luni, 5 august 2019

SCHIMBAREA LA FAŢĂ ! HAINELE MELE ROSII ,AU DEVENIT ALBE SI STRALUCITOARE CA LUMINA !

                Noapte de 28 -29 Iulie 2017  ora 2,30 !

                         Dragii mei, 


În aceasta noapte dragilor, cand abia imi terminasem Rugaciunea, aud glas care ma intreaba:


             " Dar unde esti ?
         Cu ce te-ai îmbracat? Cu acestea roşii?
      Ar trebui sa le iei pe acestea ,că Te-ai schimbat la faţă!"

Clipă în care dragilor, nu mai sunt in patul meu, ci sunt pe o pajiste verde sub un Cer alb stralucitor.
Privesc la săndălutele mele si le vad rosii.
La fel erau si hainele mele, numai că, în clipa urmatoare o Lumina alba, orbitor de stralucitoare a început sa-mi acopere rosul încaltamintei mele,asa incat,le vedeam albe precum zăpada în razele Soarelui puternic.
Apoi ,LUMINA alba orbitor de stralucitoare, a inceput sa ma cuprinda de la încaltaminte în sus, astfel incat,hainele mele rosii au devenit albe ca Lumina .
Totul in jurul meu, era doar Lumina alba orbitor de stralucitoare.
Eu nu mai aveam haine colorate,si nici incaltaminte colorata; totul era numai Lumina alba,orbitor de stralucitoare.
Prieteni dragi, am plans de uimire,de bucurie,asa cum am plans cand IISUS HRISTOS a aparut in camera mea, îmbracat in rosu si cu Coroana de spini pe cap,spunandu-mi mie roabei Sale:
               " Tu esti Imaginea Mea !"
Iata linkul cu articolul:


IISUS HRISTOS IMI SPUNE : IMAGINEA MEA , TU ESTI

mariaghiorghiu.blogspot.com/.../iisus-imi-spune-imaginea-mea-tu-...

Translate this page
May 5, 2016 - Şi în acest moment dragii mei, fără ca să deschid gura mea, ,aud glasul sufletului meu, care strigă pur şi simplu aşa : ... ”Tu ești Imaginea Mea!


Iar aici ,mai jos,articolul in toata frumusetea lui Divina:


                                  8 Mai 2015, ora 8,30 dimineaţa !


                                           Hristos a Înviat !


                                               Dragii mei, 


                                  


În această dimineaţă de Mai, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului ca să mă ajute ,pentru a-mi putea ajuta şi eu Semenii la randul meu,ceva uimitor şi cu totul minunat se întâmplă.

Dragilor ,îmi doresc ca prin toate câte scriu pe Blog, să ajung la sufletul Semenilor nostri, si sa-i conving sa se intoarca la Credinţă. Şi tocmai când mă rugam aşa, aud glas mirat care imi spune :

             "Al tău cuvânt ?

           Al tău cuvânt, este Cuvântul Lui Dumnezeu ! 

Cuvântul (le) Lui Dumnezeu,sunt repetarea Poruncilor.

Şi în acest moment  dragii mei, fără ca să deschid gura mea, ,aud glasul sufletului meu care ,strigă pur şi simplu aşa :

               Dumnezeu există ! 

           De ani de zile ,scriu despre Dumnezeu .

Dar un alt glas, mă-ntreabă :

            De unde ?  

Şi iată ce răspunde glasul sufletului meu, fara ca eu sa deschid gura mea: 

              La insuflarea  Lui Dumnezeu şi a Măicuţei  Domnului. 

Iar glas din Cer, spune :

  Lumina este ochii ! Închizând ochii Celui care, ne-a arătat Lumina .

Şi mâine e Sărbătoare ! A venit Dumnezeu la tine.

           Cuvântul tău , este Cuvântul Lui Dumnezeu !                   

Ce puteam să mai spun ? Parcă nici nu mai eram cu sufletul la locul meu de Rugăciune, căci fără să scot vreun cuvânt din gura mea, aud din nou glasul sufletului meu, care imploră pe Dumnezeu aşa :

 Umple inima mea ,de Dragoste pentru bunătatea Ta ; de ură pentru gresalele  mele, şi de defăimare pentru deşertăciunile Lumii întregi.

Nu am voie , pentru deşertăciunile Lumii întregi !" 

Lacrimile-mi curgeau, râuri, râuri ,pe obrajii mei în aceste clipe ,şi am înţeles în această clipă ,care este Destinul meu şi ce am de făcut în continuare.

 Desi au trecut 22 ani de când m-am dăruit Lui Dumnezeu trup şi suflet ,inimă şi cuget, la fel voi face în continuare toată viaţa mea.

Asa cum Însuşi Măntuitorul Lumii întregi ,mi-a spus mie roabei Sale ,aşa :

               ”Tu ești Imaginea Mea!


                         Imaginea Mea,tu esti !” 

Viaţa mea toată, fiecare clipă, fiecare gând şi fiecare 

dorinţă, 

sunt în Mânile Lui Iisus Hristos şi ale Maicii Sale, Pururea 

Prea Curata Fecioara Maria. 

Nicicând nu voi putea ca să-I răsplătesc Mult Prea 

Milostivului Dumnezeu si Maicii Luminii, pentru DARUL 

de 

nepreţuit, pe care mi L-a dat mie roabei Sale. 

Am spus de nenumărate ori dragii mei, că eu nu am nevoie 

de nimic din Lumea aceasta. Ceea ce-mi doresc cu ardoare,

 este să pot convinge pe Semenii mei şi ai nostri, 

că DUMNEZEU EXISTĂ, că PREA  SFÂNTA  

NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU, ne ajută cu Rugăciunile 

Sale ,la Prea Scump Fiul Său şi Mântuitorul nostru. 

           Iar noi ,trebuie să ne închinăm cu 

inima şi cu sufletul, si să aducem Laudă şi 

cinstire , mulţumire şi dragoste infinită, Prea 

Sfintei Treimi şi Maicii Luminii ,Pururea 

Prea Curata Fecioara Maria, Amin !

                                 Cu dragoste, Maria.

P.S.

                                  Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale 

ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de 

ajutorul vostru financiar.

Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 

suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 

caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !

Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 

cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru

 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze

BUNUL DUMNEZEU DARUL vostru cât de mic 

si sa vi-l înmulteasca. 

Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL

 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 

că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 

ADEVARUL DUHULUI SFANT !

         Imagini pentru duhul sfant imagini

Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 

gratuit toate CARTILE ,toate volumele.

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 

apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va

 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea

 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!


Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 

volum doreste,iar eu sa pot strange 


banutii pentru urmatoarele doua volume ,


pe care urmeaza ca sa le editez.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :
.Imagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiuImagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiu
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai 
mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill

 mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
                  

                                                    Cu dragoste,Maria.







5 comentarii:

  1. Maria nu te supara dar nu Cred ca Domnul nostru Iisus Hristos se arata tie .Cineva ti so arata caci si satana te poate insela. Mai de graba el ti se arata sa duci lumea pe o pista gresita. Lasa-l pe Domnul Iisus linistit sa ne vegheze cu dragostea lui din cer acolo la dreapta Tatalui Ceresc Dumnezeu .Mare pacat faci ca folosesti numele lui .Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim6 august 2019, 00:18
    Arata-mi si mie asa zisa Pistă gresita,după mintea ta ???
    Daca asa te consideri,poti sa schimbi pagina INTERNETULUI !
    Cauta te rog "PISTA " cea buna si dreapta după inima si după sufletul tau ! Nu uita : FIECARE platim pentru faptele noastre ,in FAŢA LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI. Nu-mi mai da tu sfaturi! Ai grija de sufletul tau !

    RăspundețiȘtergere
  3. 00:36, satana e seful tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt ANONIM 5- la sfintirea manastirii de pe CEAHLAU=TABORUL ROMANESC ma aflam in 1993 cu familia si DUHOVNICUL MEU DE SUFLET-am urcat pe munte pe o ploaie cu gheata ,eram uzi si infrigurati-parintele era asezat jos -eu in spatele lui-norii grei si negri lasau ploaia pe lume--AM VAZUT SI EU SI TOTI PREZENTI LANGA PARINTELE CUM A RIDICAT MANA FACAND UN SEMICERC-IN ACELEASI SECUNDE S-AU DESPICAT NORII CARE ALERGAU CA FUGARITI PE MIJLOC SI SOARELE A APARUT PE CERUL SENIN SI NE-AM USCAT HAINELE-privelistea iti taia rasuflarea si sf LITURGHIE a fost o bucurie-NU ESTE POVESTE e ADEVARUL PUR-va doresc sa aveti asemenea experiente -sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim 14.01 ai perfecte dreptate.Sa nu fie nici dusmanii nostrii in pielea d-mnei! Maria. Fereste Doamne copii nostrii de asemenea prietenii cu entitati dracesti .

    RăspundețiȘtergere