luni, 12 noiembrie 2018

ROMÂNIA ÎN INIMA LUI DUMNEZEU SI A MAICII DOMNULUI !

                11 Noiembrie 2018,ora 4,11 zori de zi !

                                 Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori de zi ,ma trezeste o lumina puternica, si astfel,vad stand in pat cu ochii inchisi, ma vad pe mine cu mâna pe intrerupătorul de curent electric.
Vreau ca s-aprind becul,iar cand am atins cum palma ca sa apăs,spre uimirea mea,vad cu tot intrerupătorul de jur imprejur ,si-n mod mai special la partea de sus,se-mbraca intr-un Soare auriu cu multe raze aurii de jur imprejurul lui.
Era asa ,precum un Soare mic ar fi acoperit întrerupătorul, cand eu am atins cu mâna mea.
Era orbitor de stralucitor si cu raze aurii sub forma de Coroana imparateasca, la partea de sus.


                        Imagini pentru DUMNEZEU.

Cineva nevazut de mine,imi spune fara glas ca sa merg si la al doilea intrerupător din camera mea.
Ma indrept spre al doilea intrerupător, si cand il ating cu palma mea cu degetele mele,intrerupătorul se îmbraca in Soare auriu precum Aureola de Soare de deasupra Sfantului Cap al MANTUITORULUI,tot la fel arata intrerupătorul al doilea,dar si primul intrerupător.

              Imagine similară.

În urmatoarea clipă fratilor,vad in mijlocul camerei mele, o INIMA mare,o INIMA formata din trei culori.
Acestea erau :ROŞU,GALBEN si ALBASTRU !
Era TRICOLORUL ROMÂNIEI sub forma de INIMĂ vie,INIMA care batea ,precum inima din pieptul nostru.

                      Imagini pentru inima tricolor

                   Imagini pentru DUMNEZEU.

Totul a durat cateva secunde bune,după care, a disparut. 
Iar eu dragilor, m-am grabit ca sa va aduc aici si vesti bune,vesti divine in care, trebuie sa credem.
DUMNEZEU ne iubeste fratilor! DUMNEZEU Îsi va recladi NOUL SĂU IERUSALIM in ROMANIA SA,in ROMANIA DUHULUI SFANT! Sa nu va indoiti, de acest lucru minunat!
Dar aceasta fratilor,nu inseamna ca va curge numai lapte si miere. Trebuie sa aiba loc o curatare Romaniei,a poporului român, pentru ca MANTUITORUL sa vina in NOUL SĂU IERUSALIM, numit ROMANIA.
Dar cei care dintre noi ,vor avea Credinta macar cât un graunte de mustar, acestia vor fi ocrotiti si păziti ,de tot răul si de toata suferinta.
Mai sunt doar 2 zile pana cand incepe SFANTUL POST al NASTERII DOMNULUI, si este bine ,ca sa ne pregatim asa cum se cuvine,adica,prin bunatatea inimii, prin curatarea sufletului de păcate,adica,prin Sfanta Spovedanie, prin POST (cine poate si îi permite sanatatea)si Rugaciune fierbinte catre PREA SFANTA TREIME si MAICA LUMINII,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.


P.S.

 !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                      Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307



Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate CARTILE

 absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

                .

4 comentarii:

  1. Doamne,cu adevarat Romania este in inima Ta,si a Maicii Tale,Sfinta Fecioara Maria.Chiar daca foarte multe persoane spun ca nu este adevarat,ca Te-ai Nascut in Romania,ca nici unde nu este scris,eu stiu ca Sfanta Treime,lucreaza prin oameni,si adevarata Biblie,va fi descoperita si adevarul va iesi la suprafata,si tot ce stim noi pana acum din Sfanta Biblie,se va da peste cap,si cei care nu vor crede,vor vedea cu ochii lor,ca adevarul a fost ascuns de oameni fara credinta,si tot cu puterea Sfintei Treimi,vom afla adevarul,ca IISUS HRISTOS,Maica Domnului,Ioan Botezatorul,si multi Sfinti,sunt nascuti in Romania,Moldova.

    RăspundețiȘtergere
  2. 13 noie 20:17-SUNT ANONIM 5 SI CONFIRM CE SPUNETI-multi se vor minuna a spus monahul vazator in duh de la care am auzit ca dupa niste ani se va afla adevarul-ROMANIA ESTE GRADINA MAICII DOMNULUI SI SE VOR INTRUPA TOTI SFINTII PE CARE MULTI II VOR RENEGA-cui ii este dat va cunoaste acest adevar- sanatate si pace in suflet si-n lume

    RăspundețiȘtergere
  3. 29 noie 00:54 pe cine faci vrajitoare?raspunde ca eu sunt barbat-or fi si dintre ei vrajitori!?

    RăspundețiȘtergere