luni, 18 februarie 2013

METEOROLOGII ,AU AVERTIZAT !

Inceput de martie, 2007, zori. Dormeam si aud GLAS, care spune asa:" A APARUT, UN ALT SEGMENT ! METEOROLOGII, AU AVERTIZAT, CA A APARUT, UN ALT SEGMENT DE 7,3 cm"!(si glasul dispare). Putin mai tarziu, aud Glas, care spune asa:"PURUREA, PREA CURATA FECIOARA MARIA. PENTRU TOTI, AU SCRIS-O !BISERICA MARITA, PUTERI SMERITA...! In iulie, 2008, dimineata, aud Glas, care spune asa:"SLOBOZESTE APA, DE PE PODUL NEAMULUI, IN FIECARE ZI...(si glasul se stinge ca un ecou). In aug, 2008, dupa amiaza, cand fiind la birou, aud Glas, care spune asa:" VENITI ,COPIII MEI LA MINE !(si un glas de copil intreaba): CA SA TE INTREB, DE CE-AI PLECAT ?(si glasurile dispar). Fratii mei,asa dupa cum stiti, era GLASUL MANTUITORULUI, care chema pe copii la EL, si un copil, L-A intrebat pe IISUS, de ce a plecat.. Tarziu in noapte, aud GLAS, care spune cu mirare asa:" IISUS ,LA GARA ! IISUS ,LA GARA ! SI-I SOPTESTE: DA-MI FLOAREA, MARTURIEI TALE.! Dragii mei, si eu va soptesc, aveti mare grija, cum va cheltuiti viata, caci, vom da socoteala, in fata JUDECATORULUI PREA DREPT ! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu