CEL puternic şi sfânt este numele LUI.
Şi a rămas Maria împreună cu Elisabeta , ca la trei luni. Apoi s-a înapoiat la casa SA. 

               SFÂNTA  EVANGHELIE,
     de la  SFÂNTA  ŞI  DUMNEZEIASCA                                   LITURGHIE !

În vremea aceea a intrat IISUS într-un sat, iar o femeie cu numele Marta L-a primit în casa ei.
Şi aceasta avea o soră , ce se numea Maria, care şezând jos, lângă picioarele lui  IISUS, asculta cuvintele LUI .
               Imagini pentru maria si marta
Marta însă se silea să facă ospăţ mare şi , apropiindu-se , a zis :  DOAMNE , nu socoteşti că sora mea m-a lăsat singură să slujesc ? Spune-i dar ca să-mi ajute . Dar IISUS , răspunzând ,i-a zis :
Marto, Marto, te sileşti şi te îngrijeşeşti de multe; dar un singur lucru trebuieşte. Maria însă şi-a ales partea cea bună , care nu se va lua de la ea. Iar când zicea DÂNSUL acestea , o femeie din popor , ridicându-şi glasul , a zis către DÂNSUL : fericit este pântecele care TE -a purtat şi sânii la care ai supt. Dar IISUS a răspuns : aşa este,dar fericiţi sânt cei ce ascultă cuvântul lui DUMNEZEU şi-l păzesc pe el.
            SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ  ŢIE !

Dragii mei, bucuraţi-vă şi voi ca şi mine ,iar dacă puteţi mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ,  aşezaţi-vă şi voi la PICIOARELE LUI  IISUS şi ascultaţi CUVÂNTUL  LUI, păziţi -l şi-l împliniţi aşa precum este scris !
               Cu bucurie şi cu dragoste, Maria.

P.S.

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate CARTILE

 absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu