duminică, 24 februarie 2013

MANTUITORUL SI SANGELE DIN PALMELE SALE ! BISERICILE , DIN CERUL ,LUI DUMNEZEU !

Noapte de iulie 2007 !  Stau in camera mea si ma rog la SFANTA ICOANA, a MANTUITORULUI , si tin mana dreapta, pe SFANTA ICOANA, si - L rog pe IISUS, asa: " DOAMNE ! DA-MI MIE ,PATIMIRILE TALE, SI TOATE CATE VOIESTI TU....(clipa in care, ochii mi se inchid, fara voia mea, si astfel, vad pe MANTUITORUL, ce tine O CARTE SFANTA, la pieptul SAU, si vad cum, din PALMELE lui IISUS, curge SANGE ADEVARAT, SANGE PROASPAT. Sub MAINILE lui IISUS, s-a format pe masa, O PATA mare de sange.!    
                                                  FEREASTRA  DE LUMINA ,DIN CERUL DIN CER !

In 18 iulie 2007, in timp ce ma rugam, cand, vad cu ochii inchisi, UN CER,de noapte albastra, fara de LUNA, fara de stele.  In mijlocul CERULUI de noapte, precum ,am trage o peredea ,la o parte, se deschide ,O FEREASTRA in care ,stralucea UN ALT CER, UN CER ,bleu senin.,stralucitor,.Fereastra, avea pe marginile,ei, (arata ca un dreptunghi), avea O LUMINA alb -galbuie, ce o facea si mai stralucitoare. Laturile DREPTUNGHIULUI (a ferestrei din CER), erau usor ,curbate la mijloc. Precum straluceste SOARELE ,.pe CER, tot asa, stralucea, FEREASTRA ,din CERUL bleu,care se afla in CERUL de noapte, pe care il vedem noi. In CERUL ,ce il vedeam, prin fereastra din CER, vedeam, CASE, PALATE ,dumnezeiesti, asa cum sunt redate, si in PICTURILE din SFANTELE BISERICI.   Toate aceste, LOCUINTE, CERESTI, aveau TURLE, desi erau, ingramadite ,unele in altele, si suprapuse. Aratau, ca si cum , am aduna, noi oamenii, toate BISERICILE de pe Pamant, si le-am aseza, unele langa altele. Asa sunt, CASELE (locuintele) din CERUL lui DUMNEZEU. Toate, SFINTELE BISERICI, de pe PAMANT, au fost si sunt in grija lui DUMNEZEU, acolo, in CERUL SAU, unde, candva, daca vom fi vrednici, ne vom odihni si noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu