miercuri, 6 februarie 2013

TSUNAMI, ESTE MAI APROAPE DECAT AM CREZUT !

Fratilor, scriam in 31 ian 2013, despre un posibil TSUNAMI. Iata ca, astazi dimineata 6 febr.2013, anunta aproape pe toate posturile tv, (eu am vazut pe REALITATEA TV,) cum ca, a avut loc, UN CUTREMUR CU MAGNITUDINEA DE 8 GRADE, si din acest motiv, s-au emis 3 AVERTIZARI de TSUNAMI, in PACIFICUL DE SUD, IN INSULELE SOLOMON. Dragii mei, cercetati si va veti convinge, ca DUMNEZEU EXISTA, si ca ceea ce eu scriu, nu sunt de la mine, ci de la DUMNEZEU din CERUL SFANT. De la MAICA lui DUMNEZEU, PURUREA FECIOARA MARIA. SFINTII TOTI, OSTIREA MINUNATA A LUI DUMNEZEU, IMI SUNT AJUTOARELE MELE, pentru ca eu, sa pot scrie aici, CUVANT DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU. Cu dragoste, Maria

5 comentarii:

  1. Buna,am observat ca sti foarte multe despre Dumnezeu si a svrea sa intreb,daca in timp ce jucam un joc pe internet am dat peste numarul 666 e ceva rau???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUNT DOAR ,NISTE CIFRE, CA TOATE CELELALTE! RESTUL.....SUNT SUPERSTITII . Iadul, nu inseamna 666, ci, FOCUL CEL VESNIC, DIAVOLUL IN PERSOANA, care cauta sa ademeneasca oamenii, oferindu-le multe din placerile vietii, precum si, infricosandu-i cu asa zisele cifre..666 ! Nu este nimic adevarat, totul se bazeaza pe superstitii si minciuna. Cu drag, Maria

      Ștergere
  2. Multumesc foarte mult,eram chiar speriat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar chestia cu visele adica de exemplu cand visezi ceva chiar are o semnificatie sau e tot o superstitie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ADEVARUL, este ca eu nu prea visez, ;nu am timp sa visez. Cand trebuie sa aud sau sa vad ceva, chiar daca dorm, o forta nevazuta, ma face sa tresalt de pe pat, si atunci, aud si vad ccea ce mi se ingaduie de Sus. Sigur ca mai si visez, dar visele raman vise; iar, tot despre ce eu scriu, este REALITATE, ADEVAR. Eu cand inchid ochii vad Lumina, si de auzit, aud ca si cum, ar fi cineva ,la ureche, si mi-ar sopti, sau ar striga, chiar. Nu pot nici eu, sa-mi explic, cum se intampla, dar se intampla cu ADEVARAT.

      Ștergere