vineri, 1 februarie 2013

UN ALT TSUNAMI ???

                                                               31 IANUARIE 2013 !                                

                Dimineata, foarte devreme, ma trezeste un glas, care spune ceva, foarte infricosator.....citez:            


                            "UN VAL URIAS, CA UN TSUNAMI...(si vad scris ) TSUNAMI),  VA VENI.....(si glasul se opreste.  Dragii mei, am scris si despre acest, VAL URIAS, dar, nu stiu unde se va abate, pentru ca, cei ce citesc, sa se convinga, de EXISTENTA LUI DUMNEZEU, de PUTEREA SA, si ca tot ce eu scriu, nu sunt de la mine. BUNUL DUMNEZEU, SI MAICA DOMNULUI, imi ingaduie, a vedea toate cate scriru, si a auzi, toate cate imi sunt ingaduite, a le auzi.  CREDETI, si nu va indoiti, nicicand, de EXISTENTA LUI DUMNEZEU.,care stie ,pana si gandurile noastre, inainte ca noi, sa apucam ,a le gandi. Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Dar ce se intampla daca facem o promisiune lui Dumnezeu si nu reusim sa ne-o tinem dintr-o greseala,se poate s ane mai dea o sansa?

    RăspundețiȘtergere
  2. SIGUR ! Venim la BUNUL DUMNEZEU, in fata SFINTEI SALE ICOANE, si spunem:"DOAMNE ! AM GRESIT, NU MI-AM TINUT PROMISIUNEA! TE ROG, IARATA-MA ,DE ASTA DATA, SI-TI PROMIT, CA VOI FACE ASA CUM AM PROMIS. 'Si in aceasta situatie, trebuie , sa ne tinem promisiunea, caci ,altfle, DUMNEZEU...ne va trage putin de urechi, ca sa ne tinem de cuvant. Cu dragoste, Maria

    RăspundețiȘtergere