miercuri, 15 martie 2017

ILEANA CIUCULETE , ÎNCONJURATA DE-O LUMINĂ ALBĂ STRALUCITOARE !

xx
                                       

                               ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog!

   

                                      13 Martie 2017,ora 14,10 !

                                              Dragii mei, 

În aceasta zi de 13 MARTIE 2017,în timp ce scriam aici pe BLOG, vad în stanga mea, de parca as fi avut un ochi in locul urechii stângi, vad un Cer de noapte albastra, iar pe Cer s-a format un tunel de Lumina alba stralucitoare.
La gura tunelului de lumina alba stralucitoare,vad o femeie frumoasa si tânara ,cu părul blond ce părea strâns la spate ,sau tuns scurt ,avand un sacou negru si cu pantaloni,asa ca in aceasta fotografie:

Image result for ileana ciuculete IMAGINI.Image result for IISUS HRISTOS VENIREA
Aceasta frumoasa si distinsa doamna,era foarte fericita,iar Lumina alba si rotunda,ca la gura unui Tunel in Cerul noptii albastre,o atragea ca un magnet.
Era foarte aproape de Pămant,cam pe unde zboara elicopterele.
Fratilor, Lumina ce era in spatele ei părea că o asteaptă, ca sa-si ia ramas bun de la locurile pe care traise, in scurta-i viata pe Pămant.
Nu am stiut in acea clipă cine este; incercam sa gasesc un raspuns.
 Si chiar am vorbit aseara 13 MARTIE,cu buna mea Prietena de suflet,cu doamna CAMELIA MITOSERU.
Încercam sa-i spun doamnei Mitoseru ,cum arată aceasta frumoasa doamna,si daca stie cumva cine ar putea fi.
Dar nu am gasit raspunsul,si i-am spus chiar,ca vom auzi din păcate de o femeie tanara si blonda,imbracta cu sacou negru,sau cu o scurta neagra,care va pleca la CERURI. 
Asadar,am hotarat ca s-astept si sa va ce se va intampla.
Si din păcate dragilor, iata ca doar după cateva ore bune, tânara din faţa Luminii Divine,era chiar doamna ILEANA CIUCULETE.
Am privit acum la pozele ei, si-am regasit-o in ceea ce mi s-a arătat cu o zi inainte.

Image result for lumanare

DUMNEZEU S-O  IERTE SI S-O ODIHNEASCA  ÎN ÎMPĂRĂTIA  SA !

Image result for ileana ciuculete IMAGINI..

Ce pot să mai spun?
Mă rog pentru sufletelul ei,care deja este in LUMINA DIVINA si ocrotitoare; ma rog si pentru cei dragi de-acasa,care o plâng si-i duc dorul.
Dumnezeu ne-a dat viata,si tot EL ne-o si ia.
Suntem calatori pe acest Pămant, iar toate câte adunam in viata,material sau banesc, ne sunt împrumutate de BUNUL DUMNEZEU ,si trebuie sa le lasam uramsilor nostri.
Daca ajuta cu ceva FAMILIA indurerata,pot sa-i asigur ca Sufletul Ilenei Ciuculete,este în LUMINA DIVINA ,si mai ales faptul că,si-a gasit in sfarsit linistea si fericirea.
Condoleanţe din toata inima familiei indurerate,si multa putere sufleteasca!
                      Cu dragoste si cu regrete în inima si-n suflet,
                                                      Maria Ghiorghiu.


P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri  tuturor celor care au pus si pun cărămidă sau mai multe,la ZIDIREA CUVANTULUI 
LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi 
dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, 

26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cand vei avea 60 ani si o sa-ti zica baba ,batrana, mos,mosneag,batran,bosorog, ma intreb,o sa-ti placa? Multi cautati orice prilej sa va aratati rautatea .

      Ștergere
    2. Gi pentru tine la 59 de ani o femeie e batrina? Dar cei din alte tari care au peste 100 de ani cum mai sunt?DS

      Ștergere
    3. Gi observ că ai un dispreț total față de persoanele trecute de o anumită vîrstă așa că revin cu un mesaj pentru a te dezamăgi total.Află că Ileana Ciuculete nu avea 60 de ani,ci împlinea anul acesta 66,deci foarte trist pentru tine să auzi așa ceva.Iar Marina Voica are 80 de ani,ce să vezi și a venit în seara asta la Antena Stars la Mihai Morar.Aceste femei pline de viață au bucurat publicul ani întregi și le dă clasă tinerelor,care s-au născut obosite și plictisite.DS

      Ștergere
  2. Dumnezeu s-o odihnească în pace.Condoleante familiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Condoleante familiei.Dumnezeu s-o odihneasca in pace.Maria H

      Ștergere
  3. Adica dupa ce s-a dus a venit viziunea? Asta e prea-prea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Greu de crezut,cum ramane cu cele 40 de zile in care sufletul este inca pe pamant ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUFLETUL timp de 40 de zile sta deasupra Pămantului si nu pe Pămant. El zboara cu puterea gandului, in orice loc doreste ,alături de INGERUL SĂU PAZITOR,care îi arata lui pe unde a umblat, unde a gresit ,ce a facut bun si mai putin bun.
      Sufletul este in permamnenta inconjurat de Lumina alba,pentru ca Duhurile rele sa nu se poata atinge de el. După POMENIREA de 40 de zile, INGERUL SĂU PĂZITOR il duce in faţa LUI IISUS HRISTOS,care îi hotaraste locul de odihna ,pana la JUDECATA UNIVERSALA. Sufletul ILENEI CIUCULETE,este inconjurat de LUMINA DIVINA, pentru ca este ocrotit pentru ceea ce a fost in trupul de carne.Adica,un Suflet bun,credincios,plin de dragoste si de iubire. Asa se intampla cand traim crestineste si cand implinim PORUNCILE DOMNULUI. De cum iese Sufletul din trupul de carne,DUMNEZEU trimite pe INGERUL SAU pazitor ,ca sa-l ia in primire ca nu cumva duhurile rele sa se atinga de el. Asta nu inseamn că, se anuleaza cele 40 de zile, in care SUFLETUL este alaturi de INGERUL său PĂZITOR care il poarta in zbor divin, peste toate unde a vietuit in trup de carne.
      DOMANE AJUTA,ca sa fim cu totii asa un suflet,precum a fost ILEANA CIUCULETE in trup.

      Ștergere
  5. Dumnezeu s o odihneasca! Am inteles ca avea hepatita C intr un stadiu ff avansat. Unii cititori al acestui blog spun ca vi s a aratat moartea dansei! Este adevarat? Multumesc si va doresc o zi buna plina de har si lumina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci cand sufletul se desparte de trup, EL pleaca spre LUMINA, si redevenim tineri,ca in floarea tineretii.Nu trebuie sa aratam ca la varsta cand am murit trupeste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa odihneasca sufletul ei acolo unde este lumina cea dumnezeiasca si vesnica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeu s-o odihneasca !

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau ca a murit, nu sunt fan muzica populara, dar era o persoana foarte draguta. Condoleante sotului ei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mare pacat am mai pierdut o mare artista.Dumnezeu sa o odihneasca in pace.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu,-mi vine sa cred!Parea ok!Am aceeasi varsta cu ea si totdesuna IMI pare rau cand se prapadeste careva de seama mea.Parca ar fi ruda cu mine.Imi pare sincer rau,!Dumnezeu s-o odihneasca!Batran esti atunci cand tu simti ASTA,adica niciodata!E greu tinerilor sa intelegeti acest lucru!Deci sa imbatraniti Frumos!Pacat ca nu va vedeti parintii si sufletele lor!

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai lasati-mi va rog un ragaz si voi reveni I-mi pare atit de rau ,Dumnezeu sa o odihneasca in pace...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa se odihneasca in pace;Condoleante familiei,cu smerenie aceeasi Minerva P.

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamna maria nu ne lasatimai scrie ține ceva de 2 zile aștept ani lipsiți cu drag dana

    RăspundețiȘtergere
  15. D-na Maria, va salut cu drag!
    Asta seara la d-l Cristi Brancu ati spus ca alte 2 vedete bolnave vor trece in neființa si ca pe blogul dvs.exista initialele numelui lor.
    Va rog, unde pot citi despre acestea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nimeni nu trece IN NEFIINTA,CI IN FIINTARE!
    VAI,vai,vai de noi!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU SUNT D , nu este intamplator ca ei cred in trecerea in nefiinta,poate pentru ei trecerea in nefiinta exista.

      Ștergere
  17. Eu cred ca este vorba de tanara de 24 de ani care a fost asasinata la Oradea.
    Exista pe Facebook o poza de la locul crimei. Era imbracata cu o jacheta scurta neagra, blonda cu parul scurt si cu pantaloni albi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu imi aduc aminte că aţi spus anul trecut că va muri in curând o cântăreaţã de muzică populară foarte indrăgită...și uite că a fost.. un suflet minunat și frumos ...a plecat incă o valoare..numai oamenii frumoși dispar..păcat..D.zeu să o odihnească in pace!

    RăspundețiȘtergere