joi, 15 noiembrie 2018

UN AVION IN FLACARI !



                                      14 Noiembrie 2018,ora 17,12 !

                                        Dragii mei,

În aceasta după amiaza,chiar daca eram in faţa monitorului vad deasupra mea pe Cerul ca un amurg,vad un Obiect zburand la mare înaltime,Obiect ce părea a fi un Avion.
Acest Avion era in flacari,dragii mei.
Avionul era cuprins de flacari si de mult fum negru.
Putea fi un Avion obisnuit sau, este foarte posibil ca sa fi fost unul militar.


Imagini pentru avion in flacari.

Vom auzi dragii mei de un Avion in flacari, in timpul zborului.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului atat pentru cei din Avionul care va lua foc,sau care ,va fi lovit de vreo racheta daca se dovedeste a fi militar,cat si pentru oamenii de la sol, acolo unde va cadea acest Avion in flacari.
                                Cu dragoste,Maria.

P.S.

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate CARTILE

 absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                .

13 comentarii:

  1. Nu stiu daca are legatura cu starea doamnei Maria,Dar am mai scris ca statul rus a cumparat aur moneda sigura in vremuri grele,de razboi.Concluzia e ca Rusia se pregateste de un conflict major-razboi.
    .Ucraina a protestat pentru alegerile organizate de separatistii rusofoni in cele doua regiuni din estul sau scoase de sub decizia autoritatilor de la Kiev care s-a organizat tocmai in ziua cind la Paris se sarbatorea armistitiul dupa primul razboi mondial.
    Nu cred ca a fost o coincidenta ci un calcul exact programat si cinic-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cumpăratul aurului are alt scop în războiul economic. Ce faci cu aurul în cazul unui război nuclear? EU CAMMY

      Ștergere
    2. DE CE TE SEMNEZI CU NUMELE TE CREZI IMPORTANT CAND FURI NUMELE ALTORA TE CREZI UN REGE DACA TE SIMTI BINE CAND FURI NUMELE ALTORA E BINE ADEVARATA EU CAMMY O SA SCRIE MEREU DESCRIEREA SACREI BIBILIEI .... SA VEDEM DACA TE VEI MAI SIMTI IN PIELEA MEA FURI FURAT O SA FI OARE NU AI CE FACE CRED CA MUNCA NU AI SIGUR STA IN SCAUN MEREU SI URMARESTI INTERNETUL OB SEDAT DE DIALOGURI INTERESANTE FURI IDEI ALTORA CUM AI FURAT SI MIE ( EU CAMMY) STIU MAI MULTE DESPRE TINE VAD BINE SUD BINE AM MARI HARURI SUNT O STIGMATIZATA DECI PE MINE NU MA POTI COPIA AM SEMNELE DE PE SFANTA CRUCE....... DACA ESTI ASA BUN CUM TE CREZI SUITE PE SFANTA CRUCE SI DAL JOC PE IiSUS CRISTOS AI CURAJUL SIGUR CA NU EU L-AM DAT JOS SI AM STIGMATE LA MAINI SI PICIOARE VREI POZELE?

      Ștergere
    3. Asa e d-na Cammi , e unul care se distreaza aici sub identitatatea altora . Iata de ce , in timp, am renuntat toti la a ne mai da numele , ca sa scapam de apostrofari ale nulitatilor fara ocupatii .

      Ștergere
  2. Surprinzator cat de importante sunt gandurile noastre.
    Cele mai frumoase ganduri optimiste, pozitive, bune de sanatate, de pace se pot transforma (materializa) intr-un "bulgare"de aur.
    Inlocuim :- negativul cu POZITIVUL
    -uratul cu FRUMOSUL
    -ura cu DRAGOSTEA-IUBIRE
    -lacomia zgarcenia egoismul cu DARUIRE
    Tot ce gandim merge in univers(precum bumerangul) si se intoarce de unde a plecat cu "cadoul" gandit.


    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-am bagat cu toti intr- un necaz asa de mare incit nu stim daca v- a mai fi libera tarisoara asta .pacat ca tinerii care s- au nascut dupa revolutie nu au nici un viitor salarii mici scolile profesionale desfiintate.mai bine o tara libera si saraca decit inplicata in tot felu de afaceri murdare.in viitor ce vor scrie cronicarii despre aceste vremuri grele care le traim in manualele de istorie a Romaniei.?.spune un proverb romanesc: mai bine sarac si curat decit bogat si murdar
    .la ce foloseste Romaniei bani primiti de la fonduri europene grati? Mai bine gestioneaza tu singur tara si ordine disciplina si libertatea ei.numai Dumnezeu cu iteleociunea lui ne mai scoate din acest mare necaz in care am intrat de buna voie.vaultumesc stimata doamna Maria Ghiorghiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banii primiti nu sunt gratis, cautati sa vedeti cu cat contribum in fiecare an, ce conditii. In presa franceza se scrie cum ca se vrea separarea de catre tarile din est si facuta o uniune cu tarile africane. Daca e asa imigratia aceasta organizata capata sens.

      Eu una nu cred ça Romania e cea mai corupta. De ce ceea ce se practica in alte tari nu se aplica si la noi? La noi e coruptie la ei fiscalitate...

      Ștergere
  4. 02,16 cu parere de rau cred ca aurul are legatura mai mult cu razboiul fiind singura moneda care are valoare prin ea insasi si care nu poate fi devalorizata usor.
    Daca Rusia investeste valuta din moneda in aur inseamna ca mizeaza pe o devalorizare a valutelor,dolar si euro.
    Iar asta nu poate fi facuta in mod major decit printr-un razboi adevarat,deci mai cald decit unul economic.
    Concluzia e ca Rusia mizeaza pe un razboi atit de mare care cred ei va devaloriza si distruge economiile statelor celor mai puternice-craciun

    RăspundețiȘtergere
  5. 23,49 Comentariul tau pare de inspiratie ca si ale doamnei Maria,nu stiu daca ai observat-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul era dedicat postarii "Mesaj divin, scris pe cerul senin",
      si din gresala a ajuns la "Un avion in flacari".
      Dar imi mentin parerea ca PUTEREA GANDULUI BUN poate face minuni

      Ștergere
  6. Anonim văd ca furi indicele meu Eu Cammy .....Cammy o sa fie unica în scriere adică în vorbe încă mai am spada bibilica adică Duhul Sfânt. ..Nu furați numele nu furați ptr ca furați o sa fiți.

    RăspundețiȘtergere
  7. STIGMATIZZATA ( EU CAMMY) DA POT DOVEDI SI ARATA STIGMATIZZAREA DECI STANA NU MA POATE COPIA DOAR SA FURE NICK NUMELE ( EU CAMMY ) ESTE DOAR 1 ADICA CINE ESTE STIGMATIZZATA

    RăspundețiȘtergere
  8. 17.09 vs. 17.25

    O persoana face acelasi joc urat ca si in cazul d-lui Craciun : un mesaj este cu diacritice, altul fara .
    La cati derbedei au fost pe acest blog , cu siguranta forta divina care apara acest blog , va face curat .
    Stati linistiti ca cernerea s-a facut mereu si rand pe rand au disparut personajele tupeiste .
    Poate vor avea ocupatii adevarate si vor lasa in pace postarile gazdei si ale cititorilor. Amin!

    RăspundețiȘtergere