marți, 26 februarie 2013

GLASUL MEU SI GLASUL, DIN CERUL SFANT !


X

Zori de sept.2007, sfarsit de septembrie. Dormeam, si brusc, ma trezeste propriul meu Glas, care spune cu nerabdare asa:
                            "UNDE ESTE SFANTA CRUCE ? S-O PREGATESC, LUI DUMNEZEU  !(si un GLAS de barbat, UN GLAS, din CERUL SFANT, spune asa:
                               "SI SA FACA SCARA, DUMNEZEU, LA ROABA SA, MARIA "!
Fratii mei, inchipuiti-va ,ce am simtit in inima si-n suflet, la auzul ,acestor MARI si SFINTE CUVINTE . Putin mai tarziu, aud ,un alt GLAS din CERUL SFANT, care striga bucuros foarte, asa:
                                  "VAD SUFLET ! ZBORUL CURAT "
Dragii mei, nu incetati a va ruga si a face bine celor necajiti si oropsiti. Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu