miercuri, 20 februarie 2013

IARTA -I IN IAD, PE FIII TAI...

Noapte de septembrie, 2008, cand , in timp ce ma rugam,   in loc de Rugaciunea din carticica,glasul meu, rosteste fara voia mea asa " TE IMPLOR DOAMNE, IARTA-I IN IAD, PE FIII TAI ".( ca apoi, sa-mi reiau Rugaciunea ,de unde,ramasesem). Putin mai tarziu, aud Glas, care spune asa:" SFINTE RUGACIUNI, LA IZVOARE DE LACRIMI SFINTI "!.In seara zilei de 28 sept.2008, tot in timp ce ma rugam, aud Glas, care canta asa:" BINECUVANTATA ,ESTE IMPARATIA CERULUI SI A PAMANTULUI ! SLAVA TATALUI SI FIULUI SI PREA SFANTULUI DUH "!(si un alt glas, raspunde asa;):SI DUHULUI TAU , DOAMNE DUMNEZEUL MEU, CELA CE RIDICI PACATELE LUMII ."Dragii mei, sa aducem si noi, cantare sfanta si slava, BUNULUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI. Pe 1 oct. dupa amiaza, aud GLAS, care canta asa:" DIN EPISTOLA EROI EVREI...PAMANTENI...!" Dupa miezul noptii, in timp ce ma rugam, aud Glas, care spunea cu dragoste asa:" BUCURA-TE BUCURIA ,CELOR CE SE TEM DE TINE , INTELEPCIUNE .! BUCURA-TE ,CEEA CE ESTI PLINA DE DAR "!. Fratilor, bucurati-va cu totii, ca ,aveti sanatate, un loc de munca, o familie...si cel mai mare DAR, Viata. Cu dragoste Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu