sâmbătă, 18 martie 2017

UN HOTEL LA SUD -EST ÎN PERICOL ?


                                       

                                 ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog!


                                       18  Martie 2017,ora 22,35 !

                                             Dragii mei,

În aceasta seara ,in timp ce scriam la articolul anterior, văd dragilor inspre Sud -Est,văd un interior al unui HOTEL ce părea de mare lux.
La receptie vad un barbat cu părul grizonat, intre două vârste, un bărbat corpolent si pus la patru ace.
În faţa lui, în faţa mobilierului înalt după care statea receptionerul, apăruse o silueta atletica îmbracata in negru,si vorbea cu receptionerul care se facuse alb ca varul la faţă.
Pe mobilier vad dragilor,niste cartonase albe scrise cu negru, asa ca la reclame asezate.
Acele cartonase, puse in vazul celor care aveau nevoie de -o camera, erau scrise cu litere arabe,dar si cu litere latine, pentru a fi intelese de orice persoana,care ar intra in HOTEL si -ar dori o camera.
Dragii mei, din păcate vom afla de un HOTEL care va fi in pericol. Cred ca va fi noaptea ,deoarece erau multe becuri aprinse ,becuri ce aveau o lumină galbenă.
Dar la HOTELURI, si ziua sunt becurile aprinse.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa fie cu toti musafirii acelui HOTEL si sa-i apere de tot raul si de tot necazul.
                                   Cu dragoste,Maria.
P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri  tuturor celor care au pus si pun cărămidă sau mai multe,la ZIDIREA CUVANTULUI 
LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi 
dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 





https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, 

15 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu va potoliti nici in al 12-lea ceas!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  2. Fara ironi! te gandesti poate ca alti oameni ca tine ar putea suferi in acel hotel?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne numai sa nu fie iarasi un atac terorist.Zilele Astea au fost si in Franta incidente ,ofemeie a primit un plic si cand l-a desfacut a explodat era la un schimb monetar apoi la aeroportul din Paris a fost alt incident.Dumnezeu sa ne apere,Statul Islamic este o amenintare pentru intreaga lume ,nu stii niciodata unde ataca .Cine stie ce o fi la acel hotel speram sa se descopere din timp .

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamba Maria , va rog raspundeti -mi , v-ati lamurit ca nu eu v-am adus acele injurii, pe care le-am citit si eu , din partea acelui Hipnotiq , caruia ii transmit sa-i fie rusine pentru cele scrise la adresa dumneavoastră !Credeți-ma , ca nu imi mai gasesc linistea de cand am citit acele aprecieri , nedrepte , la adresa mea .
    Inca o data , va repet , nu eu sunt Hipnotiq ! Eu sunt Paula -Pufa Alexandru. Acum am scris numele intreg , asa cum ma gasiti pe facebook !Nu inteleg cum ati creat legatura intre mine si Hipnotiq ?! Multi comentatori ai blogului dumneavoastră m-au judecat , pe nedrept ! Va rog mult , va rog dati-mi un raspuns indiferent care va fi !
    Va doresc toate cele bune !
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa scris este in tarile musulmane,poate sa fie din Maroc pina in Indonezia.

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost zilele trecute daramat, controlat, o cladire inalta, in Bonn. Am vazut la TV, asa ca, draga Maria Ghiorghiu a "vazut" bine.;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Paula, nu va faceti atatea griji si intelegeti, ca Dna Maria este un om bun cu intentii bune,numai ca "se aprinde" repede! REACTIONEAZA FARA SA ANALIZEZE.

    Cand va intelege ce toti ceilalti aduc niste lectii pe care refuza sa le integreze se va mai domoli.Nimeni nu ne poate jicni fara acordul nostru,ca atare la un moment dat,pe nivelul spiritului, ti-ai dat acordul acelui "cineva" sa-ti spuna lucruru pe care nu vrei sa le constientizezi.In starea de ignoranta Ego-ul,urla.

    Si pe mine m-a acuzat ca-i aduc jicniri sub anonimat,dar sigur nu am facut-o,fiindca eu stiu ca mi-as aduce injurii mie insami si m-as ingropa in mizerie energetica prin ceea ce spun.

    De aceea am tot rugat-o sa afiseze toate postarile,fiindca asfel cel care jicneste devine constient de Sine si incepe sa constientizeze ce detine in interior (ura,ranchiuna,disperare,furie,etc) si-si va aduce vindecarea proprie.Refuzand aceste "cereri de ajutor" nu ajutam pe nimeni nici macar pe noi,doar orgoliul nostru este satisfacut.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti "trezitii", "terapeutii", sunt de fapt "pacientii" celor pe care ei ii considera "netreziti" sau ii considera "pacienti" ori le spun "bolnavi" (psihic, fizic...)etc.

    "Cel mai clar exemplu in acest sens este acel doctor care a propus "rugaciunea hawaiana". Ce a făcut exact Dr. Len pentru a-și vindeca pacienții?
    “Am repetat în continuu: “Îmi pare rău! Te rog, iartă-mă!”, a declarat senin Dr. Len. “Asta-i tot”. De-a dreptul șocant! Bănuiesc că Doctorului Len îi place să șocheze, să surpindă printr-o lovitură puternică și neașteptată rutina noastră mentală. El spune că oamenii, în special vesticii, gândesc prea mult. Mai exact, sunt prinși în rutina unor programe care rulează inconștient. Contrar a ceea ce gândim noi, el susține cu tărie că intelectul nu poate rezolva problemele. Cred că Einstein ar fi fost de acord cu el, din moment ce a declarat că “o problemă nu poate fi rezolvată la nivelul de gândire care a generat-o!” "

    http://www.hooponopono.ro/terapia-iertarii/

    RăspundețiȘtergere
  9. Un fost parlamentar rus a fost asasinat in fata unui hotel din Kiev.ma gandesc ca ar putea avea legatura http://www.aktual24.ro/vladimir-putin-isi-elimina-pe-rand-adversarii-un-fost-parlamentar-rus-critic-al-kremlinului-a-fost-asasinat-la-comanda/

    RăspundețiȘtergere
  10. S-a adeverit i ncendiul de la un hotel din Bucuresti

    RăspundețiȘtergere