marți, 28 martie 2017

UN PETROLIER !!! UN ALT ATENTAT ???


                                                 27 Martie 2017,ora 15,39 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta după amiază în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune doar doar două cuvinte:

                    "Un Petrolier !

Clipă în care dragilor, văd înspre Sud -Est o strada sub un Cer de noapte, pe care circula o masina mare cu o cisterna alba si foarte lunga, pe care scria ceva la partea de jos de pe partea soferului .
Acestea erau cu aproximatie , cuvintele scrise pe partea stanga jos -spate:
                                
                 "Cand _ and !"


..
Image result for CISTERNA CU PETROL..

Un astfel de petrolier mergea pe o strada,pe timp de noapte.
Dragii mei, ce se va întampla cu acest petrolier cred că nu este greu de ghicit.
Probabil că Teroristii il vor folosi la producerea vreunui ATENTAT in care vor muri multi oameni nevoinovati.
Iar daca ar fi sa privim si la partea fireasca a lucrurilor, atunci am putea spune ca, este posibil sa se produca vreun accident cu acest petrolier.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuta Domnului,ca nu cumva sa se intample vreo nenorocire, si sa moara oameni nevinovati.
                            Cu dragoste,Maria.
P.S.
Din inimă si din suflet,aduc multumiri  tuturor celor care au pus si pun cărămidă sau mai multe,la ZIDIREA CUVANTULUI 
LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi 
dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT,



25 de comentarii:

  1. Se poate sa fie atentat sau un accident.Teroristi pot fi multi chiar si CEi ce simpatizeaza statul Islamic.Ma uit cu ingrijorare la un fenomen care a facut sute de victime.Este vorba de jocul balena albastra.Un copil de 11 ani a fost gasit spanzurat din cauza acestui joc murdar si diabolic.Sunt multe metode care o pot folosi teroristii.Noi care avem copii sa fim cu ochii in patru .Cine are placerea sa ucida atatia oameni si copii prin acest joc?Doar teroristii.Se folosesc de toate metodele daca nu pot intra in Tara recurg si la astfel de lucruri chiar si jocuri.Cat despre acel petrolier sa ne pazeasca Dumnezeu .Si la noi pot sa fie teroristi care sau convertit la islam.Nu Sti ce este in mintea fiecaruia.Orice om poate sa o ia razna si sa faca vreo nebunie cu acel petrolier.Sa dea Dumnezeu sa nu se intample mimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un camion cisterna care transporta petrol a luat foc duminica, in centrul Pakistanului, si a ucis cel putin 123 de persoane. Alte 100 de persoane au fost ranite, potrivit unui oficial local, relateaza AFP.

      Ștergere
  2. Maria...daca un petrolier va merge pe strada, atunci va fi o...minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haide, domne, ca ai inteles f. bine; poate s-a exprimat gresit, dar, asa cum se vede si in poza postata, s-a referit la acele cisterne uriase care transporta gaz petrolier ! Hai sa 'ne' radem...

      Ștergere
    2. Anonim28 martie 2017, 20:15, ce te inversunezi asa pentru o gluma? Relaxeaza-te!

      Ștergere
    3. Salvatorii spun ca printre victime sunt femei si copii, iar numarul deceselor ar putea sa fie, de fapt, mult mai mare.
      Multe din victime - morti si raniti - au ajuns la Spitalul Bahawalpur Victoria, iar legistii spun ca pentru identificarea decedatilor vor fi necesare teste ADN.Adn=and (Cand_and)

      Ștergere
  3. Am avut un vis azi înainte de a mă trezit.Se făcea,că eram cu soțul meu într-o încăpere foarte mare.Era un fel de preot îmbrăcat în alb,avea slujitori care erau îmbrăcați asemănător.În aceea încăpere se afla mai mulți oameni.Toți se pregăteau să mănânce cava,dar în schimb pt aceea măncare trebuia să se închine cuiva(Nu îmi amintesc numele)cu T.Era o rugăciune în altă limbă pe care nu o înțelegeam.
    Eu nu vroiam să mă închin acelui nume pe care-l rostise acel preot şi nici să mănânc nu aveam de gând.
    Preotul acela spunea;"cine nu mănâncă va muri".Îi îndeamnă pe toți din încăpere să se închine cuiva făcând o rugăciune ciudată.
    Soțul meu mă îndeamna să fac ce spune preotul,dar eu am preferat să mă rog şi să spun "Tatăl-nostru".
    În timp ce eu mă rugam,sus deasupra capului meu era Iisus Hristos,se ruga împreună cu mine.
    Preotul îl văzuse pe Iisus Hristos deasupra capului meu,dar se temea să nu afle şi ceilalți.
    Iisus Hristos era numai Lumină.
    Mi se părea cam ciudat acel preot,părea dintr-o sectă.
    Apoi sa încheiat visul.
    Doar la Dumnezeu trebuie să ne închinăm,în numele Lui Iisus Hristos să cerem iertarea noastră!
    Tatăl Nostru e o rugăciune puternică,ar fi perfect dacă ne rugăm de câteva ori pe zi.
    Slăvit Fie Dumnezeu Tatăl!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant vis.Se pare ca acel preot era vreun pastor dintr-un cult pagan si indemna oamenii sa se inchine altui Dumnezeu necunoscut dupa cum si tu ti-ai dat seama vazand reactia lor acestia sunt profetii mincinosi imbracati in haina de oaie dar pe dinauntru sunt lupi care cauta prada pentru diavol jertfindu-i luandu-le sufletul si trupul.

      Ștergere
    2. Mulțumim Monica Liliana ca ne-ai împărtășit experiența ta.

      Ștergere
    3. Anonim 28 martie 2017,15:02
      Împărtăsesc din cele puține câte vrea Fiul Domnului să mi le arate prin vise.Prin Fiul Domnului putem vedea doar ceea ce ne este dat.Sunt anumite lucruri pe care nu e bine să le ştim.
      Pe această cale țin să-i mulțumesc doamnei Maria ptr că mă lasă să postez aici!
      Cu plăcere anonim 28 martie 2017,15:02!
      Dumnezeu să te binecuvânteze!

      Ștergere
    4. Anonim 28 martie 2017,12:03
      Da probabil era un preot dintr-un cult păgan.
      Le lua sufletele prin acea închinare şi rugăciune într-o altă limbă necunoscută mie.
      Se rugau la cineva cu acea inițială,am auzit si numele,dar mi-a fost dat să-l uit repede.E mai bine aşa.
      Dumnezeu să vă binecuvânteze!

      Ștergere
    5. Cristina ti-a scapat un amanunt : credinta ta e mai puternica decat a sotului tau , sa gandesti totdeauna cu capul tau ! Visul ti-a aratat si lucrul asta .

      Ștergere
    6. Anonim 29 martie 2017,06:50
      Da ştiam de acest amănunt de mult,că doar locuim împreună.
      Înainte de a avea acest vis,cu câteva zile înainte,Am discutat cu soțul meu ceva în legătură cu religiile lumii.
      Şi el mi-a zis;"dacă se vor schimba toate datorită religiei şi ne vor obliga să le acceptăm condițiile ,tu ce faci?(ma întrebat el pe mine).Eu i-Am zis;prefer să mor,decat să-l trădez pe Dumnezeu.
      Aşa a zis şi Petru Lui Iisus Hristos,dar eu am realizat după aceea ce am zis,nu mi-Am dat seama imediat de coincidență.
      Oricum soțul meu a mai adăugat că ar cam acceptat condițiile lor.
      Pe copii i-Am tras spre credință,dar pe soțul meu e mai greu.
      Întotdeauna există o ispită,chiar din familie,astfel nu am putea trece testul final spre mărturie.
      Dumnezeu ne dă câte o cruce ptr fiecare,important este să trecem testul vieții.Refuzăm crucea,refuzăm mântuirea.
      Numai bine!🤗

      Ștergere
    7. T=TERRA.TER=interio.RA=soare .TERRA=soare interior=lumină în lumină=DUMNEZEU PĂMÂNTUL binefăcătorul oamenilor lipsiți de credință față de el.

      Ștergere
  4. o fi vre-un dineu cu Trump,ei au haine mai deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex.Dragomir ai mare dreptate, la fel ma gandeam cand am citit,una e un camion alta e un petrolier. Poate la Mihaileasti mai derapeaza un neatent.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca era papa,tipul e dubios,parsiv,l-a mai invitat si-Romania,vai de noi,trebuie sa ne tinem tari si hotarati in credinta noastra ortodocsa.Papa e de partea ocultei,mare atentie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu influențează pe nimeni papa , cine e stăpân pe el nu cade . Sunt convins că stie multe din profetiile despre România . Cum va veni asa va plca . Eu î-l percep ca pe un prelat conștient de misiunea lui dar nu se poate mișca decât in anumiți parametri.spre exemplu a permis pr. catolici care vor să se căsătorească care nu să fie celbi.mare lucru .cu dragoste in Hristos.

      Ștergere
  7. Sa ne rugam ,ispita este la tot pasul,este chiar langa noi in special in mijlocul familiei noastre ,atunci cand simte ca pierde teren atunci cauta sa-si bage coada ,uneori este greu sa nu gresim, macar cu gandul si tot o facem,important este sa realizam si sa ne rugam pt iertarea slabiciunilor noastre si intarirea in credinta. Ma rog ca Domnul sa ne lumineze pe toti .

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe deasupra Timișoarei trec mereu avioane asemănătoare cu cele de le vedem la tv....ascuțite la vârf, care fac um zgomot infernal.... Cu F- urile alea.Nu ma pricep la avioane, dar după cum străbat mereu cerul,nu cred ca sunt rute obișnuite.Macar după zgomotul produs,simți ca e altceva....sigur unii știu....

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat este ca necuratu urla pentru ca stie ca mai are putini ani si vrea s-a apuce cat mai multi la el. Nu stiu daca dv. simtiti o oarecare presiune s'au o simt eu,nu stiu dar e multa rautate. Ma rog din tot sufletul la Bunul Dumnezeu si Msicuta Domnului s'a ne dea rabdare si credinta. Cu drag si msntuire pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant vis a avut Dna,oamenii îmbrăcați in alb in vis,este necaz extrem de mare,poate in urma un incident,sau poate luați ostatici,oricum o amenințare cu moartea.,cam adă explic visul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Un TIR cu azotat de amoniu s-a rasturnat la marginea Craiovei. Oamenii s-au temut ca se va repeta tragedia de la Mihailesti

    RăspundețiȘtergere
  12. Un sofer care a plecat cu masina de la 20 de metri din drum ,cu viteza si putere rupe un gard metalic si omoara o femeie cetatean sirb raneste grav o alta si alte doua tot cetateni sirbi plus 4 romani la o masa in incinta unei fabrici din Bascov linga autostrada Pitestiului,cam miroase a ATENTAT, nerecunoscut de politie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel putin 24 de morti, dupa ce un autobuz cu turisti a lovit o cisterna in Mexic
    Cel putin 24 de oameni au murit si alti noua au fost raniti joi, dupa o coliziune intre intre un autobuz cu turisti si o cisterna petroliera, care a explodat, au anuntat autoritatile citate de Reuters. Accidentul a avut loc in sud-vestul Mexicului.

    RăspundețiȘtergere