luni, 26 noiembrie 2018

STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !



                            STRIGĂT  !!!  

         ESCROCII  NU  AU LIMITE ! 

 NU  CUMPARATI  AMULETE  SAU CARTI 

 CU RITUALURI , TRIMISE  DE  ESCROCI ,

 IN NUMELE MEU ! 
Rog din suflet, toata PRESA si toata Mass-media din Romania,sa preia acest MESAJ si sa-l publice ,pentru ca sa-i prindem pe Escroci !

Mergeti cu aceste PLICURI ,cu aceste escrocherii la POLITIE si la PARCHET !
Duceti-le acolo si depuneti plangere!
Ce vreti mai mult?
Spuneti ca sunt ale mele?
Foarte bine!
DOVEDITI ca vin de la mine! 
Dar eu va asigur ca ,nu sunt de la mine ci de la niste hoti si escroci, asa cum se intampla in zilele noastre.
Nimeni nu a avut curajul sa publice pe net aceste asa zise scrisori,sau sa mi le trimita personal ca sa pot sa-i dau in judecata.
De ce oare? 
Oare chiar exista aceste Scrisori??? Sau sunt mizeriile unora care vor sa terfeleasca CUVANTUL LUI DUMNEZEU pe care eu IL scriu aici cu atata dragoste si cu infinita iubire?
Daca ma acuzati fratilor,trebuie sa si dovediti ca sunt eu.Altfel,veti suporta voi rigorile LEGII, pentru acuzatii mincinoase,pentru calomnie si injurii !
                 Mergeti la PARCHET !!!

                                                           Dragii mei,

Primesc tot mai des comentarii si randuri scrise de la voi,in care ,imi reprosati sau imi multumiti ca eu v-as fi trimis SCRISOARE in care imi fac publicitate, ca sa cumparati AMULETE ,CARTI cu RITUALURI ,etc.etc.
Am inteles ca in acest plic mare si rosu,se afla poza mea si multe alte imagini cu mine, una din ele fiind cu un glob de cristal.
Dragilor,va rog din suflet,daca primiti astfel de plicuri trimiteti-le la mine,pe adresa de maill : mariatecuci61@yahoo.com sau sunati-ma la 0747226236.
Doresc ca sa adun cat mai multe DOVEZI, si sa-i actionez in judecata pe acesti INFRACTORI !
Puteti sa va stergeti datele voastre personale din plic,si sa-mi lasati doar ce este important pentru mine.
VA ROG DIN SUFLET, NU CUMPARATI AMULETE sau alte produse infara CARTILOR -ADEVARUL DUHULUI SFANT  pe care, le cunoasteti si le gasiti pe Blogul DUMNEZEU EXISTA -MARTURII.
Nu am alt BLOG,inafara BLOGULUI DUMNEZEU EXISTA -MARTURII.
Nu am alta pagina de FACEBOOK inafara acestor doua:
Maria Ghiorghiu.ro  cu aceasta poza :
fotografia ta de profil
si Dumnezeu exista -Marturii cu aceasta poza :
.

Tot ce veti gasi in plus pe net ,sunt numai escrocherii !
Va rog din suflet,nu dati curs altor solicitari inafara de Blogul meu si facebook asa cum am scris mai sus.
Iata ce am primit de la doi cititori:
Iata si scrisoare de la cineva,primita pe maill-ul meu , este a unui om care a fost inselat de escroci :


Doamna Maria,

Va scriu cu durere in suflet si lacrimi in ochi.

Recent am primit sticluta cu Untdelemn pentru bolile trupului  " dupa o veche reteta de la Muntele Athos" spre a face bolnavului semnul Sfintei Cruci pe frunte si la incheieturile mainilor dimineata , dupa-amiaza , seara si saculetul de catifea rosie cu Amestecul ancestral al celor 3 magi  : citez din scrisoare : " parti de busuioc sfintit , boboci de trandafiri albi prea placuti Maicii Domnului si bobite de tamaie / smirma in proportii egale de la 9 manastiri "  spre ale arde pe carbunii inclusi in pachet si a inalta ruga Cerului, rostind Rugaciunea Inima Indurerata de mai jos, gasita in pachet.

Prin puterea sfanta a Amestecului ancestral al celor 3 magi,
Fie ca  robul/roaba lui Dumnezeu (numele bolnavului) 
Sa se dezlege de bolile trupului pentru totdeaua.
Asa cu ai vindecat pe cel orb si pe cel olog,
Asa ajuta-ma Prea Sfanta Maica Maria,
Intr-un sanatate deplina , trup si minte.
Amin + 

Am facut intocmai.Pentru vreo 3 zile ,tata a parut sa se insanatoaseasca, dar azi a avut loc inmormantarea .De ce nu a functionat ? doar am platit pentru toate acestea 189.90 lei si inca 20 lei ca sa primes cpachetul prin curier.
De ce doamna Maria ? De ce ?


Nu va e rusine sa-mi mai trimiteti inca o scrisoare ca sa comanda Lumanarea Familiei Fericite pentru doar 99,90 lei si alti 20 lei pentru taxa de curier ?

Aici imi explica cineva cum arata plicul:


Oferta e primita intr-un mare plic rosu pe care scrie cu negru <Gasiti in  plic un mesaj special de la Maria Ghiorghiu> . In interior se gasesc :

o scrisoare de patru pagini adresata personal destinatarului , in care se vorbeste printre altele despre importanta de a beneficia de magnificele produse primite prin Inspiratie Divina si despre munca dv., despre prezicerile implinite .Aici e sifotografia dv.,privind intr-un glob de cristal sub care se mentioneaza Marea doamna a prezicerilor (la inceput de scrisoare in partea stanga , iar in dreapta sunt datele mele personale) 

o mica brosura care face referire la o amuleta placata cu argint , cartea de ritualuri  si alte 3 carticare sunt si pe blog dar la un pret mai maricel.

- o pagina plina fata-verso cu marturiile celor care au benefciat deja de produsele dv.si au castigat mari sume de bani la loto, din mosteniri neasteptate...care au descoperit dragostea sau au scapat de cancer, care au reusit in cariera si au adus pacea in familie.

- un talon de comanda ACCES CATRE DARURILE CERULUI cu mentiunea stoc limitat. 

o fotografie plastifiata cu dv. + autograf.

Va multumesc inca o data pentru sansa de a beneficia de un exemplat din amuleta dv.


Iar aici,altcineva imi multumeste pentru al 2 lea plic:
Mercer
 "Ritualuri divine ortodoxe.Darul ceresc al Duhului Sfant pentru pamanteni" e cartea care a rezolvat problema financiara cu care ma confruntam de ceva vreme. Acum doua luni ,cand am primit scrisoare dumneavoastra, trebuie sa recunosc ca eram sceptic.Dar am decis sa risc si bine am facut!
Afacerile mele sunt din nou infloritoare.Problema cu banca e doar o amintire urata acum.

Ieri am primit a doua scrisoare.Am raspuns imediat.Chiar am nevoie de  Lumanarea Familiei Fericite , binecuvantata personal de catre dumneavoastra la Sfantul Mormant.Sunt convins ca o sa arate la fel de frumoasa ca si in pliant si o sa protejeze pe cei dragi.O sa fac asa cum a-ti precizat. O voi aprinde doar in momentele de mare cumpana, de boala sau pericol de moarte.
Si da, am comandat si 2 exemplare din amuleta dv.Una pt.mine si una pt.scumpa mea sotie care lucraza in Austria.E foarte frumoasa ,placata cu argint si cu toate acele simboluri religioase gravate pe ea.

Dumnezeu sa va daruiasca sanatate si bucurie.


Va rog dragilor,nu va 

lasati pacaliti de escroci !
Ajutati-ma sa-i dam in 

vileag si sa fie pedepsiti!

 Cu 

dragoste si cu 

recunostinta 

Maria Ghiorghiu!

41 de comentarii:

  1. Lumea se rovolta cand primeste o scrisoare de la escroci.Ce sa mai trimita catre dv.dovezi. Stiu doar sa atace.Rar 2-3 care duc materiale primite la politie.Dar si politia se implica de nu mai poate.
    Cand am fost dupa cazier, o batrana avea un strat gros de astfel de scrisori. Din ce a spus unui politist de acolo,era nersoasa si suparata ca a pierdut pensia pe un lea pentru oala si lumanarea pentru familie.Tind sa cred ca in plasuta aia , erau acele oiecte.
    Slava lui Dumnezeu ca mama si tata sunt bine si nu au dementa sau alteceva.Ca la fel de bine puteau sa fie ai mei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumea nu posteaza nimic poate din nepsare sau din teama.
    Tinand cont sa niste escroci au acces la datele lor persoane,acestia nu se mai incred sa va trimite fotografiile cu ce primesc.
    Ei cred ca dv.sunteti vinovata,asta si datorita faptului ca in scrisori apr mentionate numele si fotografiile dv.si ale fiului (dupa ce se spune pe aici).
    Azi vand amulete si ritualuri.Mine ce mai urmeaza ? droguri ? E stiut faptul ca escrocii nu au limite cand vine vorba sa faca rost de bani.
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Politia nu face nimic doamna Mari.Nimic. Spun doar ca se vor ocupa de caz si ca o sa fie bine.
    Azi se implineste o luna de la plangerea depusa la politie pentru folosirea datelor mele persoanel intr-o escrocherie prin posta semnata Maria Ghiorghiu.Rezultatul : ZERO.
    Dumneavoastra trebuie sa luati atitudine.
    Poate ca nu stiati , dar vecina mea de palier a primit scrisori de la escroci pe numele baiatului de 16 ani. Bine ca e genul de persoana Toama necredinciosul cand vine vorba de mircole servite prin posta.Ca altfel ingrosa si ea randurile celor tepuiti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit ce au primit unele persoane si nu pot sa cred pana unde pot merge niste escroci pentru bani.
    Asa cum apareti la Antena 3 pentru a ne transmite ce mesaje primiti, tot asa puteti sa mergeti acolo si sa spuneti ce sa intampla.
    Ma infrigurez cand ma gandesc ca multi se lasa fermecati de ceea ce primesc prin posta,crezand ca e de la Maria Ghiorghiu si raspund fara sa gandeasca.
    Oare escrocheriile astea au in spate tot cei cu reclama la MoneyAmulet ?

    RăspundețiȘtergere
  5. E si vina politiei ca nu face nimic. Se stie ca o plangere la politie pentru escrocherie sau inselaciuni se rezolva greu sau niciodata.
    Tanti Floricica spune ca se ingaduie tacit astfel de escrocherii.Ba cei de la mine din sat mai si rad ca niste imbecili cand se intampla,rar ce-i drept,sa apare prin sat o scrisoare din asta.
    Nici parchetul nu face nimic.Nu le pasa , pur si simplu.
    Sunt ocupati sa acopere pe cei mai mari care fura in tara asta.
    Ca o paranteza, imaginile alea de prin scrisori cu dv.si fiul nu sunt cumva preluate de pe facebook ? Asa e daca permiteti oricui sa vada ce postati,inclusiv fotografiile.
    Exista setari prin care doar prietenii din lista pot vedea ce postati.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu ma insel, era pe aici o tipa care spunea ca dezvaluie in doua parti escrocheria Maria Ghiorghiu.Stiu ca prima parte a fost aprobata de dv., nu si a doua.
    Mai e si noua persoana care ataca tot ce e religie (conform postare dv.pe facebook).
    Sunt una si aceeasi persoana ? Cam curioasa treaba...

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne,te rog din suflet sa-i descoperi pe toti din Romania si din alte tari,care umbla cu tot felul de ritualuri numai ca sa faca rau altor persoane.Asa cum doamna Maria,are probleme cu ecscrocii,cu plicurile,eu am probleme cu alte persoane care in fiecare zi imi arunca in curte,cioburi de sticla,faianta,tigla,caramida,si multe lucruri cidate,eu nu mai cred in justitie,ca toti sunt corupti.Doamne,eu cred mumai in puterea Ta,si ajutorul meu si al doamnei Maria,este de la Tine Doamne.

    RăspundețiȘtergere
  8. Unii vor doar sa va supere cu astfel de comentarii rautaciose cu idei toxice neconstructive
    .Nu trebue bagati prea mult in seama pentru ca o fac intentionat, nu au bunacuvinta sau minte dar unii au oarece interese cu motive ascunse si daca va suparati isi ating scopurile in principal vor sa va faca sa va autocenzurati ca si pe unii comentatori-craciun

    RăspundețiȘtergere
  9. Aveti acces la televiziuni , faceti d-na Maria apel prin intermediul acestora sa spuneti de aceste inselatorii .

    Cei care citesc blogul banuiesc ca au aflat de aceasta pacaleala , mai sunt cei care va cunosc doar de la televizor si deci si acelora trebuie sa va adresati . Vorbiti la Cristi Brancu sa-i instiintati pe cat mai multi .
    Astea sunt metode vechi, readaptate , ai mei cand traiau primeau din America , din lumea intreaga ritualuri de imbogatire, de sanatate , de tot felul de achizitii . La ora aia se luau adresele din cartea de telefoane . Acum si de pe facturile facute la magazine : metro, dedeman, hornbach, depozite de calculatoare , electrocasnice etc...

    Doamna Maria este o persoana publica, mediatizata , cu aparitii in presa , pe internet si pe sticla . Furtul de identitate este un lucru grav .

    Daca aveti batrani care locuiesc singuri, vorbiti macar cu postasul sa nu le dea aceste mandate de ridicat , preveniti-i ca nu le trimite nimeni nimic , ca si in cazul metodei accidentul , toti copiii si nepotii batranilor faceau accidente groaznice , erau spitalizati si contactati de falsi medici , prieteni , politisti sau avocati care cereau sume imense de bani .

    Pierdeti timp cu ai vostri si lamurit-i ca nu trebuie sa deschida la cei cu dezinsectia, la cei de la enel, de la gaze , de la coletarie si sa va sune sa va spuna ca e cineva la usa sau a primit la cutie un aviz , ca de aia au celular sa raspunda si sa sune , nu sa vorbeasca cu vecina de la 3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui închisă, pentru ca vorbește profeții mincinoase.

      Ștergere
  10. Rusine celor care intineaza numele doamnei Maria cu asa mizerii.
    Doamna Maria oricum noi nu le luam inseama.
    Necuratul doamna Maria zbiara de necaz.
    Cu mult drag si rabdare

    RăspundețiȘtergere
  11. What's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I have
    discovered It absolutely helpful and it has helped me out loads.
    I am hoping to contribute & aid different customers like its helped me.
    Great job.

    RăspundețiȘtergere
  12. S-au născut primii bebeluși modificați genetic! Lumea științifică este revoltată: „Experimente iresponsabile făcute pe oameni!”


    Un cercetător chinez afirmă că a creat - pentru prima dată în istorie - doi bebeluşi care s-au născut în urma unei proceduri de editare genetică, într-un experiment cu profunde implicaţii medicale şi etice.

    Cercetătorul He Jiankui, care locuieşte în oraşul Shenzhen, spune că genele celor două fetiţe chineze au fost modificate pentru ca ele să nu poată fi infectate cu HIV, potrivit unui mesaj video publicat duminică pe platforma online YouTube.

    Fetiţele, care au primit prenumele de Lulu şi Nana, „au venit pe lume plângând şi sunt la fel de sănătoase ca oricare alt bebeluş, în urmă cu câteva săptămâni”, a declarat omul de ştiinţă chinez.

    El afirmă că a aplicat o tehnică de „chirurgie” a genelor asupra ovulelor fertilizate folosind proteina CRISP/Cas9 pentru a preveni o potenţială infectare cu HIV. Savantul chinez nu a publicat deocamdată un articol despre această procedură extrem de controversată.

    He Jiankui, profesor la Universitatea sudică de ştiinţă şi tehnologie din Shenzhen, susţine că acea intervenţie asupra genelor a avut succes şi că „nicio genă nu a fost modificată cu excepţia aceleia care previne infecţia cu HIV”.

    Identităţile părinţilor şi celor două fetiţe nu au fost dezvăluite. Însă cercetătorul asiatic a spus că tatăl celor două fete este seropozitiv şi a dorit ca fiicele lui să nu sufere din cauza discriminărilor la care sunt supuse persoanele infectate cu HIV.



    Anunţul, aşa cum era de aşteptat, a generat numeroase critici.


    Peter Dabrock, preşedintele Consiliului Etic German, a declarat luni că acest proiect a reprezentat „experimente iresponsabile făcute pe oameni”.

    „Chiar dacă ceea ce pretinde cercetătorul chinez este adevărat, în prezent astfel de încercări şi chiar anunţuri vor fi criticate în termenii cei mai duri”, a adăugat Peter Dabrock, potrivit căruia efectele secundare şi întârziate ale editării de gene sunt dificil de prezis şi de controlat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cutremur devastator în Iran! 400 de oameni au fost răniți - VIDEO

    Un cutremur devastator a avut loc în Iran. Peste 400 de oameni au fost răniţi după un seism de 6,4 grade pe scara Richter ce s-a produs în vestul ţării, în apropiere de frontiera cu Irak.
    Deşi numărul de răniţi este foarte mare, autorităţile susţin că deocamdată nu au fost semnalate decese.

    Seismul, produs la o adâncime de numai 7 de kilometri, a produs pagube semnificative în două oraşe de graniţă.

    Mai multe clădiri şi drumuri au fost avariate, iar mai mulţi stâlpi de curent electric au fost puşi la pământ.

    Cei mai mulţi oameni au ieşit din case şi au petrecut noaptea pe străzi.

    Cutremurul a fost urmat de şapte replici. de mai mică amploare şi a fost resimţit şi în Irak şi Kuweit.

    https://a1.ro/news/extern/cutremur-puternic-in-iran-400-de-oameni-au-fost-raniti-id821978.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Va sugerez sa schimbati tema blogului(va pot ajuta daca doriti). Puteti alege ceva cu 1-2-3 coloane. Coloana din mijloc va contine mesajele divine, iar pe coloanele stanga dreapta va puteti adauga cartile, un mesaj de avertisment legat de aceasta escrocherie....

    RăspundețiȘtergere
  15. Am o nelamurire doamna Maria. De ce stergeti comentariile de la postarile din pagina facebook care nu va convin ? Am observat ca cine nu este de acord cu o postare a dumneavoastra il blocati sau ii stergeti comentariul. Mentionez ca este vorba de comentarii decente care nu va jigneste vu nimic integritatatea . Dumnezeu modereaza aceste comentarii sau dumneavoastra ? Stiu ca acest comentariu nu va aparea :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Unde gasesc acel video Antena Stars cu escrocheria ? Sa-l vada si mama mea si sa inteleaga pentru totdeauna ca nu de la dv.vin scrisorile, oricat de personale ar parea.
    Deja a comandat Lumanarea Familiei Fericite pt.99 lei si 20 lei taxa de expediere si ambalare.
    Acum nu pot decat sa previn o viitoare comanda.Daca aungeam acasa mai devreme cu cateva zile,altfel stateau lucrurile.
    Multumesc,
    Laurentiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dl Laurentiu nu-i escrocherie , e reclama mascata ca sa-si creasca vanzarile pt talismane.
      Daca alti nebuni nu a gasit Antena Stars sa invite...poate ca MG e mai ieftina.Asta pt 100 lei spune ce vrei , de la ozn-uri la raboiul mondial numarul 3.
      nu mai crede tot ce spune si scrie secretara asta moarta de foame

      Ștergere
  17. Nu stiu de unde aveti datele mele personale , dar va anunt ca am fost la politie si am depus o plangere impotriva dumneavoastra.
    Daca sunteti sau nu vinovata, sa stabileasca cei de acolo...

    RăspundețiȘtergere
  18. Unde spuneti ca pot gasi acel video de la tv cu escrocheria asta cu srisorile ? Ca pe YouTube nu e nimic.
    Trebuie neaparat sa-l vada si tata ca sa inteleaga ca a fost mintit cu nerusinare si ca cei 850 lei cheltuiti au ajuns in buzunarul escrocilor.
    Nu am stiu de ce a facut tata pana mai acum cateva zile, cand am fost cu sotia si cei 2 baieti in vizita.Are o varsta, stiu,dar chiar si asa nu pot controla tot ceea ce face.Chiar daca vb de pensia lui...

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai ajuns sa vinzi promisiuni prin posta pt.leacul magilor care vindeca unele forme de cancer ? E strigator la cer ce faci pt.bani.
    Sa nu-mi pui placa aia cu " nu am nici o legatura " .Hartogaraia cu care am aprins focul poarta fotografia si semnatura ta.
    Rusine !

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca politia nu a rezolvat nimic in urma plangerii mele depusa acum 3 saptamani, ce sanse sunt sa afle cine sunt acei escroci ce trimit plicuri in numele dv. ?
    Cred ca e o adevarata retea care tristibuie pana si plicurile.Sau e implicata si Posta Romana in treaba asta ?

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce nu vorbiti si la televizor de treaba asta ?Daca vedeam la timp ca e teapa nu mai dadeam 99 lei pe un colet, cica venit din partea Maria Ghiorhiu.
    Iesi si vorbiti la televizor sa nu mai pateasca si alte persoane ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  22. Astai Clarvazatoarea lui peste prajit cine o promoveaza si pe clarvazatoare nare minte nici cit o gaina

    RăspundețiȘtergere
  23. Cine se ocupa cu Vrajitoria Dumnezeu al va pedepsi fara MILA, este cel mai mare pacat si Dumnezeu nu il iarta. Cine s-a inchina la idoli cine injura si Vrajitoria este pacatul care Dumnezeu nu iarta.

    RăspundețiȘtergere
  24. Da-ți jos ochelarii,sau şterge-i ,poate s-au aburit.Nu ne aburi pe noi cu chinezariile tale.
    una din Vaslui

    RăspundețiȘtergere
  25. Are ceva de câștigat din treaba asta cu scrisorile , nu este așa naiva.

    RăspundețiȘtergere
  26. Maı dute și tu pe la biserica Maria Ghiorghiu să-ți ierte păcatele ca pentru bani faci orice

    RăspundețiȘtergere
  27. Ar trebuii să ia o amendă de la autoritatile responsabile să se sature de previziunile ei,nu îi este rușine cine îi permite așa ceva ???????femeie du'te la doctor și lasă'l pe Dzeu să aibă grijă asta

    RăspundețiȘtergere
  28. O nesimțită, care escrocheaza lumea cu minciunile ei Dacă ea nu-si da seama ca are o problema la mansarda, este grav

    RăspundețiȘtergere
  29. ASTA NU MUNCESTE ,DOAR PROSTESTE LUMEA

    RăspundețiȘtergere
  30. ASTA NU MUNCESTE ,DOAR PROSTESTE LUMEA

    RăspundețiȘtergere
  31. Pieri satană Dumnezeu este împotriva clarvăzătoarelor cum se spune acum la vrăjitoare pieri satană

    RăspundețiȘtergere
  32. Esti bogata din asa ceva. Si 100 de fraieri dac convingi sa comande lumanarea aia de 99 lei si tot faci bani frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  33. Cred că n-ar fi rău ca "meseria" asta de clarvăzător sa trebuiască să fie autorizată, precum electricienii și instalatorii pe gaz, că prea sunt mulți nebuni cu pretenții!

    RăspundețiȘtergere
  34. La Antena Stars erati tare revoltata si afirmati ca nu vindeti talismane.Ei pe dracu nu vindeti.Iata dovada http://jackpot-romania.tk/

    RăspundețiȘtergere

  35. Anonim20 februarie 2019, 19:56
    Iar ati inceput cu astfel de minciuni si mizerii la adresa mea ?
    Ce mi-ai trimis nu inseamna nimic! Nici nu exista pagina ! Sa-ti fie rusine !

    RăspundețiȘtergere
  36. Doamna Maria , chiar e pagina dv.? Am vazut acolo si o fotografie cu dumneavoastra si recomandarea de a cumpara amuleta.Hmmm....
    Mariana din Dolj

    RăspundețiȘtergere
  37. Am vazut si eu reclama de pe site-ul http://jackpot-romania.tk/.Aratati foarte bine in poza de acolo.De unde aveti acel sacou cu imitatie de piele sarpe ?
    Poza e foarte frumoasa,aratati bine !
    Numai bine,
    Ecaterina Smirdan

    RăspundețiȘtergere