joi, 7 februarie 2013

IRAKUL ! IRAKUL VA DISPAREA !

Dimineata de 5 aprilie, 2006 ! M a trezeste un glas, foarte hotarat, care spune asa:" IRAKUL..VA DISPAREA ! PUR SI SIMPLU , VA FI STERS , DE PE SUPRAFATA ,PAMANTULUI "! Dragii mei, eu doar scriu, cele primite de SUS; ce va fi, vom vedea.  La doar 4 min, aud din nou glas, care zice asa:" SUBORDONAREA , BISERICII CATOLICE ,ROMANE "! In dupa amiaza zilei de 6 aprilie 2006, aud , stand in pat cu ochii inchisi:" IN LIMBA LATINA, UN SECRET ! UN SECRET ,HARIC, A FOST ADUS! ADUS! (si in clipa cealalta, glasul dispare). Dar, tot in aceasta dupa amiaza, de 6 apr.2006, UN GLAS de SUS, A PROOROCIT ,asa:" AVETI NEVOIE DE AJUTOR ? DEZVALUITI-NE ! SI ACUM, AJUNGA E"MAILLUL ,INTREGULUI POPOR, DEZVALUIRILE "! Dragii mei, asa cum stim, in 2006, INTERNETUL....inca nu se folosea, in toate Tarile. Si iata ca, GLAS din CER, inca din 2006, mi-a spus ,sa trimit E"mailul intregului popor, cu toate dezvaluirile; ceea ce , eu am inceput a scrie, pe net, din 2012. Uramariti fratilor, tot ce despre eu scriu, si veti trece ,mult mai usor, peste greutatile vietii. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu