joi, 7 iunie 2018

FURTUNA DE NISIP SI LIPSA ACUTĂ A APEI !


                                             6 Iunie 2018,ora 16,56 !

                                                               Dragii mei,

În aceasta după amiaza ,desi eram in casă si preocupata cu alte treburi,vad dragilor deasupra mea Cerul de ziua,iar din Cer vad cum coboara un lanţ gros care se termina in aer la 10 metri de pămant,se termina cu o caldare goala pe care o batea vantul.
Exact ca la fantanile cu, cumpănă !

   Image result for fantana cu cumpana.

Numai că, aceasta galeata venea din Cer si nu de la vreo fantana. 
In spatele galetii suspendate in aer,galeata batuta de vandt,vad un perete de nisip.
Abia daca se mai intrezarea ce este printre peretele de nisip. 
Vantul batea puternic si aducea cu el prin aer,nisip, mult nisip.
Se iscase o furtuna de nisip foarte mare, si totul era acoperit de dune de nisip. Apă nu mai exista!
Asa cum am scris si in articolul anterior din 2017, DUMNEZEU a inchis CERURILE.
Ne asteapta ani cumpliti de seceta ,ani cu furtuni si vijelii, ani cu tornade. 


Image result for furtuni de nisip.


Image result for furtuni de nisip...

Putem schimba aceasta grava situatie in care ne vom afla la un moment dat,numai prin Credinta puternica in MULT PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU si-n MAICUTA DOMNULUI,numai prin iubire faţă de Aproapele nostru.
De nu ne vom schimba in bine fratilor si numai după PORUNCILE DOMNULUI care ne stau ca un capatâi pentru mantuirea noastra,ne asteapta ani cumpliti de seceta si de lipsa apei de baut,ani cumpliti de chin si suferinta.
De aici si neintelegerile intre Ţări si popoare. Unele vor avea prea mult ca sa traiasca decent,iar altele nu vor avea nici un pahar de apa,sau un terci de malai.
Trebuie sa incercam a deveni mai buni si mai iubitori faţă de Semenii nostri, sa fim repede saritori in a-i ajuta pe cei in suferinta si-n necaz. Sa ne reinvatam a ridica ochii catre Cerul Sfant, si sa-I multumim DOMNULUI si Prea Curatei Fecioara Maria pentru toate DARURILE ceresti fara de care ,nu am putea supravietui.
Image result for pustiul sahara.....                         
                                                       Cu dragoste,Maria.

20 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se sterg o multime de comentarii de pe data de 6 si de azi . Ce se intampla , virus cumva ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamna Maria,ce se întâmplă??? De ce eliminati toate comentariile???

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce s-a intamplat aici? Unde sunt comentariile? De ce sunt sterse?

    RăspundețiȘtergere
  10. Priteni dragi,

    Imi cer scuze pentru ca s-au sters atatea Comentarii!
    Nu ! Nu eu le-am sters ! Am ramas si eu uimita de ceea ce am vazut chiar acum la 22,22. Inca o data,mii de scuze,dar nu este din vina mea. Cred ca este a 3 -a oara cand mi se intampla asa ceva in decursul unui an. Toate Comentariile care nu contin vulgaritati sau jigniri,pe toate le voi publica. DOMANE AJUTA si sa speram ca nu o sa se mai intample.

    RăspundețiȘtergere
  11. "Priteni dragi"
    V-ati ceausit,numai Ceausescu spunea:
    "Dragi tovarasi si PRITENI"

    RăspundețiȘtergere
  12. sunteti suspectata cred-e posibil sa stearga hakerii!?

    RăspundețiȘtergere
  13. Comentariul meu nu a fost cu nici o injurie .doar cruntul adevar referitor la cum in86-87 fiind in Armata am muncit la canalele si instalațiile de irigații din Dolj si Olt care pana la terminarea stagiului militar au fost date in folosință dar care au fost furate .cu stirea si participarea Guvernului FSN .azi psd care minte si mai si amenință ca nu cumva sa contrazici Dm director ca de fapt nu functioneaza si nu a funcționat vreodată .Am crezut de fapt ca Dn Maria opreste comentariile cu tenta politică .Mii de scuze .Doamne -Ajuta toți credincioșii De pretutindeni.Amin

    RăspundețiȘtergere
  14. Si inca cum an.22:42. Comunismul nu a disparut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 08:28 Eu am facut o gluma cu "priteni", iar tu ai luat_o in serios.

      Ștergere
    2. 17:19, de fapt si eu ma refeream la "priteni"... Nu vezi ca numai cu asta o da ?!?

      Ștergere
  15. 00:33Nu e D-na Maria ,cred ca exista un control ascuns din partea Cuiva si mesajele care nu convin ,periodic, sunt sterse sau sunt platiti hakeri fara Dumnezeu care fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  16. 11.07 daca hakerii ar fi intrat, ar fi sters tot, nu pe ici pe colo fara noima. Nu mai faceti teorii ale conspiratiei fara sens.
    Numai blogul Mariei nu ar fi prezentat interes pentru hakeri, aia sunt prea destepti ca sa-si piarda vremea cu „mesaje” de la Dumnezeu. Ei cauta informatii concrete.

    RăspundețiȘtergere
  17. nu mai spune 9 iun 12:52-ce stii tu si ce nu scrie d-na Maria pe blog este semn de intrebare-interesele sunt diverse, orice declaratie este o informatie--multe nu stim noi

    RăspundețiȘtergere