luni, 25 februarie 2013

AJUTORUL , MI-A VENIT DE LA MAICA DOMNULUI .!"

X

Dimineata de 16 aug.2007, cand in timp ce ma rugam, la PREA SFANTUL DUH, stateam in picioare, in fata SFINTEI ICOANE, brusc, simt ca ametesc, si sunt gata sa cad, din picioare. Clipa in care, simt cum ,prin spatele meu, trece  ca un curent electric, care ma clatina, spre in fata.nu cad, ci dimpotriva, simt ca m-a intarit, si vad cu ochii inchisi, cum ,in fata mea, la 1 metru de pamant, a aparut ,UN NOR mare, oval,foarte stralucitor. In mijlocul acestui nor, O vad pe MAICA DOMNULUI, care-mi venise in ajutor, si ma sprijinea, ca sa nu ma prabusesc. Maica Domnului, avea vesminte alb-bleu, si statea chiar in fata mea, iar LUMINA norului, ma sprijinea ,ca sa nu cad, m-a indreptat, la loc, si mi-a dat O PUTERE, extraordinara, ca mi-am revenit in urmatoarea clipa.Dupa cum vedeti , fratilor, atunci cand avem CREDINTA tare, in suflet, NADEJDE ,IN DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, si daca ni se intampla,sa fim in pericol vreodata, AJUTORUL DIVIN, vine nechemat, intr-o clipita! Noaptea tarziu, cand ma rugam, aud GLAS, care spune asa:
                          "CHIAR DACA FACEM, PE DOMNUL DUMNEZEUL NOSTRU, SA NU MANANCE, DIN ACEASTA LITIE..."(si glasul dispare, ca apoi un alt Glas, sa zica:):
                             "IN FIECARE ZI ? (si rasp. vine promt): IN FIECARE ZI , AM RASPUNS, BISERICII ORTODOXE ROMANE "! Fratilor, in fiecare zi, scriu si eu, aici cu inima cu sufletul, pentru voi toti. Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu