miercuri, 7 noiembrie 2018

ARHANGHELUL MIHAIL, ÎN CAMERA MEA !


                  29 APRILIE 2013, ora 5,45 dimineata !

                                      Dragii mei,

Dormeam ,si ma trezeste propriul meu glas, care se roaga, incontiuu, la DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, chiar si atunci cand,,eu dorm.
Deci, ma trezesc, deschid ochii, si vad in plafonul camerei mele, chiar deasupra patului meu, vad O UMBRA ,neagra, care se misca, pulseaza ,fara intrerupere, era de marimea unei palme.
Inchid ochii, ca sa vad,mai bine ce este acolo, pe plafon, si astfel, vad O LUMINA alba, orbitor de stralucitoare, care pulseaza ca o inima.
                             Image result for ARHANGHELUL MIHAIL
Ca prin MINUNE,  LUMINA alba se topeste de la suprafata spre interior, si apare in locul ei, apare
 SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, imbracat cu vesminte albastre si cu pelerina rosie, incercuit de  O LUMINA AURIE, stralucitoare,care radia raze in jurul ei, in noaptea albastra.
Deasupra capului ARHANGHELULUI MIHAIL, exista O AUREOLA rotunda, de culoare aurie stralucitoare foarte. In MÂNA SA DREAPTĂ, ARHANGHELUL MIHAIL ţinea o SABIE de LUMINA alba și stralucitoare foarte ! 
MÂNERUL SABIEI de LUMINA ALBĂ, extrem de stralucitoare, avea  de -a stanga si de-a dreapta, un semicerc, tot alb stralucitor (ca niste urechi).
ARHANGHELUL MIHAIL, tinea SABIA cu MÂNERUL in palma SA dreapta, iar SABIA propriu zisa, era sprijinită, de bratul stang, al SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL.
Vazand, aceasta mare MINUNE, am plans de bucurie si de teama de a nu gresi, si, niciodata, nu o sa pot eu, rasplati, lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, pentru toate cate ,mi-au daruit, si-,mi daruieste.
Dragii mei, nu stiu ce ganduri ,are DUMNEZEU cu mine,dar ceea ce stiu, este ca, eu trăiesc, numai  pentru, a-I sluji lui DUMNEZEU, scriind si marturisind semenilor mei, CUVANTUL LUI.
Multumesc ,cu inima si cu sufletul, si ARHANGHELULUI MIHAIL, care vegheaza, deasupra patului meu,
pentru ca, nu cumva ,sa se apropie, de mine, duhurile rele, si pentru ca, sa am un somn linistit.
Este, extraordinar, minunat, sa inchizi ochii si sa vezi LUMINA LUI DUMNEZEU, LUMINA INVIERII LUI HRISTOS, si toate cate mi se arata, si pe care le  vad si  le-aud..
Dragilor sa  aveti CREDINTA,in BUNUL DUMNEZEU, in MAICA DOMNULUI si in SFINTII SĂI, caci mare RASPLATA, veti primi, in CERURI.
                                                  Cu dragoste,
                                                                       Maria

9 comentarii:

  1. Doamna Maria va urmaresc cam de vriun an de zile si zic ce fericita sunteti ca aveti acest har dat de la DUMNEZEU si apreciez fff mult cu cata dragoste si iubire aveti fata de Bunul DUMNEZEU, Maica Domnului si de totiSfintii. Dv vorbiti cu blindete si de cei care vorbesc aiurea, sunteti o persoana cu suflet bun. DOAMNE AJUTA!!!AMIN!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum...pe bune! Pe dumneavoastra v-a vazut un psihiatru? Pariez ca nu, dar ar fi cazul sa faceti o programare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20:05, inainte de a te exprima in acest fel, ar fi bine sa te informezi ce sunt capacitatile extrasenzoriale mediumice, respectiv, clarauditia si clarviziunea. Daca vei vrea sa te informezi, vei afla ca exista persoane care din nastere, in urma unor accidente sau pe alte cai (yoga, sfintenie), dobandesc capacitati pe care oamenii obisnuiti nu le au. Prin astfel de persoane spiritele superioare (care fac parte din Duhul Sfant planetar) comunica cu lumea pamanteana care vietuieste pe pamant. Sunt destule persoane cu astfel de capacitati, dar nu vor sa se expuna public tocmai ca sa nu primeasca din partea oamenilor invective si exprimari de felul scris de dumneata. Doamna Maria si-a asumat acest lucru si comunica oamenilor ceea ce aude si ceea ce vede in comunicarile care de sus (din lumea spirituala) ii sunt date. Misiunea doamnei Maria Ghiorghiu este de a transmite oamenilor aceste mesaje si fericiti vor fi cei ce vor crede fara sa vada asa cum a zis Mantuitorul Iisus catre apostolul Toma.

      Ștergere
    2. 20:05, ca sa vezi ca nu este Maria singura din Romania care vede lumea spirituala, iti recomand sa urmaresti cu rabdare emisiunile din link-urile de mai jos.
      https://www.youtube.com/watch?v=cUi9u8wIkN0
      https://www.youtube.com/watch?v=78RPPDmnJMo&t=46s

      Ștergere
    3. Așa este,sunt frustrați de neputinta lor. Darul înainte vederii,de aceea i se spune: dar,căci ori te naști cu el,ori treci prin diferite cumpene ale vieții ,in care devii martor la toate câte ochii nu pot vedea la lumina zilei.Ce părere are ,domnul de mai sus daca în timpul unui stop cardiac,se intîntâm lucruri,ar spune că este efectul lipsei de oxigen,ar căuta explicații banale.Nici medicii nu contestă existența aacestor persoane,cu caută să afle în ce mod au capatat aceste capacități.Am un singur sfat:oricine poate deveni sau poate primi aceste daruri,dacă duce o viață plină de sfintenie,iubire de semeni,milă pentru aproapele lor,gândul curat și bun,dar mai ales de iubirea față de Dumnezeu,și pentru beneficii materiale."Lasă tot,și vin-o după Mine"

      Ștergere
  3. La Multi Ani pentru Sf.zi de astazi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dintr-o umbra neagra sa facut un inger de lumina[arhanghelul Mihail],pai si diavolul se poate face in inger de lumina ca sa insele.

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI! celor ce poarta numele de Mihail si Gavril sau derivate din acestea (Mihaela, Gabriela, Gabriel).

    RăspundețiȘtergere