marți, 19 februarie 2013

APA ! APA CURATA ! APA ,DIN IUBIREA LUI DUMNEZEU...

Noapte de septembrie, 2008, cand in timp ce ma rugam, aud GLAS, care striga asa:'APA ! APA CURATA ! APA, DIN IUBIREA LUI DUMNEZEU,IUBITORUL DE OAMENI "! AUZI-MA DOAMNE ! CA TIE, ITI ADUCEM DE TOATE ! DOMNUL DUMNEZEUL MEU SI STRALUCITORUL....(si glasul dispare). Si dupa putin timp, un alt Glas, spune asa:'SA SE BUCURE, CELE CERESTI, SI SA RASARA,CELE PAMANTESTI "! Dimineata in zori, ma trezeste un GLAS, care striga tare asa:" VENITI LA HRISTOS IMPARATUL, SI NU NE VOM LASA DE TOT BINELE"(clipa in care ,am in fata ochilor inchisi,USILE SFANTULUI ALTAR, larg deschise, si UN PREOT tanar, care a iesit cu SFANTA CRUCE in mainile sale,si o ridica, deasupra sa, ca la inchinare.  Tarziu in noapte, in timp ce ma rugam, aud GLAS, rasunator, care spune asa:" SA CANTAM, PE IMPARATUL,IMPARATILOR !SA CANTAM, PE IMPARATUL IMPARATILOR, VEACULUI "! Dupa circa 30 min, Rugaciunea ,imi este intrerupta,de UN GLAS, rugator foarte, citez:" N-AI UN PIC ,DE APA ? N-AI UN PIC,DE APA? N-AI UN PIC,DE APA? (clipa in care vad, cu ochii inchisi, ca si deasupra masutei, unde imi faceam Rugaciunea,UN CER de ziua senin, si O TANARA, care isi aranjeaza hainele de pe ea, si ma intreaba ,privindu-ma in ochi: N-AI UN PIC DE APA?(o edeam ca, era tare suferinada si insetata). Dimineat, cand m-am trezit, primul OM, care l-am intalnit in cale, i-am dat de pomana, O sticla cu apa,ptr.sufletul, care venise, sa-mi ceara apa. Ca intotdeauna, cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu