luni, 5 august 2019

DOAMNA MARIA HANDIC , ARE O MARE RUGAMINTE LA NOI !


                                                         
                                                                  Prieteni dragi, 

Am primit un telefon si un Mesaj de la dna Maria Handic,care m-a rugat plangand ca sa-i public Mesajul cu Rugamintea de a fi ajutata de noi toti,ca sa mai stranga inca 450 lei,pentru a-si putea procura medicamentele pentru tratamentul fara de care nu se poate ridica din pat.
Mai are nevoie de doar 450 lei sau echivalentul a 100 de euro,pentru a-si procura tratamentul care -i mai da viata.
Imagini pentru IISUS CU SPINIImagini pentru MAICA DOMNULUI IN HARTA ROMANIEI

Prieteni dragi,

M-a sunat doamna MARIA HANDIC,si cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet, m-a rugat ca sa-i republic MESAJUL in care ,ne roaga pe toti ca s-o ajutam.
Doamna are mare nevoie de ajutor financiar pentru baiatul ei cu handicap sever,care este tare bolnav.
Trebuie sa faca urgent un RMN si nu are bani cu ce sa-l faca.
Haideti fratilor sa punem mâna de la mâna si s-o ajutam pe doamna MARIA HANDIC sa-si caute baiatul prin spitale, sa-i poata face toate analizele necesare.
Este extrem de greu pentru o Mama ,sa-si vada propriul fiu suferind atat de mult si sa nu aiba nicio posibilitate financiara ca sa-l ajute.

Vă scriu cu multă dragoste in suflet, si totodata cu tristete ,deoarece doamna MARIA HANDIC căreia i-a murit sotul de curand, si a ramas singura cu baiatul de 44 de ani care este diagnosticat cu :

      OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.,
Iata ce ne-a trimis în scris ,doamna MARIA HANDIC.
Citez:
"Oameni buni,va rog din suflet ajutati-ma!
Imi vine foarte greu sa stau cu mana întinsa dar,rezultatele mele nu sant bune!
Mi-a cerut RMN si la pancreas,iar lui Claudiu la cap(creierul mare)are dureri mari si i-a dat doar Doreta de 675mg pana nu vede ce are si el!
Eu nu ma pricep sa postez rezultatele analizelor.
Imprumut nu mai îmi dă nici o banca din cauza varstei!
Aici nu am pe nimeni la care as putea apela. 
Cine imi cunoaste situatia poate confirma! 
Va rog sa ma iertati pentru indrazneala! 
Am postat si pe fb .
Sant disperata! Iertati-ma ptr.indrazneala.
Va multumesc !!!   Maria Handic."

CONT DONATII pentru ROMANIA ,cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !


Iar telefonul doamnei este:
Telefon : 0725646379
Adresa de facebook :


Maria Handic
                                            
Va multumesc si eu dragii mei,pentru ajutorul pe care il dati acestei doamne MARIA HANDIC,care se apropie de 80 de ani ca varsta.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va binecuvinteze DARUL,Casa,familia si pe toti cei dragi inimii si sufletului vostru.
                       Cu pretuire si cu iubire,
                               Maria Ghiorghiu !
Iata mesajul doamnei de pe facebook, pe care mi l-a trimis astazi:


Maria draga,te rog din suflet,posteaza pe blogul tau ca mai am nevoie de 450 lei!Nu pot lua medicamentele separat. Cineva a trimis 50 lei,as mai avea nevoie dee 450.Am sunat la banca far,nu a mai intrat nimic.Te rog mult sa nu te superi pe mine dar,ieru mi-a fist asa rau ca,nu m-am putut ridica din pat!! Sant f ametita!De asta te-am sunat. Te pup Maria

3 comentarii:

  1. Si luna viitoare, ce face? Tot la cersit? Ma, voi v.ati invatat cu mana intinsa. Nesimtire pana la cer! Si Dumnezeu se satura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim6 august 2019, 14:13
      Daca nu vrei sau nu poti ca sa ajuti,de ce comentezi?
      De ce jignesti?
      Roaga-te la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI ,ca sa nu suferi nici macar pe un sfert,din cât sufera aceasta doamna de 80 de ani.Rusine sa-ti fie !

      Ștergere
  2. Imi puteti spune confirma daca persoana care a donat cei 50 de lei are initialele: M.P.?!

    RăspundețiȘtergere