joi, 1 august 2019

UN TURN INALT INVALUIT IN CEATA SAU FUM !


                           1 August 2019,ora 5,12 dimineata !

                                 Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata , am in faţa ochilor inchisi un Turn inalt de culoare maro deschis,un Turn invaluit in ceata sau in fum.
Turnul era foarte inalt si se subtia usor spre varf.
Acest TURN dinspre Sud,Sud -Est era total invaluit intr-o ceaţă densa sau, posibil intr-un fum dens.
Era ceva asemanator cu Turnul Londrei.
Dar ar fi putut fi foarte bine ,sa fie un alt Turn sau chiar o Turla foarte inalta, invaluita in fum sau ceata densa. Era ceva deosebit suspect,in toate acestea cate le vedeam.
Imagini pentru turnul londrei.
Am dat ca exemplu Turnul Londrei ca sa vedem cu totii,cam cat de inalt era Turnul din viziunea mea ,,precum si culoarea asemanatoare Turnului din vizunea mea.
Dragii mei, ce se va intampla cu un astfel de Turn,de ce mi s-a aratat si unde se va intampla ceva in aceste sens,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu este faptul că,vom auzi de un TURN invaluit in ceata densa,fum sau chiar vreun nor toxic; zic si eu.
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului ,ca sa ne apere cu mila si cu iubirea Sa de oameni.
                                 Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. Daca era suspect poate e in legatira cu arderea de...cadavre.

    RăspundețiȘtergere
  2. acesta este BIG-BANGUL LONDREI=ceasul- turnul LONDREI are alta locatie

    RăspundețiȘtergere