vineri, 3 martie 2017

GLASUL LUI IISUS HRISTOS,CĂTRE MINE ROABA SA !

              

                                         ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog! 


         27  Martie  2003, ora 2,45 noaptea !   

Ca întotdeauna Lumina albă mă trezeşte şi aud glasul MÂNTUITORULUI  ,care -mi spune cu dragoste şi cu blândeţe aşa : 


               "EU  îţi Luminez din CAPUL  UNGHIULUI !
              TREI  Lumini erau albe . 
           ÎNŢELEPCIUNEA ,înseamnă  VOINŢĂ ! 
      Iar  VOINŢA ,este  ÎNŢELEPCIUNEA !"

                      Image result for IISUS

Apoi, văd cu ochii închişi la distanţă mai mare de mine, circa 20 m, văd un şir de case frumoase care se topesc ,iar  în locul lor apare un şir de morminte  ce aveau CRUCI mari şi frumoase. Simt că este lângă mine, în dreapta mea ,o siluetă albă care -mi spune că acolo in acele morminte ,se odihnesc prinţi şi prinţese , împăraţi şi împărătese. 
Apoi, în faţa mea la această mare distanţă de mine, de circa 20 m, o mână nevăzută îmi ţinea un ziar în faţa mea, ale căror litere din cuvintele din ziar, luau alt înţeles, formau alte cuvinte.
Deşi în mod firesc nici nu observi măcar ca este o hârtie de ziar ,de la această distanţă, eu vedeam şi ce scrie pe acest ziar.â Vedeam cum cuvintele se formau în aer, sub ochii mei, şi compuneau nişte versuri dumnezeieşti de frumoase .
 Am să citez câteva dintre ele, pe care am reuşit să le reţin ,şi să le notez în secunda următoare, citez :
               "Aşa cum Primăvara se amestecă cu parfumul florilor ei ,iar parfumurile  se amestecă  între ele, tu nu trebuie sa fii  Primăvară, ca sa te implici în tot ceea ce faci atât de frumos! 
                   Tu trebuie sa te amesteci în frumusetile pe care le vezi ! 
                   Amestecă-te cu ele ! 
                  Amesteca-te în tot ce e frumos,si vei vedea cum curg parfumurile, în tot ce tu te-ai amestecat.
              Parfumurile nu vor întârzia, să se amestece şi ele !"   
Şi aşa am făcut fraţilor ! M-am contopit cu frumuseţile DIVINE şi cu tot ce văd  şi trăiesc! 
Niciodată n-o să pot să -I mulţumesc  LUI  DUMNEZEU şi Măicutei Domnului, pentru acest mare DAR !
Niciodată ! 
DARUL LUI  DUMNEZEU este prea mare pentru mine, un om simplu şi plin de păcate.
Pentru că asa este :fiecare om îşi are păcatele sale !
Nu exista om fara de păcat pe acest Pămant!
Numai IISUS HRISTOS si MAICA  DOMNULUI, au fost si sunt fără de păcat.
                     Cu dragoste şi cu smerenie, 
                                           Maria.
       P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au 

pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA 

 CUVANTULUI  LUI DUMNEZEU!


Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in 

parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de 

Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 

Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 

Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 






https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


11 comentarii:

  1. Super,multumim pentru versurile sublime,care ne mai insenineaza primavara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa va binecuvinteze doamna Maria si pe linga dv. sa va rugati si pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult iubire in suflet ma rog pentru toti Semenii nostri,fie ei buni sau mai puţin buni.Toti suntem Fiii LUI DUMNEZEU !
      Ma bucur ca -ti place acest Blog,si vreau sa-ti mai spun că -mi place felul tau de a-ti expune părerile.Bravo!DOAMNE AJUTA!

      Ștergere
    2. Sunteti,doamna Maria,unul dintre sufletele ce si-au pastrat darul primit,multiplicandu-l! Prin multi dintre inaintasii nostri ,prin nestiutii pustnici,dar si prin dv,umilinta acestui popor va fi rasplatita,cu ajutorul Domnului!
      Doamne-ajuta! Doina

      Ștergere
    3. 20:58, sunteti administratori diferiti.

      Ștergere
    4. O primavara minunata va doresc si sa aveti parte in continuare de iubirea si binecuvantarile lui Iisus,doamna Maria.

      Ștergere
  3. Greul dus .e paharul baut .intru intelepciune de multi si dna Maria ducindusi sfinta Cruce a vieti pe cararile inguste a le Limini Divine tot mai sus tot mai șus sa ne poata lumina .j gheorghe
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. Braescu Daniela5 martie 2017 la 20:01

    Multumesc pentru cuvintele frumoase pe care ni le daruiti ! O primavara frumoasa,d-na Maria!

    RăspundețiȘtergere