duminică, 3 iunie 2018

POPORUL MEU MA URASTE ! POPORUL MEU URASTE AL MEU CUVANT !


 Noapte de 8 -9 MARTIE 2017 ,ora  0,34 !     

                          Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog,un glas tare trist m-a facut sa plang,iar sufletul meu ma durea tare,pentru ceea ce auzeam si pentru ceea ce vedeam.   
Glasul spunea asa dragilor:

                     " Vreau să văd cât de multă Credinţă, exista în oameni !

Clipă în care dragilor, vad o sala mare de Spectacole înspre Sud, iar aici, sala este arhiplină de spectatori.
În primele rânduri ,vad numai vedete de top, printre care si ANDRA lui Maruţă.
Toata lumea se distra la maximum; ţipete ,urlete de bucurie,de extaz, o intreaga babilonie. Nimeni nu se mai întelegea cu nimeni,din pricina muzicii date la maxim, din pricina celor care se distrau in fel si chip.
Apoi glasul continuă:

          "Acum ,hai sa vedem şi cât de multă ură 

faţă de MINUNILE si CUVANTUL  LUI 


DUMNEZEU ,există  în sufletul si-n inima oamenilor!"

Acum, vedeam Sala acea arhiplina la spectacole,cum era total  goala si-ntr-un intuneric beznă. 
Nimic nu se mai auzea.
Mi se arată fratilor ,SFINTELE BISERICI in care erau prezente la SFANTA SLUJBĂ ,doar cateva persoane si Preotul.
Iar la final ,vad dragii mei pe IISUS HRISTOS Sus în Cerul Sfant, cum era rastignit pe Cruce ,iar lacrimi de sînge îi şiroiau pe obraji Săi Prea Sfinţi.
Image result for iisus rastignit..

Fratilor, desi eram cu ochii pe monitor,vedeam cum IISUS HRISTOS plangea de durere,plangea pentru noi robii Săi de pe Pămant.

Image result for IISUS PLANGE..
Aud glasul MANTUITORULUI ,care graieste tare trist aşa:
                  Poporul meu nu mă iubeste!
     Poporul meu urăste MINUNILE MELE!
    Poporul meu urăste al MEU CUVÂNT !"        
               Unii zic că ,de aceea am murit,pentru că nu am putut face nimic".
Şi văd fratilor, văd la  picioarele însângerate ale LUI IISUS HRISTOS,văd o pagina din Blogul meu, pe care eu am scris chiar despre a SA RASTIGNIRE, aşa cum a fost acum 2000 de ani.
Aceasta era pagina:


RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , 

AȘA CUM A FOST ACUM ...


Apr 28, 2016 - RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM 2000DE ANI ! RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI ,AȘA CUM A FOST ACUM 2000 DE ...

Dragii mei,daca mai avem o fărâmă de CREDINŢĂ în inima si-n sufletul nostru, a sosit vremea si-acum este, ca sa înmultim acea faramită de Credinţă,si sa ne intoarcem la DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI.
Eu sunt doar Condeiul DUHULUI SFANT, MESAGERUL SĂU, iar IISUS HRISTOS mi-a poruncit ca sa scriu al Său CUVANT, asa cum chiar EL îmi graieste. 
Eu ma supun voii Sale trup si suflet,inima si cuget.
Iar voi ,cei care nu credeti in nimic, si sunteti toata ziua cu ura in suflet si cu jignirile pe varful limbii, vă rog din suflet, ca sa va ganditi de 1000 de ori inainte de a vă slobozi limba ,si a improsca cu fiere si venin.
DUMNEZEU este Bun,dar este si Drept !!!

Am readus aici un articol,pentru cei care si-au facut 

un prost obicei de a arunca cu ură si cu jigniri ,atât 

în mine cât si in cititori.

Cine stie, poate se vor indrepta.

Iata:

                    5 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                                                    Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi, a Bunei Vestiri,a 

Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă 

orbitor de straucitoare, care mă face sa ma cutremur în 

pat, şi astfel ,aud glasuri multe, un COR de Îngeri care 

aduceau Cântece de laudă si de slavă ,Pururea Prea 

Curatei  Fecioara Maria.

Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă 

orbitor de stralucitoare :
                              
              
              "Bucură-Te ,Mireasă, Pururea 

Fecioară.

           Bucura-Te ,Născătoare de Dumnezeu!


          Bucura-Te ,ceea ce esti plină de Har şi 

Dar ,Marie Domnul  este cu Tine.


          Bucură-Te, pântecele dumnezeiestii 

întrupări.

          Bucură-te ,Cea prin care se înoieşte 

Făptura.

           Bucură-Te, Cea prin care Prunc se 


face Făcătorul."

Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să 

cânte dumnezeiesc de frumos aşa:

              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât 

Heruvimii,


           Şi mai mărită fără de asemănare 

decât Serafimii .

          Care fără stricăciune,pe Dumnezeu 

Cuvântul ai născut,


          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare 

de Dumnezeu Te mărim!"


Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând 

în Sfântul Altar, exact la fel cu aceeaşi melodie, se cânta  

în Cer de către Îngerii Lui Dumnezeu, încât răsunau 

toate Cerurile si Pământul. 

Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul albastru de

 noapte a primit în el LUMINA  orbitoare ,în care 

puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ,ale Sfintilor 

Lui Dumnezeu.

Aud un glas dragii mei, care spune duios:


                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"


Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma 

gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că aproape nu -mi

 vine sa cred,ca aici este vorba despre mine,

 ca fiind Maria de Jos. Şi totusi depsre mine este vorba, 

pentru că de mult ori IISUS Hristos si Măicuta Sa,

mi-au vorbit faţă catre faţă.

             
Şi spun dragilor în gândul meu: 


               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !


 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos  îmi spune :
                
         "Tu eşti departe de casă !

       Departe ,pentru că tu slujesti 

Cuvântului Meu .

Pentru că pe tine întru Mâna Mea,

cu Mâna Mea te voi numi lor .

            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte 

Cuvintele acestea, şi se sprijină!"
               
                                                                                               
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune 

:

                 Doamne, primeste sufletul meu ce 

alearga sa prinda de-a Mesaje.

 Acum nu mai vreau ca să încalc vreo 

Poruncă.

           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui 

Dumnezeu mult Prea Înalt , şi mult Prea 

Milostiv!"

Şi iarăşi în  acest moment dragii mei, în Lumina alba 

orbitoare Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor,aşa  în 

carne si oase cu Chipul stralucind de Lumina, si pe- al 

cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de Lumină 

argintie, O Lacrimă ce ia formă de Triunghi, la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz, si straluceste precum 

Soarele pe Cer.

Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :

" Maria de jos", dar alt glas, in aceasta clipă îmi spune 

aşa :

                   
               "Maria Sfântului Duh !

      Maria poate să propage sunete ,ca 

Profeţie !

      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci 

bine !

       Atunci când ei se îndoiesc , se poate 

spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH 

curat !"
               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu, la 

auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 

Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui 

Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare HAR 

şi DAR, pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei 

de mine. 

        ..

Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si cu tot 

sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, si să 

fim încredinţaţi că Rugaciunea noastra ,este auzita chiar 

in clipa în care ne rugam, si că vom primi AJUTOR  

DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca.

Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :


                 "Dacă vreţi să vă meargă bine,

 trebuie să faceţi Bine !"  

        ..

Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam 

nicio rasplata, de le cei cărora le-am făcut Binele!

Răsplata, ne-o va da Bunul Dumneuzeu si Maica 

Domnului, după mărinimia inimii noastre ,precum şi ,

după Credinţa si faptele noastre!

Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica la 

Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi ,sa ne 

învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca 

Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi 

Săngele Domnului. 

Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care ,fiecare dintre 

noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 


Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra ,de toate câte 

scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea 

Sfânt scriu! 


        Cu dragoste si preţuire, Maria. 

    

                      



29 de comentarii:

  1. Te iubesc din inima Doamne taria mea.........

    RăspundețiȘtergere
  2. D-na Maria,sfămtul Arsenie spunea mereu(citez):"mie batjicura îmi foloseşte mai mult"şi cei care mă batjocoresc vor da socoteală.Sănteti aleasă de DUHUL SFĂNT!Ignorați pe cei care vor să vă facă rău. Maria H

    RăspundețiȘtergere
  3. Fericita esti Maria pentru toate cate ti se intampla. Esti vas ales si curat al lui Dumnezeu pe care nu il pot murdari necredinciosii. Tu nu esti mica in cer chiar daca aici pe pamant esti om ca si noi. Ai fost aleasa si invrednicita sa raspandesti cuvantul lui Dumnezeu intreit (Tatal, Fiul si Duhul Sfant) si al Preacuratei Fecioare Maria, Maicuta Domnului Iisus cea care l-a adus in lume pe Dumnezeu Fiul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat ca atunci cand sunt opinii diferite de ale d-voastra , apare cate o "viziune"tocmai pt a va apara de cei care pun intrebari incomode.
    Poate unii cred in coincidente , dar eu nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca este asa, poate ca nu intrebarea este deranjanta/incomoda, ci modul cum este pusa aceasta intrebare si scopul ascuns al intrebarii. Sa nu uitam ca si Maria este om care traieste intre oameni (si buni dar si rai) si are reactii omenesti la unele rautati (de diferite feluri) ale oamenilor. Putem cere perfectiunea daca noi insine am fi perfecti, dar mai avem mult pana la perfectiune si asta o stim fiecare dintre noi.

      Ștergere
    2. Adevarat, an.07:20.

      Ștergere
    3. 07.20 ai observat bine. Asa este!

      Ștergere
  5. Ce frumos: "Dacă vreţi să vă meargă bine, trebuie să faceţi bine!". Daca toti cei care citim si scriem aici pe blog am fi atenti la ce ni se transmite si ce ni se cere in mesajele scrise de d-na Maria, nu am mai folosi niciodata invective si cuvinte urate la adresa nimanui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna Maria „Andra lui Măruță“ ???? Andra e cunoscută și fără să adăugați soțului! Probabil nu o aveți la suflet. Vorbele „ Unii zic că ,de aceea am murit,pentru că nu am putut face nimic “ NU AU CUM SĂ FIE VORBELE MÂNTUITORULUI NOSTRU PT.CĂ EL A FĂCUT F. MULTE MINUNI,NE-A MÂNTUIT LUAND TOATE PĂCATELE ASUPRA SA,A ÎNVIAT A TREIA ZI.... Vorbele sunt ale altcuiva !!! Probabil că nu o să-mi publicați comentariul

      Ștergere

    2. Anonim3 iunie 2018, 10:01

      Oare cum poti sa spui asemenea cuvinte? ANDRA LUI MĂRUŢĂ ,DA ! Deoarece mai sunt si alte ANDRE ,si ca sa fac deosebirea am scris ANDRA LUI MARUTA. Si ce-i cu asta?
      ANDRA LUI MARUTA este un suflet bun si curat,este o draguta si are lipici la public. Chiar o iubesc cu sufletul si apreciez foarte mult toate cantecele ei, toate vorbele ei. Doamne ! Cum iti mai place ca sa-mi pui vorbe in gură ! DUMNEZEU sa aiba grija de sufletul tau !

      Ștergere
    3. 07.58 conform spuselor tale"Dacă vreţi să vă meargă bine, trebuie să faceţi bine!"ar trebui ca dnei Maria sa ii mearga numai bine pentru ca face numai fapte bune. Dar nu e asa, vad ca se supara teribil daca cineva o contrazice.

      Ștergere
  6. Dumnezeu e tăria mea. Te Iubesc Iisus .

    RăspundețiȘtergere
  7. A face bine si bunatatea ar trebui sa fie firescul vietii noastre. Din pacate sunt exceptii, iar Dumnezeu vede si stie acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu esti indiavolita rau. De ce nu spui ca cei care nu-l iubesc pe Dumnezeu sunt toti ca tine PSD'isti.Voi va folositi de Dumnezeu ca sa prostiti lumea dar n-o sa reusiti. Dumnezeu o sa va dea o palma buna si sa va scoata la iveala minciunile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14:02, ai gresit adresa. Vezi ca altii fac ceea ce tu ai sustinut in mesaj. Nu-i greu sa-i identifici.

      Ștergere
    2. 14:02Auzi, pana una alta cineva(anon.22:24)se ofera sa-ti dea ....un pumn,si bine-ar face!

      Ștergere
  9. Exista o Marie [vizionara VERITABILA] , din Irlanda , care a primit MESAJE de la Sfanta Treime , Fecioara Maria , si ea se numeste MDM , adica , Maria Divinei Milostiviri , care a primit mesaje din 2010-2016 , si toate aceste mesaje ADEVARATE , se gasesc in cartea ...CARTEA ADEVARULUI , care este si pe site-ul Profetie Avertizment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce inseamna dupa tine "vizionara veritabila" si dupa ce criterii ai stabilit tu ce este veritabil (adevarat) si ce nu este veritabil. Sugerezi cumva ca ce transmite d-na Maria Ghiorghiu nu sunt mesaje adevarate ci le scorneste dumneaei?. Ce te face sa crezi ca doar mesajele Mariei din Irlanda erau veritabile/adevarate iar mesajele Mariei Ghiorghiu din Romania nu ar fi?.

      Ștergere
    2. Am citit si nu am vazut discordanta intre ce transmie d-na Maria Ghiorghiu si mesajele Mariei din Irlanda. Ba din contra, mesajele se completeaza unele pe altele, nu contin divergente, iar indemnurile sunt aceleasi (de rugaciune, intoarcerea la credinta sincera si indemnuri de iubire fata de Dumnezeu si de oameni). Cele doua Marii transmit (asta este misiunea lor) mesajele care le sunt date spre a le face cunoscute oamenilor.

      Ștergere
    3. 15.54 fiecare crede ce vrea, de ce te ratoiesti asa?

      Ștergere
  10. An 15;54 , intra pe site-ul Profetie -Avertisment , si te vei edifica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am intrat pe siteul Profetie Avertisment , si intradevar este ceve DEOSEBIT la aceste mesaje.

    RăspundețiȘtergere
  12. băi băiatule sau femeia lui dumnezeu ce tot o arzi cu psd si o tot jignesti pe maria gheorghiu? o tot faci diavolita sărăcie de om ce ești ți-aș băga un pumn în gură.prea ești tare în gură.

    RăspundețiȘtergere
  13. 22.24 fa fapte bune daca vrei sa-ti mearga bine. Cum sa lovesti un semen? Nu e crestineste!

    RăspundețiȘtergere
  14. de ce vizionarii din manastiri nu ies in fata sa spuna poporului ce li se transmite? pentru ca se smeresc si afla doar cei care merita si-si pazesc gura

    RăspundețiȘtergere
  15. 19:11, ADEVARAT!!!!! Bravoooooo! 👏👏👏👏👏👏👏

    RăspundețiȘtergere
  16. 19.11 Asa este! Oricum adevarul ajunge doar la cei care il cauta!

    RăspundețiȘtergere
  17. eu nu cred ca noi romanii il URAM PE DUMNEZEU CREATORUL!dar pot crede ca sunt pers cu mai putina credinta -asta-i treaba fiecaruia

    RăspundețiȘtergere